Verliefd op jongere leeftijd

10-01-2019 09:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben een jongen van 25 en heb een sterke band met jongen van 16. We zitten in de zelfde jeugdbeweging ben ondertussen verliefd op hem en hij weet het... En hebben ondertussen nu heel sterke band. Nu heb ik veel gepraat met hem en bekend hij dat hij lichte gevoelens eeft voor mij en dat hij twijfelt over zich zelf.. Wat moet ik hier van denken?

Ps : Ik doe geen dingen die niet mogen volgens de wet!
Hoezo wat moet ik hier van denken?
Hij is heel duidelijk toch, hij is verward over zijn gevoelens en weet niet zo goed wat te doen, hij twijfelt. Het zou je sieren als je er als vriend voor hem bent zonder avances te maken.
Maar weet hij zeker dat hij op jongens valt?
Ik denk dat je als zestienjarige dit (in sommige gevallen) nog niet zeker weet.
Misschien is hij nog nooit écht verliefd geweest en weet hij niet hoe dit voelt?
Verward hij 'verliefdheid' met 'vriendschap' en mede omdat jij op hem inpraat gaat hij aan zichzelf twijfelen.
Misschien is hij bang om homo te zijn en beeld hij zich bepaalde gevoelens in?

Ik was op mijn 16e ook nooit echt verliefd geweest namelijk.

Dring je niet zo op, hij is waarschijnlijk nog helemaal niet zeker waar hij op valt.
Als jullie bij dezelfde jeugdbeweging zitten, is het dan ook zo dat jij (bege)leider bent en hij jeugdlid? In dat geval ben je strafbaar wanneer je een relatie aan zou gaan.
Niks doen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je bent volwassen, je moet hier niets mee gaan doen !! Draait uit op ellende. Je bent strafbaar en ik vind dat een 16 jarige zichzelf nog volop aan het ontwikkelen is, je bent met je 25 jaar voor een 16 jarige te oud. Niet doen, hou je gevoelens voor jezelf nu op dit moment.
afstand houden
Met 25 ben je echt te oud voor een jongen van 16. Niets mee doen dus. En inderdaad, als jij zijn trainer/groepsleider oid bent moet je al helemáál uit zijn buurt blijven met je gevoelens.
Mocht die jeugdbeweging een scoutingvereniging zijn, lees je dan vooral even in in het protocol 'grensoverschrijdend gedrag'. https://www.scouting.nl/downloads/onder ... lamiteiten
En jij hebt verteld dat je verliefd op hem bent? Zo dan. Hoop niet dat zn vader dit te horen krijgt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hou afstand.
Ben jij leider bij die jeugdbeweging?

Deze relatie is sowieso niet gepast. Jullie zitten in een hele andere leeftijdfase.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je bent al veel te ver gegaan. Ten eerste door als volwassen man van 25 zo’n “sterke band” op te bouwen met een minderjarige jongen. Ten tweede door je gevoelens met deze jongen te delen.

Ten derde heb ik sterke vermoedens dat jij in de leiding zit van deze “jeugdbeweging”. Met 25 jaar ben je namelijk geen jeugd meer. Ik vind je weerzinwekkend. :pukey:

Zelf werkte ik (vrouw) toen ik begin 20 was al in de Jeugdzorg. Ook een tijdje op een jongensgroep. Op een correcte manier omgaan met afstand-nabijheid is zo enorm belangrijk als je met jongeren werkt. Juíst met puberjongens. Echt, ik vind dit walgelijk om te lezen.
Op die leeftijd is dat wel een erg groot verschil. Ik vraag me inderdaad ook af of jullie rol binnen die beweging hetzelfde is? Ik zou afstand nemen en misschien wel helemaal stoppen met die jeugdbeweging, want dit is voor hem natuurlijk wel erg ongemakkelijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoop dat dit een nep post is .. maar eens met Lotus. Wat fout.. kijk ajb even hier en zoek hulp:

https://gevoelens.stopitnow.nl/wie-ben-jij/

En die gevoelens van hem voor jou.. die komen uit het niets? Jij hebt hem totaal geen aanleiding gegeven daar toe? Ik zou ook eens gaan praten met hulpverleners om te onderzoeken hoe het zit met jou gevoelens en aantrekkingskracht tot tieners/minderjarigen/kinderen. Nu, voordat je nog meer jonge mensen gaat beschadigen met je gedrag en de "sterke band" die je met ze opbouwt.

En niet meer als jeugdleider werken, want je bent al over de streep aan het gaan.
Niks! Je bent volwassen en hij komt pas net kijken. Je zou je alleen al moeten schamen door er over na te denken, laat staan dit met hem te bespreken. Als ik hier als ouder zijnde achter kwam dan had je echt een probleem.
En je bent geen jongen van 25, maar een volwassen man die contact heeft met een jongen van slechts 16 jaar oud.
Natuurlijk niets mee doen.
Maar vooral ook ten rade gaan bij jezelf; hoe komt het dat je als man van 25 verliefd wordt op een jongen van 16??
Leeftijdsverschil op een andere leeftijd is een andere zaak, maar dit is nog echt een jongen/puber.
M.i ben je ook al te ver gegaan om dit aan die jongen te vertellen en hem hiermee op te zadelen. Ook dat je zelf niet hebt ingeschat dat je dit niet had moeten bespreken( en dat dat totaal niet gepast is) vind ik een signaal.
ik vind ook dat je al te stap te ver gegaan ben met je gevoelens delen met hem

ik zou als ik jou was nu afstand nemen van hem misschien zelfs van de verenging zelf

het gaat nooit worden zoals jij het in je wensen heb

hij is nog jong, minderjarig, misschien is die nooit verliefd geweest, weet die niet wat hij exact voelt en kan het ook helemaal niks zijn

wees de verstandigste nu,
kap het af,
mamsvan wijzigde dit bericht op 10-01-2019 12:54
0.50% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
O ja, je bent geen jongen als je 25 bent maar een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven