verliefd op een fu*ckboy?
zaterdag 19 mei 2018 om 15:13
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Een tijdje geleden ging mijn relatie uit, we hebben het samen goed afgesloten en daar ben ik heel blij mee hij is ten slotte mijn eerste geweest.
Nu heb ik laatst een feestje gegeven en iedereen mocht ook blijven slapen.
We hadden allemaal matrassen naast elkaar gelegd en naast mij lag D.
Ik vond/vind D een erg leuke jongen lekker spontaan en een beetje gek maar ik had nog nooit over D na gedacht op een ander manier als gewoon een gezellige vrienden.
En sinds mijn relatie over is heb ik sowieso meer interesse in jongens dan daarvoor.
D en ik hebben gezoend tijdens dat we in bed lagen dat was op dat moment heel fijn.
Ik heb alleen nu een probleempje ik krijg heel snel gevoelens voor zo'n jongen als dit soort dingen zijn gebeurd. Ik weet dat hij als hij het redden kan ieder weekend wel met een ander meisje is maar toch voelt het goed als ik bij hem in de buurt ben.
Ik wil niet gekwetst worden, wat moet ik hiermee ?
Nu heb ik laatst een feestje gegeven en iedereen mocht ook blijven slapen.
We hadden allemaal matrassen naast elkaar gelegd en naast mij lag D.
Ik vond/vind D een erg leuke jongen lekker spontaan en een beetje gek maar ik had nog nooit over D na gedacht op een ander manier als gewoon een gezellige vrienden.
En sinds mijn relatie over is heb ik sowieso meer interesse in jongens dan daarvoor.
D en ik hebben gezoend tijdens dat we in bed lagen dat was op dat moment heel fijn.
Ik heb alleen nu een probleempje ik krijg heel snel gevoelens voor zo'n jongen als dit soort dingen zijn gebeurd. Ik weet dat hij als hij het redden kan ieder weekend wel met een ander meisje is maar toch voelt het goed als ik bij hem in de buurt ben.
Ik wil niet gekwetst worden, wat moet ik hiermee ?
zaterdag 19 mei 2018 om 16:02
Als je denkt dat dit een jongen is die om de haverklap met een ander meisje gaat en je hebt daar geen behoefte aan dan moet je hem gewoon niet meer op die manier opzoeken en verder gaan met je leven. Richt je op andere dingen, school/studie, werk, vrienden, hobby's, je badkamer schoonmaken....gewoon, het leven.
zaterdag 19 mei 2018 om 20:19
zaterdag 19 mei 2018 om 22:31
Als hij met jou een relatie zegt te willen, dan is daar van alles mis mee, maar als hij dat duidelijk van te voren zegt dat hij alleen niet-exclusief wil scharrelen, dan is daar inderdaad niks mis mee.