Verboden vlinders in de buik
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:57
Muziek kan soms tijdelijk meer leven blazen in de hersendode bedoening genaamd de sleur van het dagelijks bestaan. En dat doen vlinders in de buik ook. Ze zijn een waanachtige gemoedstoestand eigenlijk. Mijn sleur is doorbroken door een engel. Alsof je rechtstreeks uit de hemel bent ontsnapt, jij rebel. Dat is slechts 1 ding dat ik zo leuk aan je vind. Je bent zo anders. Zo bijzonder. Het lijkt alsof alles fascinerend is aan je wanneer ik je observeer. Stiekem. Je lach is er een uit duizenden. Zo warm als de zon op mijn huid. Zo zacht als zijde. Zo gebroken als mijn ziel ooit was, voor zo'n lange tijd. Vanaf de eerste dag zag ik jouw pijn, gecamoufleerd met ongekend veel liefde naar anderen. Je bent zo'n goede ziel. Je bent zo lief voor de medemens. Zie je dat zelf niet? Je collega's zijn enorm blij wanneer je er bent. Wat ben ik dankbaar dat je er bent. Je bent zo aardig tegen me. Zoals je naar me kijkt, -ik zal die momenten nooit meer vergeten- alsof de tijd even stil staat en we alleen in de ruimte zijn. Je kijkt recht in mijn ziel, je ziet mij om wie ik ben, zoals niemand mij ziet. Je ziet mijn schoonheid zoals ik de jouwe zie. Ieder moment duurt maar een fractie van een seconde, maar het voelt als een eeuwigheid. In die split second voel ik zo ontiegelijk veel verbondenheid. En eenzaamheid. Want. We mogen of kunnen er geen woorden aan geven. Jij bent single, maar ik zit in een relatie. Ik zou je zo graag vertellen hoe bijzonder en mooi je bent. Maar eerlijk gezegd weet je dit al. Intuïtief. Ik heb waarschijnlijk nog nooit eerder in mijn leven zo'n mooi mens ontmoet.
anoniem_357437 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 22:10
0.06% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:41
ErvaringChattybetty schreef: ↑24-10-2017 21:40Yep! Geniet ,zou ik zeggen. Niks zo lekker als verboden neuken.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:50
"Het lijkt alsof alles fascinerend is aan je wanneer ik je observeer. Stiekem. "
Creepy.
Samenvatting/uitleg: volgens mij bedoelt Eenzamebloem te zeggen dat hij zijn single collega stalkt en dat hij daar diep over nadenkt, in de veronderstelling dat ze hem wel zou willen als hij maar niet getrouwd was. Volgens mij weet de collega in kwestie niets van to zijn aanbidding.
Maar ik kan er naast zitten.
Creepy.
Samenvatting/uitleg: volgens mij bedoelt Eenzamebloem te zeggen dat hij zijn single collega stalkt en dat hij daar diep over nadenkt, in de veronderstelling dat ze hem wel zou willen als hij maar niet getrouwd was. Volgens mij weet de collega in kwestie niets van to zijn aanbidding.
Maar ik kan er naast zitten.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:51
Hahaha, sorry mensen voor dit vreemde bericht. Het was inderdaad een soort van bladzijde uit m'n dagboek.. Ik moet wel lachen om jullie reacties. xD Was gewoon in een rare bui toen ik dat schreef.
Maar goed, wat is mijn vraag?
Hoe kom ik erachter of mijn relatie nog wel de moeite waard is om mee verder te gaan? Hoe weet ik of hij nog wel degene is met wie ik stokoud wil worden? Wat als je na 4 jaar relatie het gevoel hebt dat je continue in de friendzone leeft? Hoe vertel je iemand dat het gevoel weg is. Serieus, hoe snij ik dat soort pijnlijke dingen aan? Ik denk echt dat mijn vriend te goed is voor mij. Hij lijkt nog steeds zo blij met mij. Maar ik voel gewoon al heeel erg lang niets meer voor hem op een manier dat ik zou moeten voelen. Ik hou van hem want ik geef om hem en we hebben zoveel meegemaakt. Maar het voelt als vriendschap, als een maatje. Het is veilig en vertrouwd. Maar ik voel al zeker dik een jaar of langer geen behoefte meer om hem aan te raken, om seks met hem te hebben. En ja ik snap jullie reactie hierop dat ik het dan uit moet maken en dat hij beter verdient. Maar ik ben zo bang.. om dit te bespreken. Voel me zo'n slecht mens. En dan nu sinds 2 maanden verliefd op iemand anders... Ik ben sowieso NIET van plan om vreemd te gaan. Wil dit bespreken, maar hoe.
Hoe kom ik erachter of mijn relatie nog wel de moeite waard is om mee verder te gaan? Hoe weet ik of hij nog wel degene is met wie ik stokoud wil worden? Wat als je na 4 jaar relatie het gevoel hebt dat je continue in de friendzone leeft? Hoe vertel je iemand dat het gevoel weg is. Serieus, hoe snij ik dat soort pijnlijke dingen aan? Ik denk echt dat mijn vriend te goed is voor mij. Hij lijkt nog steeds zo blij met mij. Maar ik voel gewoon al heeel erg lang niets meer voor hem op een manier dat ik zou moeten voelen. Ik hou van hem want ik geef om hem en we hebben zoveel meegemaakt. Maar het voelt als vriendschap, als een maatje. Het is veilig en vertrouwd. Maar ik voel al zeker dik een jaar of langer geen behoefte meer om hem aan te raken, om seks met hem te hebben. En ja ik snap jullie reactie hierop dat ik het dan uit moet maken en dat hij beter verdient. Maar ik ben zo bang.. om dit te bespreken. Voel me zo'n slecht mens. En dan nu sinds 2 maanden verliefd op iemand anders... Ik ben sowieso NIET van plan om vreemd te gaan. Wil dit bespreken, maar hoe.
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:12
Begin eens met ik voel me al een jaar niet meer goed in onze relatie en ben inmiddels twee maanden verliefd op een ander.Eenzamebloem schreef: ↑24-10-2017 21:51Maar ik ben zo bang.. om dit te bespreken. Voel me zo'n slecht mens. En dan nu sinds 2 maanden verliefd op iemand anders... Ik ben sowieso NIET van plan om vreemd te gaan. Wil dit bespreken, maar hoe.
Ik bedoel.. hoe moeilijk kan het zijn? Niet schrikken als hij zegt: ja klopt, ik ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:19
Ben ik effe blij dat ik geen ziel heb! Stel je voor dat mannetjes of vrouwtjes zoals jij zomaar erin konden kijken in een split second. (trouwens grote kans dat collega jou amper ziet staan hoor, het klinkt alsof je teveel fanta hebt gedronken).
Oftewel doe effe normaal, verbreek OF je relatie OF voed deze gevoelens niet zodat ze een stille dood sterven. Want die verbondenheid die jij denkt te voelen met die ander bestaat vrijwel zeker alleen in jouw hoofd.
Oftewel doe effe normaal, verbreek OF je relatie OF voed deze gevoelens niet zodat ze een stille dood sterven. Want die verbondenheid die jij denkt te voelen met die ander bestaat vrijwel zeker alleen in jouw hoofd.
anoniem_331295 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 22:21
2.63% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:20
je vraagt hoe je het uit kan maken, ik denk dat het beste is het open gooien en aankaarten. Zeggen wat er nu speelt, niet 10 stappen vooruitdenken maar gewoon, ik voel niet meer zoveel aantrekkingskracht, daarom ga ik niet meer graag met je vrijen. Het is voor mijn gevoel nu een broer zus relatie voor me, vertrouwt maar zonder seksuele aantrekkingskracht. etc etc.
Beter dit dan vreemd gaan met je nieuwe collega en dat als excuus gebruiken. Stap over je angst heen, geen idee of het angst voor jezelf is, of dat je altruistisch bezorgd bent om je partner. Als het het laatste is, hij verdient beter en kans op leuke partner in plaats van tijd met jou verdoen jaren lang. Als het eigen angst is, come on zeg, daarom ga je toch niet iemand aan lijntje houden en voor de gek? Verzamel je moed en stap over je angst heen, angst voor iets is vaak groter dan als je eenmaal stap hebt ondernomen het te doen.
Beter dit dan vreemd gaan met je nieuwe collega en dat als excuus gebruiken. Stap over je angst heen, geen idee of het angst voor jezelf is, of dat je altruistisch bezorgd bent om je partner. Als het het laatste is, hij verdient beter en kans op leuke partner in plaats van tijd met jou verdoen jaren lang. Als het eigen angst is, come on zeg, daarom ga je toch niet iemand aan lijntje houden en voor de gek? Verzamel je moed en stap over je angst heen, angst voor iets is vaak groter dan als je eenmaal stap hebt ondernomen het te doen.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 23:50
0.11% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:54
Denk dat er weinig anders opzit dan het toch te bespreken. Of je moet de rest van je leven zoals nu verder willen gaan.Eenzamebloem schreef: ↑24-10-2017 21:51Hahaha, sorry mensen voor dit vreemde bericht. Het was inderdaad een soort van bladzijde uit m'n dagboek.. Ik moet wel lachen om jullie reacties. xD Was gewoon in een rare bui toen ik dat schreef.
dinsdag 24 oktober 2017 om 23:05
woensdag 25 oktober 2017 om 03:33
woensdag 25 oktober 2017 om 05:11
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑24-10-2017 22:52Wat slecht geschreven. Ik zou jezelf een enorme afgang besparen en dit vooral niet naar de betrokkene sturen.
woensdag 25 oktober 2017 om 08:27
Dit is zeker niet vreemd of raar..ik denk dat de meerderheid zulke fases heeft..erover praten lijkt mij wijsheid, misschien voelt hij hetzelfde en misschien vinden jullie manieren om daar samen mee om te gaan. Of niet, maar dan ben je niet slechter af dan nu.Eenzamebloem schreef: ↑24-10-2017 21:51Hahaha, sorry mensen voor dit vreemde bericht. Het was inderdaad een soort van bladzijde uit m'n dagboek.. Ik moet wel lachen om jullie reacties. xD Was gewoon in een rare bui toen ik dat schreef.
Dus inderdaad praat erover..laat het niet sudderen want dan gebeurt er vanzelf een keer iets op een dronken moment op een bedrijfsfeest of waar dan ook..ook al zeg je niet te willen..niet te zwaar beginnen..gewoon eens nonchalant vragen of hij wel eens naar andere vrouwen kijkt, ermee flirt, etc etc
woensdag 25 oktober 2017 om 08:51
Jouw vriend moet toch voelen dat er iets schort als je zelf geen zin meer hebt in seks met hem ?
Als je niet meer op hem verliefd bent, maak je het best uit met hem VOORDAT je iemand anders hebt, want als je van de ene dag op de andere overstapt van hem naar iemand anders, zal het nog veel pijnlijker zijn voor hem.
Als je niet meer op hem verliefd bent, maak je het best uit met hem VOORDAT je iemand anders hebt, want als je van de ene dag op de andere overstapt van hem naar iemand anders, zal het nog veel pijnlijker zijn voor hem.