Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Oh jee, dat je dat uithoudt, ik zou daar al helemaal gek van worden. Het object van mijn gedachten weet denk ik zo ongeveer wel dat hij het object van mijn gedachten is, en ik heb het vermoeden dat dat wederzijds ook zo is, maar ik moet het natuurlijk toch een beetje cool spelen, ken 'm pas 2 weken.....

Heb jij het idee dat er eventueel wederzijdse gevoelens zijn?

En waarom niet meer blij kijken? Je wordt toch blij van hem?
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 11-07-2008 19:52
Reden: toevoeging
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Aaaahhhwww was weer een superleuke dag! Ben zooooo verliefd (volgens mij *straal* ik) hahahhah!

De hele dag samen geweest, hij had zijn werk voor me afgezegd, dus tussendoor geen werk-telefoontjes etc.

Heb hem wel de hint gegeven gisteren via de sms, dat ie maar eens bij mij langs moest komen (daarop kwam hij op het idee om dus vandaag halverwege af te spreken... snaptie het niet, of wil ie niet? ik was vrij duidelijk :( )
Als je goed bent in knoppen omzetten is het niet moeilijk. En ja, er was een kleine reden om te knop om te zetten: bescherming. Maakt het makkelijker om gewoon te kijken wat er gebeurt zonder dat ik het idee heb dat ik tot actie moet overgaan. Als het wederzijds is dan komt er vanzelf ooit meer contact maar voorlopig zal het stil blijven op deze manier.

Tja, de meneer is (denk ik) nog niet heel erg lang single, zal in en uit allerlei vijvers vissen. En deze vis is daarom uit de vijver. Snappie?

SC: Halverwege de dag als je elkaar ziet kun je het alsnog eens zeggen
Hey dames!

Hier een in de wolken vertoevende MT! Hij kwam gisternacht (3 uur!!) onverwacht langs!! Echt helemaal super, ik kan de hele wereld aan vandaag, het was heerlijk om hem zo onverwacht even te zien!!!!

SC, haha, ik moet wel lachen om je, met je hints! Misschien de hint iets minder subtiel maken??

Pluk, ik snap het, denk ik. Ik zou het alleen zo verschrikkelijk moeilijk vinden om die knop om te zetten. Ik zou dan het idee hebben: Als hij toch aan het vissen is, laat hem dan maar eens heel plaatselijk bij mij in de vijver komen vissen.....
ik ben helemaal niet subtiel :( tenminste.. nee vind ik totaaaal niet... hahhaha! Maar misschien vindt hij mij gewoon moeilijk te begrijpen soms.

Die knop kan best handig zijn Pluk. Even met beide benen op de grond blijven staan, tot je meer zekerheid hebt.
SC, volgens mij vinden mannen vrouwen per definitie moeilijk te begrijpen, toch? haha.
hahahah ja dat denk ik ook ! Toch maar eens een serieus gesprek aanknopen de volgende keer dat we elkaar zien (meestal is het grotendeels lekker ouwehoeren en leuk hebben met elkaar)
Oh ja, een serieus gesprek, dat hoort er ook af en toe bij. Dat vind ik in zo'n beginstadium nog wel heel moeilijk, hoor....

Hoe lang ken jij the object of your affection al? (vergeef me als het hier al ergens staat....) en hoe lang is de verliefdheid al wederzijds? Hier gaat het nu om precies twee weken, dus ik weet eigenlijk nog helemaal niks zeker. (Behalve dat hij in die 14 dagen minstens 6 keer bij me geweest, en dan zo'n 50 km rijdt, bij voorkeur 's avonds/'s nachts)
Ik ken mijn 'object of my affection' nu 2.5 maand

En ik denk dat het uuuhh sinds 1.5 maand toch wel wederzijds is geworden. Eigenlijk was de klik er al vanaf het eerste moment... Maar ik heb de gevoelens de eerste periode wat tegengehouden vanwege het leeftijdsverschil en de afstand.

Enne 6 x in 14 dagen, en 50 km rijden, hij vind je dan wel erg leuk hoor ;)
Als ik even nieuwsgierig mag zijn: wat is het leeftijdsverschil?

Haha, ja, dat hou ik me ook maar steeds voor, dat ie me wel leuk vindt, maar daar kan ik soms enorm aan twijfelen. Heb hiervoor jaren een sv gehad, waarvan ik dacht dat hij geweldig was, maar als ik erop terugkijk zie ik dat hij mijn een beetje 'verknipt' heeft achtergelaten, en me heel erg gemanipuleerd heeft naar wat hij wilde. Vind het nu dus moeilijk om een man te vertrouwen, en erin te geloven dat hij mij echt leuk vindt om wie ik ben. Maar ik doen mijn best, en zijn acties zijn een goede bevestiging
Ach.. je hebt de tijd toch Miss thang? Genoeg tijd om uit te vogelen wat jij wilt en hoe hij erover denkt ;)

14 jaar is het leeftijds verschil... oeps :D
14 jaar valt wel mee, toch? Tenzij een van jullie nog tiener is

Ja, heb ook de tijd, wil het allemaal rustig aan doen, alhoewel 'rust' nou niet echt een woord is dat in mijn woordenboek staat.... :-)
ik ben tiener-af :P 20... Nog steeds piepjong vergeleken bij een 34-jarige natuurlijk.. Maar gevoelens kan ik nu echt niet meer tegenhouden en hij ook niet. Van het verschil merken we eigenlijk niks. We leren van elkaar, hebben genoeg om over te kletsen, zelfde humor... and so on

En rustig aan doen is inderdaad moeilijk ! Ik heb in het begin, toen we elkaar net kenden vaak gezegd: rustig aan hoor, hebben alle tijd, rustig aan, hoeft niet zo snel, rustig aan, we kijken wel hoe dit loopt etc.

Nu is hij volgens mij echt rustig aan het doen, terwijl het van mij nu niet snel genoeg kan gaan hahahah!
haha, nou ja, SC, ik bedoelde dus ook meer dat als een van jullie 15 ofzo was!

Hier weer errug leuke avond achter de rug, de vlindertje beginnen steeds harder te vliegen bij mij!!!!
Oei ! De vlindertjes wel de ruimte geven dan he! Laat ze maar fladderen :D
ja, die blijven wel vliegen, geen houden meer aan nu'!

Ik zit nu echt op de roze wolk! Hij is ZOOOOOOO leuk!
Klinkt super ! Enne wat vind hij van dit alles? ook die enorme vlinders ?
Nog niet uitgesproken, maar in daden wel heel duidelijk laten zien. Vind het nog een beetje spannend allemaal, dus durf hem nog niet echt iets te vragen (ken hem ook pas net, en wil wel een beetje rustig aan doen), maar ja, zoals al gezegd, hij rijdt regelmatig 50 km om even een paar uurtjes bij me te zijn....

Hoe is t bij jou?
Uhu dan kun je er wel vanuit gaan dat ie jou leuk vindt!

Bij mij gaat het zijn gangetje.. Ik moet het doen met smsjes die ik krijg :P Hij woont 300 km verderop, dus niet echt handig. Deze week zien we elkaar niet, misschien na het weekend weer een keer! Helaas is mijn ov-kaart niet geldig nu en dus dure treinkaartjes kopen ;) Hij is minder in de mogelijkheid om te reizen door werk... Maargoed.. even zoeken naar oplossingen de komende tijd!
300 km!!! Jesus, wat een eind!

Hier ook z'n gangetje, gisteren leuke sms-wisseling gehad (stuiter), vandaag nog niets gehoord. Ik hoop dat ik 'm dit weekend even kan zien, heb wel leuke plannetjes
Klinkt erg goed allemaal Miss thang! Heerlijk dat je elkaar vaak kunt zien lijkt me

Heb vandaag nog even gesmst met hem. Zei dat ik vanaf morgen aan de stad gekluisterd zit (geen ov kaart die geldig is)... Daarop kreeg ik een sms dat ie mij wel eens zou gaan opzoeken. Ben heel erg benieuwd of en hoe hij dit waar gaat maken. Hij is erg druk druk druk. En ik ben niet van plan om al mijn net-bij-elkaar-gespaarde geld aan treinkaartjes uit te geven eerlijk gezegd... Tot nu toe heb ik steeds gereisd. Dusja... even afwachten! Ben zeer benieuwd of hij naar de stad kan komen. Eigenlijk vind ik dat hij daar wél de moeite voor moet doen, anders denk ik ook niet dat het ooit maar iets officieels gaat worden.. :(
Hey SC, als hij je echt leuk vindt, komt ie echt wel naar je toe, hoor! Zeker als ie weet dat jouw OV niet geldig is en je niet echt ruim bij kas zit!

Maar ja, ik weet het, dat afwachten is echt killing! Ik sta sowieso al niet zo bekend om mijn geduld, maar in dit soort zaken wil ik altijd alles meteen, direct, nu en onmiddellijk
Tja, en daarom ben ik vaak ook wel de gek die gaat reizen :P Omdat ik niet kan afwachten en alle mogelijke uurtjes wil gaan reizen om hem te zien.

Nu een keer niet dus... Ik wacht af tot hij komt met een voorstel. Dat zal dan na het weekend wel komen (hope so).
Vast wel, meid! Blijven vertrouwen!

Ik duim voor je!

Hier date voor as zondag, dus ik ben al aan het aftellen....
aaahh dat is nog maar 2 nachtjes slapen ! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven