verliefd :$ Hellup

21-02-2012 09:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

toen ik 6 jaar was, kreeg ik een vriendje.. daar heb ik 5 jaar een stoplicht relatie mee gehad ( het ging de heletijd aan en weer uit). toen we het hadde ginge we altijd vadertje en moedertje doen met paar kiendjes.. je kan al naargaan wie papa en mama was.. toen ginge we in het donker altijd klef teeg elkaar aan ligge en zoow. en toen ginge we weleens teeg elkaar aan schure.. We hebbe wel al gekust, net als zo'n kusje van pa en ma, maar nie eggt met tong. Dah heeft hij wel 1x geprobeert maar toen schrok ik en trok ik terug, want ik wist niet wah ik moest doen. Toen is het een tijdje uitgeweest omdat hij me ging pesten, door een best grote ruzie in de klas.. in de 1e is het weer effe aan gegaan en toen weer uit.. toen is hij best wat aangekome en is hij gaan roken, en hij ruikt ook niet eggt meer fris.. toen kwam ik in de 3e en toen is het weer 1 of 2 dage aan geweest omdah ik best wel zo'n drang hat van ik wil weten hoe het is om te zoenen. toen is het ok weer uit gegaan en weer niet eggt iets geworden van zoene..

Maar nu zijn we weer tijdje verder en nu start te carnaval.. en nu begint die drang weer van ik wil zoene en zo, maar ondertusse heeft die jongen een vriendin en voel me er best slecht over, want ik heb teeg dah meisje gezegt dah ik het nie erg vind( dah mijsje is een vriendin van mij) maah daar heb ik nu best spijt van.. Dus ik weet gwn nie meer wah ik moet doen.. En gister( ware we met helevriende groep uitgeweest en daar was hij ook).. toen ware we beeetje zo nep fight aantdoen ,zovan hou me tege want ik ga hem slaan en toen stonde we teeg over elkaar en toen.. ginge zo van wah moet je nou, dah je zegmaar zo bove iemand uitgaat kijke, en toen kwijm zijn gezicht best dicht bij enzo, maah ik denk dh ik hem nog leuk vind maar ik weet het gwn nie .. en vind het best zielig voor dh vriendinnetje wah hij nu heeft...........................

Ik ben radeloos

x welshkuh

Ps ik ben 14 jaar en zit in de 3e
Gut, leren ze tegenwoordig dan helemaal niets meer op school?

Een 1 is hier eigenlijk nog teveel eer.
Ik zou best een hele nuttige lange reactie kunnen typen... Maar hey! Je bent 14! Niks aan de hand
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Doe wat aan je Nederlands for crying out loud! Dit is niet om te lezen of om aan te zien.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dit is de spelling van de jongeren van nu daar is niets mis mee.
55 spelfouten in één openingspost, dat moet een record zijn, toch?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hij heeft een vriendin. Dus wat je moet doen: helemaal niets.
Maar nu zijn we weer tijdje verder en nu start te carnaval.. en nu begint die drang weer van ik wil zoene en zo

Hmm, dan kom jij denk ik van boven de rivieren. Als je nog niet door hebt dat vandaag de laatste carnavalsdag is en iedereen met een kater op bed ligt dan heb je denk ik al een poosje niet uit je raam gekeken.
Dan dank ik God op mijn blote knietjes dat ik niet in deze tijd geboren ben. En ik denk dat als je je sollicitatie brief zo vol kalkt met je vage taaltje, zelfs de lidl jou niet aan neemt
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ze heeft in ieder geval "verliefd" goed gespeld
Eensch met Mali, het beste advies wat wij je kunnen geven is: doe maar goed je best in die derde klas, MISSCHIEN mag je wel over naar de vierde!

Maar goed, dit forum is vooral bevolkt door vrouwen van pakweg 25 en ouder, héél bejaard dus
Tjee, weer een 14 jarige.

Kan de viva geen tienerafdeling introduceren?
Mijn god, zelfs mijn zoon van 7 in groep 4 krijgt het niet voor elkaar om zo ontzettend veel fouten te maken.

Voor zover ik weet is de "Welskuh-taal" nog niet doorgedrongen tot het onderwijs, de hemel zij dank. Zo normaal is dit koeterwaals niet. Als hij dit soort diarree uit zijn pen/toetsenbord gaat krijgen lijkt me dat er toch iets ernstig mis is met zijn verstandelijke vermogens.
quote:redband schreef op 21 februari 2012 @ 09:30:

Tjee, weer een 14 jarige.

Kan de viva geen tienerafdeling introduceren?Het Yes-forum is opgeheven. Daar zaten de pubers normaal gesproken.
quote:EvyBlissy schreef op 21 februari 2012 @ 09:20:

55 spelfouten in één openingspost, dat moet een record zijn, toch?Zijn het er serieus maar 55?
Mijn kinderen van 11 schrijven beter... niet te geloven dit.

Ik ga hier ook geen serieuze reactie op geven!
Sow hei, dus hullie hebbe al 5 jaar un knipperlicht relatie!.of was t verkeerslicht relatie? . En je vriendin weet dat? En toch heb zij nouw met hem? Wat een foute vriendin seg! Eggt wel!

Ik souw hem gewoon op de bek pakke! Niks mis mee....

Eggt wel! Hartstikke vet jonguuh!
quote:welshkuh schreef op 21 februari 2012 @ 09:19:

dit is de spelling van de jongeren van nu daar is niets mis mee.

Ik zie het inderdaad op school. Maar er is juist van alles mis mee, ga eerst eens jouw Nederlands werken zeg!

En als al die jongeren in de sloot springen, doe jij dat ook? Ik zou me juist willen onderscheiden als ik jou was en daarom zou ik perfect Nederlands gaan schrijven....dát valt pas op!
Zoenen met iemand waarvan je weet dat hij een vriendin heeft is een no go!

En misschien kun je spellingscontrole aanzetten?
1 grote fake, als je het mij vraagt.
Beter te laat dan over tijd.
quote:welshkuh schreef op 21 februari 2012 @ 09:14:

Hallo,

Ttoen ik 6 jaar was, kreeg ik een vriendje.., daar heb ik 5 jaar een stopknipperlicht relatie mee gehad (het ging de heletijd hele tijd aan en weer uit). tToen we het hadde hadden ginge gingen we altijd vadertje en moedertje doen met paar kiendjes.. jJe kan al naargaan wie papa en mama was waren.. tToen ginge gingen we in het donker altijd klef teeg tegen elkaar aan ligge liggen en zoow. eEn toen ginge gingen we weleens teeg tegen elkaar aan schure schuren.. We hebbe hebben wel al gekust, net als zo'n kusje van pa en ma, maar nie niet eggt echt met tong. Dah Dat heeft hij wel 1x geprobeertd maar toen schrok ik en trok ik terug, want ik wist niet wah wat ik moest doen. Toen is het een tijdje uitgeweest uit geweest omdat hij me ging pesten, door een best grote ruzie in de klas.. iIn de 1e is het weer effe even aan gegaan en toen weer uit.. tToen is hij best wat aangekome aangekomen en is hij gaan roken, en hij ruikt ook niet eggt echt meer fris.. tToen kwam ik in de 3e en toen is het weer 1 of 2 dage dagen aan geweest omdah omdat ik best wel zo'n drang hat had van ik wil weten hoe het is om te zoenen. tToen is het ok ook weer uit gegaan en weer niet eggt echt iets geworden van zoene zoenen..

Maar nu zijn we weer tijdje verder en nu start te de carnaval.. eEn nu begint die drang weer van ik wil zoene zoenen en zo, maar ondertusse ondertussen heeft die jongen een vriendin en voel me er best slecht over, want ik heb teeg tegen dah dat meisje gezegt gezegd dah dat ik het nie niet erg vind (dah dat mijsje meisje is een vriendin van mij) maah maar daar heb ik nu best spijt van.. Dus ik weet gwn gewoon nie niet meer wah wat ik moet doen.. En gister( ware waren we met helevriende groep hele vriendengroep uitgeweest uit geweest en daar was hij ook).. toen ware we beeetje zo nep fight aantdoen aan het doen, zovan zo van hou me tege tegen want ik ga hem slaan en toen stonde stonden we teeg over tegenover elkaar en toen.. ginge gingen zo van wah wat moet je nou, dah dat je zegmaar zeg maar zo bove boven iemand uitgaat uit gaat kijke kijken, en toen kwijm kwam zijn gezicht best dicht bij enzo, maah maar ik denk dh dat ik hem nog leuk vind maar ik weet het gwn gewoon nie niet.. eEn vind het best zielig voor dh dat vriendinnetje wah dat hij nu heeft...........................

Ik ben radeloos

x welshkuh

Ps ik ben 14 jaar en zit in de 3e

Goed, je bent wel lekker consequent, dat moet gezegd worden. En toen en toen en toen en toen.

Ik heb 79 fouten geteld geloof ik. Heb ik wel ook de grammatica meegerekend.

Als je een fake bent: knap dat je tot dit niveau hebt kunnen zakken.

Als je echt bent: nieuwe spelling of niet, ga je schamen! Bovendien, waarom zou je met een jongen willen zoenen die stinkt, rookt en is aangekomen én al een vriendin heeft.
Jeetje eeehm nou, ik ga niet over je schrijfstijl beginnen want dat hebben alle oma's voor mij al gedaan

Maar goed, het is carnaval en je hebt zin in zoenen. Kan dat echt alleen met die ene jongen dan? Er zijn vast veel andere leuke boys. Jouw vriendje van de lagere school heeft nu een ander meisje dus laat hem lekker met rust en ga tongen met een andere leuke knul.

Veel plezier en niet teveel zuipen hoor!
Die heeft extreem zijn best gedaan zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het Nederlands van de gemiddelde inburgeraar is waarschijnlijk stukken beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven