Verleden vriend: slettebak

21-11-2010 01:20 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren),

Heb sinds kort nadat ik twee redelijk vervelende relaties achter de rug heb weer een vriend. Na een aantal ontmoetingen moest hij iets kwijt: Hij had voorheen veel wisselende contacten. Nou ja dacht ik nog, dat was voor mijn tijd. Maar nu legde hij me onlangs uit dat ie zich een soort van gigolo voelde. Ging soms gewoon de ene dag bij die vrouw langs, de andere dag bij de andere, soms bij twee tegelijk en soms deed ie t ook met stellen. Gratis, uit lust. Ben ervan geschrokken. Vertrouw hem niet meer. Wat vinden jullie hier nu van?
zeker het stuk van de meerdere vrouwen op 1 avond zou ik moeite mee hebben. Het komt dwangmatig over. Seks als lichaamsbeweging, of wie weet verslaving. Ik ken ook wel zo'n vent die heeft het nooit afgeleerd ook al heeft ie af en toe een serieuze relatie, vroeg of laat gaat ie vreemd
ik hoop het maar rose, ik hoop het. Hij kan iig nog kamerlid worden
Nou ja zeg, dat zou inhouden dat de halve studentenpopulatie later geen serieuze relatie kan aan gaan. Het is helemaal niet gezegd dat deze jongen vreemd ging, hij deed het alleen nogal hobbymatig. Verder weten we helemaal niets. Misschien wilde hij wel heel lief vertellen dat dat hoofdstuk nu is afgesloten, nu hij haar kent.

Het gaat er toch om hoe hij er nu in staat?

quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 01:52:

Hij kan iig nog kamerlid worden

ik hoop het maar rose, ik hoop het. Hij kan iig nog kamerlid worden ik pis bijna in mijn brieven..ahum broek
Meds, ken jij geen enkele man die zelf moe werd van zijn haantjes gedrag, en uiteindelijk toch gewoon burgelijk wilde settelen met een vrouw waar hij voor viel en waar hij voor wil gaan?
Ja veel sex gehad ok, maar je een soort gigolo voelen en het ook met stellen doen?

Dat zou voor mij wel een brug te ver zijn, denk ik. Het klinkt als iets extremer dan gewoon een wat wilde studententijd..

ik hoop het maar rose, ik hoop het. Hij kan iig nog kamerlid worden
Maar wat wil je nou van hem? Hij kan zijn verleden niet wegpoetsen en hij kan ook niet zorgen dat jouw verleden weggepoetst wordt. Jullie verleden is een gegeven.

Wat zou er voor kunnen zorgen dat jij je wel goed voelt bij een partner?
Tuurlijk ga ik het gesprek aan met m. Maar wilde voordat ik dat doe ook wel eens de meningen van anderen horen. Ik moet zeggen dat Meds en Dekenau toch het best weergeven welke kant ik op neig.

Het gaat hier om een man van over de veertig niet een of andere student.
quote:Dani70 schreef op 21 november 2010 @ 02:17:

Tuurlijk ga ik het gesprek aan met m. Maar wilde voordat ik dat doe ook wel eens de meningen van anderen horen. Ik moet zeggen dat Meds en Dekenau toch het best weergeven welke kant ik op neig.

Het gaat hier om een man van over de veertig niet een of andere student.En wat ga je 'm dan vertellen in dat gesprek? Waar ben je nou precies ontevreden over? Weet je dat al?
Ben niet ontevreden maar bang dat ie snel weer terugvalt in zikn gewoonte.

Kwam laatst bij toeval in gesprek met een pude veroverimg van m (die hij geregeld zag) en die beweerde dat zij weer tegen een dame was aangelopen waarmee hij het ook met regelmaat deed. Ze wisten het niet van elkaar. En zo kwamen er nog een paar op de proppen.
quote:Dani70 schreef op 21 november 2010 @ 02:24:

Ben niet ontevreden maar bang dat ie snel weer terugvalt in zikn gewoonte.

Dat is toch geen gesprek, dat is een mededeling, waar ie niks mee kan.

Is je probleem dat jij bang ben dat ie terugvalt in zijn gewoonte?

En hoe zou dat op te lossen zijn dan?
quote:Madhe schreef op 21 november 2010 @ 02:00:

Meds, ken jij geen enkele man die zelf moe werd van zijn haantjes gedrag, en uiteindelijk toch gewoon burgelijk wilde settelen met een vrouw waar hij voor viel en waar hij voor wil gaan?

He's got this dream about buyin' some land

He's gonna give up the booze and the one night stands

And then he'll settle down there's a quiet little town

And forget about everything........
quote:meds schreef op 21 november 2010 @ 01:45:

tja eerlijk gezegd vind ik zo'n cv het geen aanbeveling

Hij had idd beter z'n waffel kunnen houden.
Kijk, ik begrijp best dat jij een probleem hebt met de situatie, maar je moet je afvragen of dat een probleem is dat hij (deels) kan wegnemen.

Eerlijk gezegd denk ik van niet, en eigenlijk is het een probleem dat ook niet op zijn schouders thuis hoort. Het ligt op jouw schouders en het weegt vast heel zwaar, maar ondanks dat moet jij er mee dealen, hij kan je hoogstens helpen om ermee om te leren gaan, meer eigenlijk niet. Hij kan zijn verleden immers niet veranderen.
quote:quattro35 schreef op 21 november 2010 @ 02:40:

[...]

He's got this dream about buyin' some land

He's gonna give up the booze and the one night stands

And then he'll settle down there's a quiet little town

And forget about everything........Ow christ, daar moest ik altijd op afdansen....
quote:Vl43inder schreef op 21 november 2010 @ 02:43:

[...]

Ow christ, daar moest ik altijd op afdansen....

Ik hoop dat je nog kunt slapen nu
Het enkele feit dat iemand eerlijk is lijkt te zijn, is geen reden tot een positiever beoordeling van de inhoud.

Maatgevend is jouw hoogst persoonlijke gevoel hierover, TO. Het respect voor je vlam moet immers van jou komen en niet van ons.

Wel dit: als je een indicatie van de toekomst wilt hebben, bekijk dan het verleden en trek die lijn door. Kans bestaat dat het niet terecht is, maar kans is groter van wel. Mensen veranderen niet van de ene op de andere week. Ook niet van het ene op het andere jaar. Meestal veranderen ze in essentie gewoon helemaal niet.
quote:quattro35 schreef op 21 november 2010 @ 02:46:

[...]

Ik hoop dat je nog kunt slapen nu Ja, ik ben die ene die dansles leuk vond. Bedankt voor je bezorgdheid.
quote:Frankie33 schreef op 21 november 2010 @ 02:47:

Het enkele feit dat iemand eerlijk is lijkt te zijn, is geen reden tot een positiever beoordeling van de inhoud.

Aangezien veel mensen toch problemen hebben met aantallen-uit-het-verleden is het raadzaam om er niet al te eerlijk over te zijn......de kans op een negatieve reactie is te groot vind ik.

(En wie eenmaal een getal heeft genoemd kan niet meer terug naar een cijfer.....)
quote:Frankie33 schreef op 21 november 2010 @ 02:47:

Wel dit: als je een indicatie van de toekomst wilt hebben, bekijk dan het verleden en trek die lijn door. Kans bestaat dat het niet terecht is, maar kans is groter van wel. Mensen veranderen niet van de ene op de andere week. Ook niet van het ene op het andere jaar. Meestal veranderen ze in essentie gewoon helemaal niet.

Resultaten uit 't verleden zijn idd soms een indicatie voor de toekomst....soms.....
Ik ben ook een paar jaar flink los gegaan en een hoop ONS's gehad. Toen heb ik bijna 2 jaar een relatie gehad, waarin ik echt geen behoefte had aan sex met anderen.
Ik ben vlak voor mijn relatie die nu zo'n 14 jaar duurt een ongelooflijke slettebak geweest. Ik had alleen geen negatieve reputatie

(denk/hoop ik) omdat ik de mogelijkheid had om ze over 4 provincies te spreiden......Mijn man weet wat ie wil weten, ik heb hem leren kennen via zijn beste vriend met wie ik een week voor de kennismaking het bed deelde (met zijn/mijn vriendin), dus......

Het kan dus wel.
quote:Vl43inder schreef op 21 november 2010 @ 03:08:

Ik ben vlak voor mijn relatie die nu zo'n 14 jaar duurt een ongelooflijke slettebak geweest. Ik had alleen geen negatieve reputatie

(denk/hoop ik) omdat ik de mogelijkheid had om ze over 4 provincies te spreiden......Mijn man weet wat ie wil weten, ik heb hem leren kennen via zijn beste vriend met wie ik een week voor de kennismaking het bed deelde (met zijn/mijn vriendin), dus......

Het kan dus wel.

Is misschien een beetje een soort gelijkheidsgedachte van mij, maar.....het ligt er ook aan hoeveel je zelf hebt uitgespookt wat aantallen partners betreft. Wie zelf op zeg vijftig of meer zit, zal minder snel schrikken als een nieuwe vriendin of vriendin ook een relatief hoog getal noemt?

Alleen: wie durft 't als eerste te zeggen....
quote:Vl43inder schreef op 21 november 2010 @ 03:08:

Ik ben vlak voor mijn relatie die nu zo'n 14 jaar duurt een ongelooflijke slettebak geweest.

Jouw vlinder fladder-periode zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven