Verboden terrein

13-02-2012 19:15 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me rot en dat is nog zacht uitgedrukt daarom plaats ik het hier in d ehoop het van me af te schrijven en wellicht wat tips te kijgen.

Een hele tijd terug heb ik 2 mannen leren kennen, ze vonden mij allebei heel erg leuk en waren beide heel erg geinteresseerd.

Als ik op dat moment helder had nagedacht dan zat ik nu niet met de gebakken peren. Man 2 was in alle opzichten 'perfect', had een grote ruime huis een topbaan, hij wist van aan pakken en noem maar op.

Ik heb uiteindelijk voor man 1 gekozen omdat ik hem op dat moment het leukst vond en dacht dat mijn hart bij hem lag. Ik heb mijn hart gevolgd.

Man 2 heb ik laten gaan, hij heeft nog vele pogingen gedaan om een egsprek met me te voeren en wou het e rover hebben of ik de jusite beslissing wel heb genomen. Maar ik had geweigerd en heb het contact verbroken met de woorden dat ik hoop dat ook hij zijn ware zal vinden!!

De eerste half jaar met man 1 had ik nog alle vlindertjes in mijn buik en dat verliefde gevoel. Na een tijdje veranderde dat omdat man 1 toch niet was zoals ik dacht dat hij was. Ik wou zo snel mogelijk samenwonen en huisje boompje beestje. Hij had zoiets van komt in de toekomst wel.

Na hele heftige meningsverschillen en nadat het 1 keer uit is gegaan dacht ik laat ik het bij man 2 proberen. Hij was namelijk nooit helemaal uit mijn hoofd gegaan...Ik kreeg via via te horen dat hij GETROUWD is!!!!!

Het kwam enorm had aan, vooral omdat ik iemand ben die zelf een eigen gezinnetje wil stichten. Als ik voor hem gekozen had dan was ik nu zijn vrouw...In plaats daar van ben ik met man 1 geen haartje opgeschoten.

Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan...
Misschien was man 2 ook wel tegengevallen na een halfjaar.

En in mijn optiek word je verliefd op iemand omdat diegene zo leuk is, niet omdat hij alle hokjes op je lijstje afvinkt.

Ik vind je heel egoïstisch overkomen.
Daar praat je in een relatie toch vrij snel over, of iemand wil samenwonen, trouwen, een kinderwens heeft, en zo ja op welke termijn. Ik neem aan dat je wist waar je aan begon met meneer één. Jouw keuze dus.
Eigen schuld dikke bult. Misschien moet je een man om andere redenen kiezen dan die je aanhaalt....
Geen man gebruiken voor " je gezinnetje". Allereerst. Niet bij man proberen vanwege je eierstokken maar vanwege je hart.
Nou de term golddigger komt nu in mijn hoofd op
Met 2 had het ook niet gewerkt want je zet de praktische dingen op een rij, dat is geen liefde.

Voor de rest; that's life, better luck next time.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Man 2 lijkt me ook geen gouden greep, zo snel getrouwd met zijn grote liefde, dat was jij toch?
Nee dat was ik niet. Ik hd geen relatie met hem gehad. Ik werd ook verliefd omdat ik iemand zo leuk vind daarom heb ik ook niet gekozen voor man 2 die alles in orde had.
quote:Yaszmin schreef op 13 februari 2012 @ 19:22:

Nee dat was ik niet. Ik hd geen relatie met hem gehad. Ik werd ook verliefd omdat ik iemand zo leuk vind daarom heb ik ook niet gekozen voor man 2 die alles in orde had.

Nou, wat zeur je dan:

quote:Yaszmin schreef op 13 februari 2012 @ 19:15:

Na hele heftige meningsverschillen en nadat het 1 keer uit is gegaan dacht ik laat ik het bij man 2 proberen. Hij was namelijk nooit helemaal uit mijn hoofd gegaan...Ik kreeg via via te horen dat hij GETROUWD is!!!!!

Het kwam enorm had aan, vooral omdat ik iemand ben die zelf een eigen gezinnetje wil stichten. Als ik voor hem gekozen had dan was ik nu zijn vrouw...In plaats daar van ben ik met man 1 geen haartje opgeschoten.

Wat had je dan verwacht? Dat hij voor de rest van zijn leven single zou blijven omdat jij niet voor hem koos?

En wie zegt dat jullie dan nu getrouwd zouden zijn geweest? Misschien is zijn vrouw wel zijn ware enige grote liefde. Is hij daarom zo snel getrouwd met haar.
Dit is echt zo ontzettend zinloos TO.

Achteraf spijt gaan hebben van iets waarvan je de uitkomst geeneens weet. Doe je man/vriend een plezier en maak het uit.
Serieus?

Je doet man 1, valt tegen en dan denk je over te hoppen naar man 2?

Really?

En je hebt verder gewoon helemaal geen gevoel in je donder?

Je moet een gezin, en het maakt niet uit hoe, beetje dat idee?

Dan ben ik heel blij voor man 2 dat hij getrouwd is met een meisje wat om HEM gaat, en niet om zijn zaad!

Verder, eens met Coratdo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als het nog niet uit is met man 1 dan als de sodemieter doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alsof het zonder meer logisch is dat als je voor man 2 had gekozen (die je niet het leukst vond) dat je dan nu getrouwd was en alles voor elkaar zou hebben.
quote:Oriane schreef op 13 februari 2012 @ 19:18:

Eigen schuld dikke bult. Misschien moet je een man om andere redenen kiezen dan die je aanhaalt....yep, golddigger.
quote:nouschi schreef op 13 februari 2012 @ 19:29:

Als het nog niet uit is met man 1 dan als de sodemieter doen.En waag het niet nummer 2 lastig te vallen met je 'gevoelens'!
"Ik heb uiteindelijk voor man 1 gekozen omdat ik hem op dat moment het leukst vond en dacht dat mijn hart bij hem lag. Ik heb mijn hart gevolgd."

Nee hoor, je hebt het verkeerde orgaan(en) opgeschreven. Je bedoelde waarschijnlijk: eierstokken.
quote:Yaszmin schreef op 13 februari 2012 @ 19:15:. Man 2 was in alle opzichten 'perfect', had een grote ruime huis een topbaan, hij wist van aan pakken en noem maar op....Je bent gewoon een materialist.
joh maak je niet druk, alles kan kapot. Presenteer hem je baarmoeder op een zilveren blaadje, wie weet waar het schip strand
quote:missy_acy schreef op 13 februari 2012 @ 19:31:

Nee hoor, je hebt het verkeerde orgaan(en) opgeschreven. Je bedoelde waarschijnlijk: eierstokken. kan zo op een tegeltje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben zeker geen materialist en op dat moment dat ik de keuze had, had ik niet eens een kinderwens en wou ik lekker genieten van het leven. Ik heb op dat moment mijn hart gevolgd.

Mijn kinderwens en de behoefte aan een eigen gezin is pas ontstaan nadat ik 2 belangrijke mensen ben verloren. En dat is pas geleden gebeurd. de reden dat ik dat opgenoemd had is omdat man 1 destijds geen fatsoenlijke inkomen (lees: uikering), geen huis en noemmaar op. Alsnog ben ik voor hem gegaan. Als ik zo materialistisch was dan zou ik direct voorman 2 gekozen hebben.
Edit: Sorry voor de typfouten.
Ik vind kiezen een naar woord. Alsof het de één of de ander is. Ik begin een relatie met iemand omdat ik diegene wil, niet omdat diegene beter in het plaatje past dan een ander.

Als je nummer 1 leuker vond dan nummer 2, wat is dan exact je probleem?
Ben ik met je eens Yaszmin.

Je hebt je hart gevolgd, mooi. Het is niet wat je gehoopt had, jammer.

Man 2 heeft hier niks mee te maken.
quote:Yaszmin schreef op 13 februari 2012 @ 19:36:

Ik ben zeker geen materialist en op dat moment dat ik de keuze had, had ik niet eens een kinderwens en wou ik lekker genieten van het leven. Ik heb op dat moment mijn hart gevolgd.

Mijn kinderwens en de behoefte aan een eigen gezin is pas ontstaan nadat ik 2 belangrijke mensen ben verloren. En dat is pas geleden gebeurd. de reden dat ik dat opgenoemd had is omdat man 1 destijds geen fatsoenlijke inkomen (lees: uikering), geen huis en noemmaar op. Alsnog ben ik voor hem gegaan. Als ik zo materialistisch was dan zou ik direct voorman 2 gekozen hebben.Klopt als je echt zo hebberig was geweest dan had je man 2 genomen incl zn vrouw.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven