Kan het niet accepteren

20-08-2017 20:28 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.

Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.

Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
Niet, daar heb je te veel voor kapot gemaakt, tot zo ver en niet verder en jij ging te ver. Haar goed recht te zeggen einde oefening.
die ik wilde bestaat al...
Als je van haar houdt dan laat je haar gaan.
Beetje laat hè. Ik hoop dat ze ruggengraat heeft en hier niet in trapt.
Niet. Je hebt haar niet goed behandeld. Ik zou ook ver uit je buurt blijven! Leer je lesje en zorg dat je in je volgende relatie niet dezelfde fouten maakt. Laat haar gaan, dat is het beste voor haar.
That's just me though...
Niet. Laat haar met rust. Er is teveel beschadigd. Je was 8 jaar lang overspannen en nu ineens niet meer?
attribuutje schreef:
20-08-2017 20:30
Niet, daar heb je te veel voor kapot gemaakt, tot zo ver en niet verder en jij ging te ver. Haar goed recht te zeggen einde oefening.
Niet... en ga ajb niet stalken of zo
Maar ik heb vooruitgang beloofd en ik wil één kans om mezelf te bewijzen alleen die geeft ze mij niet
Niet, je bent 1 stap te ver gegaan.
Het is gewoon genoeg! Ze wil niet meer
En je zal het wel moeten accepteren.

Er zijn namelijk geen andere opties.

Je respecteerde haar toen niet, en nu weer respecteer je haar keuze niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het draait dus niet meer om wat jíj wilt hè?
Face it.
Hey, ik heb een deja vu. Dit topic ken ik al.
Het maakt niet uit wat jij wel niet kan of zal accepteren. De keuze is niet aan jou. Het is haar keuze
Je zegt: ik kon er niks aan doen want ik was overspannen. Dus de volgende keer dat je weer overspannen bent, zou je haar weer op die manier behandelen.

Krijg ook het idee dat ze jou in die 8 jaar al veel vaker een nieuwe kans heeft gegeven.
Ik hoooop dat ze je nooit terugneemt! Kwaad is al geschiedt! Toen ze je nodig had gedroeg je je raar, nu het te laat is zie je het pas in! LAAT LAAR LAAAAT!
Ze hóeft je helemaal geen kans te geven.
En je weet t niet maar ondanks de waslijst aan dingen die van jouw kant niet goed gingen, was ze misschien wel gewoon uitgekeken. Doe je niks meer aan.
Owja en nu eindeloos gaan appen bellen langsgaan etc is stalking. Dat is strafbaar.
cosmopolitan2208 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 20:47
18.90% gewijzigd
Kortom, je was binnen de relatie een egocentrische zak, en dat ben je nu nog steeds. Ze wil niet. Het boeit niet dat jij nog wel wil. Ze is je niets verschuldigd. Suck it up en geef haar eindelijk het respect dat ze verdient.
Jammer joh, je hebt het verkloot. En terecht dat ze niet meer verder wil.
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:35
Maar ik heb vooruitgang beloofd en ik wil één kans om mezelf te bewijzen alleen die geeft ze mij niet
Mijn ex beloofde ook vooruitgang. Ik heb hem 3 kansen gegeven. Ik ben 4 jaar geleden bij hem weggegaan en elk jaar zegt ie wel dat ie bezig is om te veranderen. Helaas heb ik nog met hem te maken, omdat we een kind hebben.

Laat haar met rust en werk aan jezelf, volg therapie. Zorg ervoor dat je dit een volgende vrouw niet aandoet.
Natuurlijk krijg je die mogelijkheid niet, besef goed wat je kapot bij haar hebt gemaakt.
Kan het zo snel niet vinden. Anyway, jij hebt helemaal niet een extra kans verdient. Hoeveel heb je er de afgelopen 8 jaar wel niet gehad? En dit is de allereerste keer zeker dat je beterschap belooft? Yeah right.

Praatjes vullen geen gaatjes. En jij vult haar gaatje in ieder geval niet meer.

Leer ervan zou ik zeggen.
Één kans maar. Het id inderdaad niet de eerste kans die ze mij geeft. Ze is opeens zo kil en koud. Dat verdien ik toch niet
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:50
Één kans maar. Het id inderdaad niet de eerste kans die ze mij geeft. Ze is opeens zo kil en koud. Dat verdien ik toch niet
Hoezo niet? Tja, het liedje gaat niet voor niets als 'een man die weet pas wat tie mist, als ze er niet is'.
Hopelijk heb je bijgeleerd voor in een volgende relatie met een andere vriendin.
Je kan geen kans afdwingen. En als je echt om haar gevoelens geeft wil je dat ook niet. Niet alles draait om wat jij wil.
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:50
Het gaat er niet om wat jij verdient. Zij verdient een betere partner dan jij bent. Good for her dat ze dat eindelijk doorheeft en ik hoop van harte dat ze voet bij stuk houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven