Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
Rachmaninoff schreef:
15-12-2020 10:40
Nou, als dat al zo is dan kan ze daar idd niets aan doen. Als hij dat doet en TO slaat hem af dan probeert hij het vast nog wel eens bij een ander of hij heeft dit zelfs al vaker gedaan. TO is niet verantwoordelijk voor het huwelijk van die vent, dat is hij zelf. Of je zo'n man moet willen is een tweede.
Ze biedt hem elke dag in de privenachatgesprekken die overbodig zijn wel de ruimte. Zelf gaat ze het niet zeggen, maar wel hopen dat hij het benoemt. Zodat ze later kan zeggen dat zij de affaire niet gestart is. Als het kwartje echt gevallen zou zijn, houdt ze die gesprekken af.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:01
Hand op je schouder? Lekker dan, welke 1,5 meter? Ja zo gaan de besmettingen wel hard.
Nah.... dat zullen we dan wel weer zien wanneer TO zich meld in de coronapijler.
Overigens is die F. Grapperhause ook gezond gebleven na zijn bruiloft. :proud:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jaja007 schreef:
16-12-2020 23:00
Nah.... dat zullen we dan wel weer zien wanneer TO zich meld in de coronapijler.
Overigens is die F. Grapperhause ook gezond gebleven na zijn bruiloft. :proud:
Hahaha, nou dat is niet het geval hoor! Situatie nog steeds onveranderd. Inmiddels sollicitaties lopen, maak het mezelf alleen maar moeilijk. Maar hem ook, situaties zijn ongemakkelijk enz!
Nog de beste wensen iedereen!
Blijei96 schreef:
10-01-2021 20:32
Hahaha, nou dat is niet het geval hoor! Situatie nog steeds onveranderd. Inmiddels sollicitaties lopen, maak het mezelf alleen maar moeilijk. Maar hem ook, situaties zijn ongemakkelijk enz!
Je naait jezelf ook vreselijk op. Je kan ook gewoon iemand heel leuk vinden zonder dat je daar iets mee doet. Eigenlijk is dat leuker, jammer dat je dat niet kan zien.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Blijei96 schreef:
10-01-2021 20:32

Vertel!
Ellerlilalinne schreef:
11-01-2021 11:09
Vertel!
Ja, ik ben ook wel nieuwsgierig. Klinkt alsof er het één en ander is verteld.
Rachmaninoff schreef:
11-01-2021 11:38
Ja, ik ben ook wel nieuwsgierig. Klinkt alsof er het één en ander is verteld.
Nee dat niet! Heb wel laten blijken dat ik hem leuk vind, maar niet direct gezegd ik heb gevoelens voor je. Hij doet wel gewoon ‘normaal’ tegen me. Alleen wil mezelf niet meer kwellen, want ik zie hem elke dag. Verheug me elke dag weer op dat moment. Maar zodra ik naar huis rijd, is het juist het tegenovergestelde. Dan verlang je naar meer. Dus heb voor mezelf gekozen. Hoe moeilijk en pijnlijk dat ook is .
Echt, de man heeft een vrouw.

Laat het gewoon en ga hem ook geen ‘hints’ geven. Hoe zou jij het vinden als je die vrouw was?
Tuurlijk is het zijn verantwoordelijkheid, maar jij kan ook gewoon beslissen aandacht te besteden aan iemand die wel beschikbaar is.

Zal mezelf hier vast onpopulair mee maken, maar mijn god wat een zielig gedrag. Zelfs als je verliefd bent.
Triest dat je hem hebt laten blijken dat je hem leuk vindt. Kon je dat echt niet laten?
Blijei96 schreef:
16-01-2021 17:53
Nee dat niet! Heb wel laten blijken dat ik hem leuk vind, maar niet direct gezegd ik heb gevoelens voor je. Hij doet wel gewoon ‘normaal’ tegen me. Alleen wil mezelf niet meer kwellen, want ik zie hem elke dag. Verheug me elke dag weer op dat moment. Maar zodra ik naar huis rijd, is het juist het tegenovergestelde. Dan verlang je naar meer. Dus heb voor mezelf gekozen. Hoe moeilijk en pijnlijk dat ook is .

Je hebt het dus voor jezelf nóg moeilijker gemaakt, why?? En wat bedoel je met “ik heb voor mezelf gekozen”?
Wat manipulatief
Blijei96 schreef:

Je maakt het jezelf moeilijk, en dan zeg je dat je voor jezelf gekozen hebt.
Nena1996 schreef:
16-01-2021 20:21

Laat het gewoon en ga hem ook geen ‘hints’ geven. Hoe zou jij het vinden als je die vrouw was?
Tuurlijk is het zijn verantwoordelijkheid, maar jij kan ook gewoon beslissen aandacht te besteden aan iemand die wel beschikbaar is.

Zal mezelf hier vast onpopulair mee maken, maar mijn god wat een zielig gedrag. Zelfs als je verliefd bent.
:cheers:
Blijei96 schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe je hebt laten blijken dat je hem leuk vindt. En wat je bedoelt met dat hij gewoon 'normaal' doet tegen je. En wat je precies bedoelt met: dus heb ik voor mezelf gekozen.
Farizia schreef:
16-01-2021 22:34
Wat manipulatief

Dit vat de laatste post van TO echt perfect samen. En inderdaad wat ook wordt geschreven: zielig gedrag. Laten merken is nergens voor nodig geweest.
Stoutekiwi schreef:
16-01-2021 23:40
Ik ben wel benieuwd hoe je hebt laten blijken dat je hem leuk vindt. En wat je bedoelt met dat hij gewoon 'normaal' doet tegen je. En wat je precies bedoelt met: dus heb ik voor mezelf gekozen.

Die vragen heb ik ook.....
loisnvt schreef:
16-01-2021 21:58
Je hebt het dus voor jezelf nóg moeilijker gemaakt, why?? En wat bedoel je met “ik heb voor mezelf gekozen”?
Naja ik heb hem een paar complimenten gegeven. Wat hij daarvan kan denken moet hij zelf weten. Dat bedoelde ik meer met het laten blijken dat ik hem leuk vindt. Ik heb voor mezelf gekozen door ander werk te zoeken.
Je houdt van drama. Ok. Weten we dat ook weer.
Blijei96 schreef:
17-01-2021 21:44
Naja ik heb hem een paar complimenten gegeven. Wat hij daarvan kan denken moet hij zelf weten. Dat bedoelde ik meer met het laten blijken dat ik hem leuk vindt. Ik heb voor mezelf gekozen door ander werk te zoeken.
Aha, je hebt dus met hem geflirt.
En een andere baan heb je alleen gezocht zodat je geen blauwtje loopt, mocht hij toch niet geïnteresseerd zijn.

Onwijs lullig van je
Verliefd zijn op iemand, relatie of niet, maakt je menselijk.
Wat je ermee doet laat zien uit wat voor hout je bent gesneden.

Dus is dit niet heel mooi TO.
Proberen hem duidelijk te maken dat er bij jou wat te halen valt is egoïstisch en niet ok.
Nu je niet hetzelfde terug krijgt zoek je een nieuwe baan.. Ik vind dit niet voor jezelf kiezen maar een poging van eigen eerherstel.

Hee je bent nog jong, je hebt tijd zat om te leren en gelukkig is dit voor niemand een groot tranendal geworden maar ga jezelf niet voorhouden dat je het slim aangepakt hebt.
Je kunt beter eerlijk zijn tegen jezelf en ervan leren, vind ik.
Succes!
Een andere baan zoeken vanwege een verliefdheid klinkt voor mij vrij extreem.
Kan je niet voor jezelf kiezen door gewoon anders om te leren gaan met dit soort gevoelens?
Nena1996 schreef:
16-01-2021 20:21

Ik zou het alleen maar leuk vinden als er met m'n man geflirt wordt. Als je man zelf niet in staat is om daar niet op in te gaan, dan heb je de verkeerde man getrouwd...
Ik vind niet dat ze iets misdaan heeft met complimenten geven, ookal was haar intentie anders. Als iemand er niet van gediend is, dan kan degene dat prima zelf aangeven.

Een andere baan zoeken is wel een beetje extreem (net als een aantal nare reacties van sommigen in dit topic, dus trek je er niet te veel van aan). Maar To, je weet dat er een kans is dat je vaker verliefd wordt op een oudere/bezette collega?
Saivash schreef:
18-01-2021 00:36
Aha, je hebt dus met hem geflirt.
En een andere baan heb je alleen gezocht zodat je geen blauwtje loopt, mocht hij toch niet geïnteresseerd zijn.

Onwijs lullig van je

Wat een debiele reactie dit zeg.
Kit_Kat schreef:
18-01-2021 22:22
Ik zou het alleen maar leuk vinden als er met m'n man geflirt wordt. Als je man zelf niet in staat is om daar niet op in te gaan, dan heb je de verkeerde man getrouwd...
Ik vind niet dat ze iets misdaan heeft met complimenten geven, ookal was haar intentie anders. Als iemand er niet van gediend is, dan kan degene dat prima zelf aangeven.

Een andere baan zoeken is wel een beetje extreem (net als een aantal nare reacties van sommigen in dit topic, dus trek je er niet te veel van aan). Maar To, je weet dat er een kans is dat je vaker verliefd wordt op een oudere/bezette collega?
Eens, maar in mijn ogen maakt ze zichzelf alleen maar gek met dit gedrag, niet handig.
Antoon69 schreef:
19-01-2021 01:21
Wat een debiele reactie dit zeg.
En complex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven