Verliefd
vrijdag 16 december 2011 om 19:35
heb sinds een weekje de kriebels van een collega, heel gek, werkt er al een paar maanden en sinds een aantal dagen merk ik dat ik hem leuk vind, wat hij van mij vindt weet ik niet en momenteel weet ik mij ook geen houding aan nemen, probeer normaal te doen maar voor mijn gevoel doe ik dat niet;-)
Aan de ene kant ben ik blij met dit gevoel maar meer vanwege het feit dat ik te lang heb lopen treuren om iemand die niet voor mij kon gaan dus blij dat ik merk dat ik weer open kan staan voor andere mannen maar tegelijkertijd vind ik dit gevoel niet leuk omdat ik na een ervaring in het verleden mijzelf heb voorgenomen nooit meer iets met een collega te beginnen (voor zover daar uberhaupt in dit geval evt sprake van zou kunnen zijn) en ook omdat ik dit verliefheidsgevoel vervelend vindt en ik er niet tegen onwetendheid kan.
Belachelijk voor woorden;-) iedereen zou een gat in de lucht springen omdat het weekend is maar ik baal ervan omdat ik hem 2 dagen niet zie (treurig ja), ben eind 30 en voel me net een puber wat dat betreft, nou ja, leuk weekend voor de boeg in ieder geval en misschien moet ik maar eens goed nadenken wat ik nou zo leuk aan hem vindt, vind het heel vreemd, ik heb opeens de kriebels lijkt wel en niet echt aanleiding voor.
Aan de ene kant ben ik blij met dit gevoel maar meer vanwege het feit dat ik te lang heb lopen treuren om iemand die niet voor mij kon gaan dus blij dat ik merk dat ik weer open kan staan voor andere mannen maar tegelijkertijd vind ik dit gevoel niet leuk omdat ik na een ervaring in het verleden mijzelf heb voorgenomen nooit meer iets met een collega te beginnen (voor zover daar uberhaupt in dit geval evt sprake van zou kunnen zijn) en ook omdat ik dit verliefheidsgevoel vervelend vindt en ik er niet tegen onwetendheid kan.
Belachelijk voor woorden;-) iedereen zou een gat in de lucht springen omdat het weekend is maar ik baal ervan omdat ik hem 2 dagen niet zie (treurig ja), ben eind 30 en voel me net een puber wat dat betreft, nou ja, leuk weekend voor de boeg in ieder geval en misschien moet ik maar eens goed nadenken wat ik nou zo leuk aan hem vindt, vind het heel vreemd, ik heb opeens de kriebels lijkt wel en niet echt aanleiding voor.
vrijdag 16 december 2011 om 19:52
ailien, ik heb echt geen flauw idee dat is dus het vreemde aan dit alles, het lijkt wel alsof het opeens out of the blue komt, volgens mij is hij gescheiden en ik weet dus niet of hij geinteresseerd in mij is, daarom vind ik het zo vreemd, ik ben ten eerste niet snel verliefd en als dat wel zo is dan merk ik van andere partij toch wel bepaalde signalen waardoor je gevoelsmatig wel het gevoel hebt dat er interesse is van de andere partij.
Het is ook niet dat ik perse verliefd wil zijn, ben al jaar single en sinds paar maanden vind ik het wel prima,wil wel weer een leuke man in mijn leven maar ben er niet mee bezig geweest. Ik weet het vaag topic en weet ook niet wat ik ermee wil
Het is ook niet dat ik perse verliefd wil zijn, ben al jaar single en sinds paar maanden vind ik het wel prima,wil wel weer een leuke man in mijn leven maar ben er niet mee bezig geweest. Ik weet het vaag topic en weet ook niet wat ik ermee wil
vrijdag 16 december 2011 om 19:55
flukehydra, ja daar ben ik dus weer te schijterig voor, ik zou het misschien nog wel doen als ik kon peilen wat hij van mij vindt (ik had laatst een leuk gesprek met hem en heb het gevoel dat hij zich soms geen houding weet te geven als hij me tegenkomt, maar kan ook in mijn hoofd zitten) maar soms heb ik het ook het idee alsof ik iets verkeerds heb gezegd omdat hij dan zo stug doet.
vrijdag 16 december 2011 om 20:15
vrijdag 16 december 2011 om 20:16
Even een glimlach bij het lezen van je verhaal.
Je irriteert je een beetje aan je verliefdheid zo lijkt het; je schema of planning is even in de war. Dit had je niet zien aankomen en nu ben je er meer mee bezig dan je had gewild. Zoiets?
Het is nog maar net aan de gang. Zou het gewoon even aanzien voorlopig, zodat je je gevoelens wat meer kunt onderzoeken. Misschien kun je er dan ineens na verloop van tijd van genieten. Eens kijken wat er dan met je gebeurd Een date kan dan altijd nog. Vooral omdat het een collega betreft zou ik wat voorzichtiger zijn daarmee, is dan mijn mening.
Je irriteert je een beetje aan je verliefdheid zo lijkt het; je schema of planning is even in de war. Dit had je niet zien aankomen en nu ben je er meer mee bezig dan je had gewild. Zoiets?
Het is nog maar net aan de gang. Zou het gewoon even aanzien voorlopig, zodat je je gevoelens wat meer kunt onderzoeken. Misschien kun je er dan ineens na verloop van tijd van genieten. Eens kijken wat er dan met je gebeurd Een date kan dan altijd nog. Vooral omdat het een collega betreft zou ik wat voorzichtiger zijn daarmee, is dan mijn mening.
vrijdag 16 december 2011 om 20:20
gaia, ja ik irriteer me aan mijn verliefdheid idd, wat je zegt klopt. Gewoon omdat het onverwachts is, niet zien aankomen en ik ben niet zo snel verliefd, ben tijd van slag geweest door een soort van ex en wat ik aangaf ben blij dat ik merk dat ik weer opensta voor andere mannen maar ik kan niet tegen dingen waar ik geen controle over heb;-)
vrijdag 16 december 2011 om 20:56
vrijdag 16 december 2011 om 21:10
vrijdag 16 december 2011 om 21:13
vrijdag 16 december 2011 om 22:02
ana_isabel, zo is het ook, voel idd alsof ik weer leef, verlost van gevoelens voor ex, en lekker gevoel maar tegelijkertijd maakt het mij ook weer onzeker, heb wel een muur om mij heen gebouwd, aantal negatieve ervaringen gehad, niet vaak verliefd en laatste maanden ook helemaal niet bezig geweest met andere mannen daarom ben ik er beetje verbaasd over, collega al die maanden nooit zo gezien maar dan opeens die kriebels, vind het gewoon raar, wel leuk en prettig dat ik weer oog heb voor andere mannen
vrijdag 16 december 2011 om 22:14
vrijdag 16 december 2011 om 22:26
geniet er gewoon van en zie het als een avontuur! niet elke man is een wolf in schaapskleren...natuurlijk neem je je verleden en liefdeservaringen met je mee en die vormen je ook.maar het zou zo zonde zijn als je je zo afsluit,dat je zo misschien wel een hele leuke man misloopt. muurtjes zijn ook veilige excuses om niemand toe te laten...leef gewoon en voel wat je voelt.verliefd zijn is geen keuze he, het overkomt je...