Verboden terrein

13-02-2012 19:15 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me rot en dat is nog zacht uitgedrukt daarom plaats ik het hier in d ehoop het van me af te schrijven en wellicht wat tips te kijgen.

Een hele tijd terug heb ik 2 mannen leren kennen, ze vonden mij allebei heel erg leuk en waren beide heel erg geinteresseerd.

Als ik op dat moment helder had nagedacht dan zat ik nu niet met de gebakken peren. Man 2 was in alle opzichten 'perfect', had een grote ruime huis een topbaan, hij wist van aan pakken en noem maar op.

Ik heb uiteindelijk voor man 1 gekozen omdat ik hem op dat moment het leukst vond en dacht dat mijn hart bij hem lag. Ik heb mijn hart gevolgd.

Man 2 heb ik laten gaan, hij heeft nog vele pogingen gedaan om een egsprek met me te voeren en wou het e rover hebben of ik de jusite beslissing wel heb genomen. Maar ik had geweigerd en heb het contact verbroken met de woorden dat ik hoop dat ook hij zijn ware zal vinden!!

De eerste half jaar met man 1 had ik nog alle vlindertjes in mijn buik en dat verliefde gevoel. Na een tijdje veranderde dat omdat man 1 toch niet was zoals ik dacht dat hij was. Ik wou zo snel mogelijk samenwonen en huisje boompje beestje. Hij had zoiets van komt in de toekomst wel.

Na hele heftige meningsverschillen en nadat het 1 keer uit is gegaan dacht ik laat ik het bij man 2 proberen. Hij was namelijk nooit helemaal uit mijn hoofd gegaan...Ik kreeg via via te horen dat hij GETROUWD is!!!!!

Het kwam enorm had aan, vooral omdat ik iemand ben die zelf een eigen gezinnetje wil stichten. Als ik voor hem gekozen had dan was ik nu zijn vrouw...In plaats daar van ben ik met man 1 geen haartje opgeschoten.

Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan...
Wat ster zegt: jij hebt het over "kiezen" jij hebt het over man 2 die een geweldige partij is. Als dat allemaal niet relevant is, waarom begin je er dan over en waarom dit topic?
quote:cortado schreef op 13 februari 2012 @ 19:42:

Wat ster zegt: jij hebt het over "kiezen" jij hebt het over man 2 die een geweldige partij is. Als dat allemaal niet relevant is, waarom begin je er dan over en waarom dit topic?Omdat ze op het verkeerde paard gewed heeft (in hoeverre dat kan in de liefde).
Precies, je bent voor nummer 1 gegaan. Nummer 2 vond je niet zo leuk, dus waarom ineens nu dan wel? Leuk voor hem om tweede keus te zijn...not.
Ik vond nummer 1 en nummer 2 leuk! Uiteindelijk heb ik toch maar voor nummer 1 gekozen.
Ik vind het ook vreemd. Hoe je het beschrijft komt het over alsof je de verkeerde rij bij de kassa's hebt gekozen; bij de andere kon je achteraf toch eerder "afrekenen".
quote:brennwert schreef op 13 februari 2012 @ 19:49:

Ik vind het ook vreemd. Hoe je het beschrijft komt het over alsof je de verkeerde rij bij de kassa's hebt gekozen; bij de andere kon je achteraf toch eerder "afrekenen".

Precies!

TO heb je het bonnetje nog?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben blij dat jouw keuze iig voor nummer 2 goed heeft uitgepakt!
Maar is het nu ook uit met man1?
quote:Yaszmin schreef op 13 februari 2012 @ 19:15:

-Als ik voor hem gekozen had dan was ik nu zijn vrouw...In plaats daar van ben ik met man 1 geen haartje opgeschoten.

Wat een onzin. Misschien was deze man binnen een paar weken wel op je uitgekeken. Meestal trouw je omdat je met een specifiek persoon je leven wilt delen. Die vrouw is voor hem deze specifieke persoon. Je weet niet of jij dat ook was geweest.

Het heeft totaal geen zin om te denken in termen van 'als dit....dan dat...'. Het leven is niet zo planbaar als je nu doet voorkomen.
quote:brennwert schreef op 13 februari 2012 @ 19:49:

Ik vind het ook vreemd. Hoe je het beschrijft komt het over alsof je de verkeerde rij bij de kassa's hebt gekozen; bij de andere kon je achteraf toch eerder "afrekenen".Mooie metafoor.

Man 2 was in alle opzichten 'perfect', had een grote ruime huis een topbaan,

What the hell heeft dat in vredsnaam te maken met hoe 'perfect' iemand is.

Tenzij je een onwijs oppervlakkig materialistisch figuur bent
Zo zie je maar: een boterham valt altijd op de kant met de jam.
Wat bedoel je trouwens met je topictitel "Verboden terrein? ". Dat je toch wilt proberen een poging te doen bij nr. 2? Anders snap ik het verband tussen je verhaal en de titel niet helemaal geloof ik.
Wow, je heb ze voor het uitkiezen kennelijk.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 13 februari 2012 @ 20:01:

Wow, je heb ze voor het uitkiezen kennelijk.Tot je ze nodig hebt!
Nou ja, had.
it's a big club and you ain't in it
quote:NouEvenNiet schreef op 13 februari 2012 @ 19:58:

Zo zie je maar: een boterham valt altijd op de kant met de jam.Wat heeft de wet van Murphey hier mee te maken?
Niks, maar ik zie ook het verband tussen man 1 en man 2 niet.
Vervelend voor je dat je nu het gevoel hebt dat je de verkeerde hebt gekozen. Met nadenken over hoe het nu zou zijn als je toen een andere keuze had gemaakt schiet je niets op. Je hebt toen voor man 1 gekozen en daar had je je redenen voor. Het zou oneerlijk zijn voor man 2 als je voor hem had gekozen, omdat je eigenlijk iemand anders leuker vond. Waarschijnlijk zou je dan nu met spijt zitten omdat je toen niet je hart hebt gevolgd, en zou je het heel naar vinden als man 1 een andere vriendin had gekregen.

Het beste wat je kunt doen is zowel man 1 als man 2 proberen te vergeten, blijkbaar waren ze het allebei net niet helemaal. De man waarmee jij een gezin wil stichten moet iemand zijn waar jij 100% voor gaat, en niet maar 55% omdat hij een goede baan en een kinderwens heeft.
Carinea: Je hebt gelijk, als ik destijds voor man 2 had gekozen dan zou ik me ook altijd afvragen hoe het geweest zou zijn met man 1. Ik denk dat ik met beide mannen niet echt gelukkig zou zijn geworden...

.

Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee moet omgaan...

Ach je hebt iets geleerd; dat je gevoel achterna gaan niet altijd de

beste optie is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Mooi. Sluit het af en ga verder met je leven.
Elliot, 38 minuten geleden

Mooi. Sluit het af en ga verder met je leven.

Man 4 of man 3?
Als ze n golddigger zou zijn, had ze vanaf t begin man2 gekozen, maar ze koos die met minder geld.
Er was destijds een reden voor dat je niet met man2 wilde.

Maar omdat je 'm nu niet meer kunt krijgen lijkt hij veul begeerlijker, en vergeet je even waarom je 'm toen toch niet de ware vond. Doordat hij getrouwd is heeft hij in jouw ogen ineens een certificaat van geweldigheid gekregen.

Sneu. Rot voor je, serieus. Maar zet ze uit je leven en zoek een andere man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven