verliefd :$ Hellup

21-02-2012 09:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

toen ik 6 jaar was, kreeg ik een vriendje.. daar heb ik 5 jaar een stoplicht relatie mee gehad ( het ging de heletijd aan en weer uit). toen we het hadde ginge we altijd vadertje en moedertje doen met paar kiendjes.. je kan al naargaan wie papa en mama was.. toen ginge we in het donker altijd klef teeg elkaar aan ligge en zoow. en toen ginge we weleens teeg elkaar aan schure.. We hebbe wel al gekust, net als zo'n kusje van pa en ma, maar nie eggt met tong. Dah heeft hij wel 1x geprobeert maar toen schrok ik en trok ik terug, want ik wist niet wah ik moest doen. Toen is het een tijdje uitgeweest omdat hij me ging pesten, door een best grote ruzie in de klas.. in de 1e is het weer effe aan gegaan en toen weer uit.. toen is hij best wat aangekome en is hij gaan roken, en hij ruikt ook niet eggt meer fris.. toen kwam ik in de 3e en toen is het weer 1 of 2 dage aan geweest omdah ik best wel zo'n drang hat van ik wil weten hoe het is om te zoenen. toen is het ok weer uit gegaan en weer niet eggt iets geworden van zoene..

Maar nu zijn we weer tijdje verder en nu start te carnaval.. en nu begint die drang weer van ik wil zoene en zo, maar ondertusse heeft die jongen een vriendin en voel me er best slecht over, want ik heb teeg dah meisje gezegt dah ik het nie erg vind( dah mijsje is een vriendin van mij) maah daar heb ik nu best spijt van.. Dus ik weet gwn nie meer wah ik moet doen.. En gister( ware we met helevriende groep uitgeweest en daar was hij ook).. toen ware we beeetje zo nep fight aantdoen ,zovan hou me tege want ik ga hem slaan en toen stonde we teeg over elkaar en toen.. ginge zo van wah moet je nou, dah je zegmaar zo bove iemand uitgaat kijke, en toen kwijm zijn gezicht best dicht bij enzo, maah ik denk dh ik hem nog leuk vind maar ik weet het gwn nie .. en vind het best zielig voor dh vriendinnetje wah hij nu heeft...........................

Ik ben radeloos

x welshkuh

Ps ik ben 14 jaar en zit in de 3e
En je schrijft "spreektaal". Maar mensen die die taal bezigen schrijven heel anders. Vooral korte teksten met weinig letters.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anouk, doe eens normaal, anders bel ik je moeder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:carenza schreef op 21 februari 2012 @ 10:13:

Het Nederlands van de gemiddelde inburgeraar is waarschijnlijk stukken beter Inderdaad, mijn ex uit Sierra Leone spreekt en schrijft foutloos Nederlands!
Moet dit Nederlands voorstellen? Ik dacht aan één of ander Deens dialect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven