verliefde getrouwde collega

22-06-2010 12:32 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Als jezelf de oplossingen al gaat geven is er voor ons niks meer aan natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
..
Oww op die manier.

Jeetje NA wat een vervelende toestand heb je hier aan de hand. Meis heel veel sterkte en kop hè, het zonnetje schijnt ga lekker naar buiten even de zinnen verzetten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik wil wel met je meeklagen hoor. En ik vind je ook zielig. Relaties zijn ook ingewikkeld. Soms. En soms ook helemaal niet. Als het goed is, is het de meeste tijd gewoon heel erg heerlijk en fijn.
Hey bah, een hitsige collega op je dak, dat heb jij weer.
Het lijkt mij lastig.

Wel fijn dat hij het verteld heeft, dan kun je er tenminste iets mee.

Nou ja, aan de andere kant vind ik het raar. Waarom zou hij dit vertellen? Je vertelt zo iets alleen als je iets wil/hoopt lijkt me. Hij zadelt jou met een probleem op, wat niet jouw probleem is.

Een volwassen man die gewoon bij z'n vrouw wil blijven voelt dat hij verliefd wordt en weet dat dat vanzelf weer over gaat. Dat heeft iedereen wel eens. Zeker na een jaar of 20.

Als ik jou was zou ik tegen hem zeggen, dat het allemaal leuk en aardig is, maar dat je er geen boodschap aan hebt.
Oeioei, probeer bij die man uit de buurt te blijven. Erg vervelend dat hij het aan jou verteld heeft. Dat zadelt jou op met een hele hoop verwarring waar je vervolgens toch niks mee kan doen.

Wat voel je trouwens voor je potentiële nieuwe vriend?
..
je potentiele ex vriend is ook op de hoogte van je hopeloze arrogante collega?
..
Vervelend voor je, meid!!
quote:nieuweauto schreef op 22 juni 2010 @ 19:23:

euhh nee... heeft dat toegevoegde waarde denk je?ehhhhhhhh.. geen idee eigenlijk.. kwam gewoon in me op
..
aha.. dat weet ik toch niet wat al wel en niet gezegd is.. maar goed.

maar je collega zet je in een lastig parket..
..
..
quote:nouschi schreef op 22 juni 2010 @ 12:58:

Als jezelf de oplossingen al gaat geven is er voor ons niks meer aan natuurlijk

Ik heb het zelf ook aan de hand gehad - behalve dan dat hij het niet aan zijn vrouw verteld heeft - en ik heb inderdaad een tijd flink afstand genomen, op het botte af.

Nu, een paar jaar later, hebben we een leuke vriendschappelijke band. Ik hou nog steeds een ietsje afstand, als hij zegt dat ik er leuk uitzie bijvoorbeeld dan heb ik daar nog altijd mijn bedenkingen bij, maar verder gaat het prima.

Hopelijk dat het bij jullie ook zo kan gaan over een poosje.

Moet ik er wel bijzeggen dat ik echt totaaaaal niets voor die man voel buiten vriendschap, vind hem ook niet aantrekkelijk of zo (understatement), dat scheelt.
..
quote:nieuweauto schreef op 28 juni 2010 @ 17:10:

we waren al vrienden.. totdat hij het nodig vond om t me te vertellen.. grrrBedankt voor de tip! Ik zit in het zelfde schuitje, maar dan andersom (ben getrouwd, en verliefd op een vrouwelijke collega waar ik het -erg- goed mee kan vinden). Ze weet dat niet, en dat laten we maar zo
..
Ik snap niet zo goed waarom een man dit soort dingen opbiecht. Hij kan er niks mee en zij kan er niks mee. Behalve een kansloze overspelaffaire beginnen die meestal alleen maar verliezers oplevert.

Soms kun je dingen beter onuitgesproken laten en overgaan tot de orde van de dag.
quote:Laura80 schreef op 29 juni 2010 @ 20:29:

Ik snap niet zo goed waarom een man dit soort dingen opbiecht. Hij kan er niks mee en zij kan er niks mee. Behalve een kansloze overspelaffaire beginnen die meestal alleen maar verliezers oplevert.

Ik ben ook maar een mens hoor. Het zijn gevoelens die je niet zomaar kan negeren. Ik krijg nu zowat het gevoel dat het mijn eigen schuld is dat ik verliefd op haar ben. Het overkomt me gewoon. En ik wil het niet eens.quote:Soms kun je dingen beter onuitgesproken laten en overgaan tot de orde van de dag.

Helemaal mee eens. En af en toe wil ik dat gewoon weer opnieuw horen. Bij deze dus bedankt voor je reactie.

Maar ook de user 'nieuweauto'. Ik lees al meer dan een half jaar mee in deze pijler, maar om dit onderwerp heb ik me geregistreerd om te kunnen reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven