Verliefd!
donderdag 3 juli 2008 om 22:28
hm... Deze week begin ik zoooo enorm te piekeren ! Heb een echte baalweek... Ik was op de vriendschappelijke toer met SV, omdat ik aan het daten was gegaan. Dat ging prima. Deze week het contact helemaal verbroken, voelt gek, want naast sex (wat we al een tijd niet meer hadden dus) waren we ook gewoon leuke maatjes. Over dus.
Van date heb ik deze week welgeteld 2 smsjes gehad. Ik snap dat hij erg druk is op dit moment, maar jeetje... een smsje kan toch best ?? Nou goed.. dan gaan mn gedachten weer op hol slaan... piekeren.. en vooral niet uit mezelf gaan smsen
Probeer me in te houden om niet de hele tijd achter hem aan te zitten...
Van date heb ik deze week welgeteld 2 smsjes gehad. Ik snap dat hij erg druk is op dit moment, maar jeetje... een smsje kan toch best ?? Nou goed.. dan gaan mn gedachten weer op hol slaan... piekeren.. en vooral niet uit mezelf gaan smsen

vrijdag 4 juli 2008 om 02:50
Sweetcandy, niet alle mannen zijn grote vrienden met hun telefoon. Sommigen vergeten die zelfs of willen écht wel terug smsen, maar gaan dan met andere dingen bezig en vergeten zelfs dát. Mannen staan daar zo anders tegenover dan de meeste vrouwen. Niet zo piekeren.
Al kan ik het me voorstellen omdat hij net heeft gezegt het ook te zien zitten. Dan wil je die bevestiging hebben, toch?
Hier een update; het zit goed..
Het zit zelfs heel goed.
De maars, daar heb ik het niet over, dat komt wel. Het gevoel zit heel erg wederzijds, dat is zeker.
Al kan ik het me voorstellen omdat hij net heeft gezegt het ook te zien zitten. Dan wil je die bevestiging hebben, toch?
Hier een update; het zit goed..

De maars, daar heb ik het niet over, dat komt wel. Het gevoel zit heel erg wederzijds, dat is zeker.

vrijdag 4 juli 2008 om 11:26
Sweetcandy, herkenbaar! Ik kan ook zo ongelofelijk piekeren over alles! Ik heb hier niet alles gelezen, maar hoe zit dat precies met je sv? Ik had twee weken voordat ik the object of my affection tegenkwam, een soort van sv'tje ontmoet, en daar heb ik dus een (helemaal geweldige) avond mee gehad, en die heb ik dus gisteren ook maar weer aan de kant gezet. Is het gek dat ik dat ergens heel jammer vind? Hij vond het ook wel jammer, hij zei ik dat hem altijd mocht bellen als deze verliefdheid niets zou worden.
Update van mijn verliefdheid: Aaaaaaah! Het gaat helemaal geweldig, deze man is bijna te mooi om waar te zijn! Heb hem gisteren gezien, en zie hem vanavond weer.....
Update van mijn verliefdheid: Aaaaaaah! Het gaat helemaal geweldig, deze man is bijna te mooi om waar te zijn! Heb hem gisteren gezien, en zie hem vanavond weer.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 4 juli 2008 om 21:41
Oh over dat SV-tje... 2.5 jaar lang zagen we elkaar, geen van beide dates en/of relaties etc. Dus met namen de sex en daarnaast ook heus wel eens wat leuks doen (bios ofzo). Maar voor een relatie was er de klik verder niet. Zo hebben we dus doorgerommeld, totdat ik mijn date leerde kennen. Toen heb ik gelijk duidelijk gemaakt dat ik niks meer met hem wilde doen (in bed dus
) , maar we het even platonisch moesten houden. Ging prima etc. Maar nu toch compleet afgekapt, omdat er iets was voorgevallen. Jammer na zo'n lange tijd... en het voelt heeeeel gek (we zagen elkaar wekelijks en contacten veel via sms en msn). Het is wel klaar denk ik zo Ik (en ook hij) moeten maar eens verder om ons heen gaan kijken.
That's the story
En nu zit ik vandaag weeeeeeer te wachten op een lief, leuk smsje... NOTHING! aarrrghhh Ik word hier echt onzeker van hoor.... mooi niet dat ik ga smsen nu, als hij niet de moeite neemt om op mijn vorige (van donderdag) te reageren. Ik wacht wel af, en als het van zijn kant niet komt... dan is het misschien maar beter om hem te laten lopen en is het de moeite allemaal niet
*in een dipje*

That's the story

En nu zit ik vandaag weeeeeeer te wachten op een lief, leuk smsje... NOTHING! aarrrghhh Ik word hier echt onzeker van hoor.... mooi niet dat ik ga smsen nu, als hij niet de moeite neemt om op mijn vorige (van donderdag) te reageren. Ik wacht wel af, en als het van zijn kant niet komt... dan is het misschien maar beter om hem te laten lopen en is het de moeite allemaal niet

*in een dipje*
maandag 7 juli 2008 om 20:43
Pff! ik ben ook verliefd! Of nou ja, heel erg geinteresseerd. Grinnn. Het is iemand van het werk (heel handig) en hoe ik het ook probeer weg te denken het komt steeds terug. Twijfel tussen actie en afwachten en ben het ene moment blij en het andere moment denk ik: laat maar. Herkenbaar? Op dit moment ben ik in de ik-wacht-het-af-modus terwijl ik hem eigenlijk aan zijn oren mee wil trekken om te... ehm... zoenen ofzo

maandag 7 juli 2008 om 22:33
Heel handig
Tijdens kort gesprek vertelde hij dat zijn vriendin weg is. Maar ja, misschien is ze ook wel weer terug. Relaties zijn vreemd. Nee, niet dezelfde afdeling. Thank god. En geen idee wat hij van mij vindt. Paar keer gezien nu, korte gesprekjes gevoerd, hij heeft gelachen om mijn grappen en dat is het eigenlijk. Heel apart, maar na het eerste gesprek dacht ik: ja!

maandag 7 juli 2008 om 22:40
Mannen kunnen soms heel druk zijn met van alles en niks en vaak weten ze ook niet iets te sturen. Er zijn mannen die wel met hun vingers over knopjes van foon gaan maar uiteindelijk wissen omdat ze hun verzonnen tekst stom vinden. Misschien is jouw Mr. ook wel zo. Kunst is om dan zelf niets te doen, dan schrikt ie en komt het wel!
maandag 7 juli 2008 om 22:49
maandag 7 juli 2008 om 23:01
Het is trouwens wel beetje apart. Na vaste relaties kort en lang, scharrels, one night stands, sv-tjes ben ik lang (3 jaar) happy single geweest. Na mijn happy single periode 2 x een internetliefje gehad maar dat werkte niet, konden me geestelijk en lichamelijk niet zo boeien. Leuk en gezellig maar niet meer dan dat. En nu, is er iemand die me boeit, echt boeit. Maar wat nu he, afwachten denk ik zo... Pfff
maandag 7 juli 2008 om 23:04
actie Pluk, actie
Mja hij heeft wel ander tijdelijk werk en heeft zijn werkmobiel moeten inleveren en zelf eentje moeten aanschaffen. Maar de eerste week dat ie die foon had, smste hij ontzettend veel. (misschien rekening binnen gekregen ? maar dan kan ie dat gewoon zeggen: schat, minderen met smsen
)
Nou goed, ik sms ook niet, ik ben geen meisje dat ie zomaar kan oproepen als ie me nodig heeft hoor... wel een beeeeeeetje moeite voor doen! Wil mij speciaal voelen *grijns*

Mja hij heeft wel ander tijdelijk werk en heeft zijn werkmobiel moeten inleveren en zelf eentje moeten aanschaffen. Maar de eerste week dat ie die foon had, smste hij ontzettend veel. (misschien rekening binnen gekregen ? maar dan kan ie dat gewoon zeggen: schat, minderen met smsen

Nou goed, ik sms ook niet, ik ben geen meisje dat ie zomaar kan oproepen als ie me nodig heeft hoor... wel een beeeeeeetje moeite voor doen! Wil mij speciaal voelen *grijns*
maandag 7 juli 2008 om 23:13
Haha! En ondertussen kijk je heel vaak naar je mobiel
Wat is je plan? Niets doen? Blijven staren? Grin...
Tja actie. Ik ben wel van de actie maar moet wel een goed moment zijn en een soort van zekerheid dat hij mij in ieder geval ook interessant vindt. Met laatste internetliefje is het nu week of 8 'uit'. Maar het is misschien nooit echt 'aan' geweest. We waren soms samen en de seks was goed, maar emotioneel is er eigenlijk geen kans geweest om bij mij door te dringen. Met internetliefje daarvoor was het wel 'aan' maar was o.a. de seks vreselijk. Haha! Kan ik boeken over schrijven
Weet je, met geduld kan ik veel te weten komen en zal lijdzaam afwachten tot er actie kan volgen. Tot die tijd word en blijf ik gewoon blij als ik hem even zie. (tikte het schaap)
Wat is je plan? Niets doen? Blijven staren? Grin...
Tja actie. Ik ben wel van de actie maar moet wel een goed moment zijn en een soort van zekerheid dat hij mij in ieder geval ook interessant vindt. Met laatste internetliefje is het nu week of 8 'uit'. Maar het is misschien nooit echt 'aan' geweest. We waren soms samen en de seks was goed, maar emotioneel is er eigenlijk geen kans geweest om bij mij door te dringen. Met internetliefje daarvoor was het wel 'aan' maar was o.a. de seks vreselijk. Haha! Kan ik boeken over schrijven
Weet je, met geduld kan ik veel te weten komen en zal lijdzaam afwachten tot er actie kan volgen. Tot die tijd word en blijf ik gewoon blij als ik hem even zie. (tikte het schaap)
dinsdag 8 juli 2008 om 21:12
Hey Schapie !
Al weer wat nieuws ?
Hier wel !
Maaaaaar kans op herkenning denk ik eigenlijk als ik het hier allemaal typ.. heb em wel gezien spontaan vandaag, omdat ik in de buurt was (300 km verderop dus haha)
Tijd ging veel te snel voorbij! Enne, hopelijk duurt het nu niet zo lang meer voor ik een sms krijg..(een lieve sms wel te verstaan haha)
Groetjes veeleisend ding
Al weer wat nieuws ?
Hier wel !

Tijd ging veel te snel voorbij! Enne, hopelijk duurt het nu niet zo lang meer voor ik een sms krijg..(een lieve sms wel te verstaan haha)
Groetjes veeleisend ding

woensdag 9 juli 2008 om 06:16
Alleen het beste is goed genoeg toch?
Toevallig zeg zo'n ontmoeting! 300 km haha!
Geen nieuws helaas, heb hem deze week nog niet gezien. Dat afwachten is niks voor mij, voor je het weet ben je maanden verder grin. Nou ja, ik kan er spontaan van alles uitknallen dus misschien creeer ik wel een kans. Weet alleen nog niet hoe...
Groetjes!
Toevallig zeg zo'n ontmoeting! 300 km haha!
Geen nieuws helaas, heb hem deze week nog niet gezien. Dat afwachten is niks voor mij, voor je het weet ben je maanden verder grin. Nou ja, ik kan er spontaan van alles uitknallen dus misschien creeer ik wel een kans. Weet alleen nog niet hoe...
Groetjes!
donderdag 10 juli 2008 om 20:17
Soms kom je iemand tegen die je hele wereld op zijn kop zet. Ineens, pats, boem. Maar hoe ga je hiermee om, onderneem je actie? Wacht je af? Is het beter om snel zaken te weten te komen of geef je het de tijd en wacht je af?
Hoe sneller je erop af gaat, hoe eerder je de kans hebt je neus te stoten of op het geluk te vinden natuurlijk. Ik merk als ik hierover nadenk dat ik uit angst toch liever wacht maar dat dat wachten me ook frustreert. Een stille liefde is niets voor mij, ik wil het weten maar wil niet mijn neus stoten. Tel daarbij op dat ik toch beïnvloedbaar ben door meningen van anderen, terwijl ik dacht dat andere meningen me niets doen. Vandaag vertelde me iemand uit te kijken, voorzichtig te zijn, niet teveel mijn hart de kans te geven uit mijn lijf te bonzen als ik hem zie. Net terwijl ik een plan van aanpak bedacht had. Na die opmerking, overigens heel goed bedoeld, zuiver omdat iemand het goed met me voor heeft en me niet verdrietig wil zien, merkte ik dat zo’n opmerking grote weerslag op me heeft. Meteen dacht ik: laat maar. Terwijl dat helemaal niet is wat ik wil, maar de angst om mijn neus te stoten is groot. Ik heb geen vervelende neus-stoot-ervaring maar kijk hier ook niet erg naar uit.
Het gebeurt me niet vaak, of het is me niet vaak gebeurd, dat iemand zo’n impact op me had zonder dat ik veel informatie heb. Het was er ineens en ik wil weten of dat wederzijds is. Dus: actie. Maar actie betekent ook jezelf een soort van aanbieden en dat maakt kwetsbaar en kwetsbaar zijn terwijl je verliefd bent is ook niet echt ideaal. Zomaar wat dingen waar ik nu over nadenk, wilde het even kwijt
P.s: Stil hier, ben ik de laatst overgebleven verliefde?
Hoe sneller je erop af gaat, hoe eerder je de kans hebt je neus te stoten of op het geluk te vinden natuurlijk. Ik merk als ik hierover nadenk dat ik uit angst toch liever wacht maar dat dat wachten me ook frustreert. Een stille liefde is niets voor mij, ik wil het weten maar wil niet mijn neus stoten. Tel daarbij op dat ik toch beïnvloedbaar ben door meningen van anderen, terwijl ik dacht dat andere meningen me niets doen. Vandaag vertelde me iemand uit te kijken, voorzichtig te zijn, niet teveel mijn hart de kans te geven uit mijn lijf te bonzen als ik hem zie. Net terwijl ik een plan van aanpak bedacht had. Na die opmerking, overigens heel goed bedoeld, zuiver omdat iemand het goed met me voor heeft en me niet verdrietig wil zien, merkte ik dat zo’n opmerking grote weerslag op me heeft. Meteen dacht ik: laat maar. Terwijl dat helemaal niet is wat ik wil, maar de angst om mijn neus te stoten is groot. Ik heb geen vervelende neus-stoot-ervaring maar kijk hier ook niet erg naar uit.
Het gebeurt me niet vaak, of het is me niet vaak gebeurd, dat iemand zo’n impact op me had zonder dat ik veel informatie heb. Het was er ineens en ik wil weten of dat wederzijds is. Dus: actie. Maar actie betekent ook jezelf een soort van aanbieden en dat maakt kwetsbaar en kwetsbaar zijn terwijl je verliefd bent is ook niet echt ideaal. Zomaar wat dingen waar ik nu over nadenk, wilde het even kwijt
P.s: Stil hier, ben ik de laatst overgebleven verliefde?

donderdag 10 juli 2008 om 22:13
Neehoor, ik ben er ook nog Pluk!!
(onkruid vergaat niet zomaar)
En inderdaad.. als je gek op iemand bent, ben je ineens zoooo kwetsbaar!
Ik zie HEM morgen weer! 2e keer deze week dus, en ik ben superblij. Al weet ik dat het hierna wel weer twee weken of langer kan gaan duren... Genieten maar weer van deze momenten!
Tis nog altijd wel vrij netjes tussen ons, nog niet in 1 bed gelegen (nog niet eens bij hem thuis geweest, wat ik dan wel weer jammer vind... maar komt wel neem ik aan). Dus opzich is dat positief vind ik dan Gewoon rustig de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen, spanning opbouwen en overheerlijk zoenen alsof ik in de zevende hemel ben beland *zucht*

En inderdaad.. als je gek op iemand bent, ben je ineens zoooo kwetsbaar!
Ik zie HEM morgen weer! 2e keer deze week dus, en ik ben superblij. Al weet ik dat het hierna wel weer twee weken of langer kan gaan duren... Genieten maar weer van deze momenten!
Tis nog altijd wel vrij netjes tussen ons, nog niet in 1 bed gelegen (nog niet eens bij hem thuis geweest, wat ik dan wel weer jammer vind... maar komt wel neem ik aan). Dus opzich is dat positief vind ik dan Gewoon rustig de tijd nemen om elkaar beter te leren kennen, spanning opbouwen en overheerlijk zoenen alsof ik in de zevende hemel ben beland *zucht*
donderdag 10 juli 2008 om 22:42
vrijdag 11 juli 2008 om 15:01
Hey verliefden,
Ik ben er ook nog, en sta ook nog steeds op mijn kop!
Bij elk sms-je dat ik van hem krijg wordt de grijns op mijn gezicht groter en groter!
Met een beetje geluk zie ik hem morgenavond (hangt nog even van zijn werk af!) Jullie begrijpen dat ik niet meer kan wachten!!!
Heerlijk trouwens, SC, dat jullie zo rustig aan doen, die spanning opbouwen is eigenlijk het allerlekkerste (nou ja, bijna dan!) wat er bestaat.
Pluk, hoest bij jou?
Ik ben er ook nog, en sta ook nog steeds op mijn kop!
Bij elk sms-je dat ik van hem krijg wordt de grijns op mijn gezicht groter en groter!
Met een beetje geluk zie ik hem morgenavond (hangt nog even van zijn werk af!) Jullie begrijpen dat ik niet meer kan wachten!!!
Heerlijk trouwens, SC, dat jullie zo rustig aan doen, die spanning opbouwen is eigenlijk het allerlekkerste (nou ja, bijna dan!) wat er bestaat.
Pluk, hoest bij jou?
vrijdag 11 juli 2008 om 17:33
haha, ken het, Pluk! Ik zit eigenlijk ook de hele dag op mijn telefoon te kijken of ik niet stiekem een sms gemist heb, maar uiterlijk doe ik vreselijk kalm! En dan lijkt het allemaal best mee te vallen, totdat dat sms-je inderdaad binnenkomt, dan worden de vlinders wakker!