Verrassing voor vriend

08-09-2019 23:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Aankomende woensdag ben ik een halfjaar samen met mijn vriend en we willen er na werk een gezellige middag en avond van maken.
We wonen nog niet samen, maar ik heb wel de sleutel van zijn appartement.
We hebben afgesproken om naast samen uiteten te gaan en naar de bios, geen cadeaus aan elkaar te geven, omdat we dat de afgelopen tijd al best veel hebben gedaan. Mijn vriend verwacht dat ik rond 18 uur bij hem ben woensdag, maar ik denk erover om een middag vrij te nemen en om 14u al bij hem thuis te zijn.
Maar wat is dan leuk om als verrassing te doen en dan ook niet zoveel te doen dat hij zich rot voelt dat ie niet echt iets voor mij heeft? Heb al wel wat ideeën, maar wil graag wat extra inspiratie :))
Suðri schreef:
10-09-2019 23:01
Maar dat is het hem toch ook? TO komt vragen wat voor leuks ze kan doen. De een vindt dit, de ander vindt dat en aangezien het een forum is meldt ook iedereen dat even.
Ik zou de mijne echt blij maken met een pan hachee en een gedweilde vloer, maar weer helemaal niet met een jarretelletje. Dus Als je hier dan al advies vraagt, dan kan je dus ook allerlei antwoorden krijgen :D

Hi, om eerlijk te zijn had ik een antwoord met hoge pH waarde verwacht Suori. Ik dacht, doe ook eens ruig in wat ik oproep :-) Al begon je zelf :-)
Als je mij (verder terug) loept, zie je dat ik geregeld de forumkapittelaar uithang ;-)
Niet voor niets. Gaat mij erom dat als ik dit topic lees, er zo vaak negatief gedaan wordt.

Misschien moet ik ook een man zoeken die niet van jarretels maar wel van hachee houdt?

Inmiddels raken we off-topic. Is er nog iemand die TO morgen ook veel plezier wenst? Kom op lui, jullie kunnen het
;-D
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Argentovivo schreef:
10-09-2019 22:59
Enig.

Ga uren in de slappe lach liggen. Huilend. Op de grond. Of doe iets leuks voor je partner. Momentje... mijn jarretel zat scheef. Ja, hij zit weer recht.. ;-D

We kunnen er eindeloos over doorgaan. De één vindt dit, de ander dat. Prima! Daarom is het ook een open discussieforum. Maar ik schrik nog steeds van de pH waarde van sommige reacties. Waarom in vredesnaam soms zo negatief?

Onlangs onze puberoppas nog geholpen met een leuke kaart voor haar vakantievriendje dat overkwam. Had ze via via stiekem in zijn koffer laten doen. Die gozer vond het geweldig. Er is niets mis met iets leuks/liefs voor je partner doen, Toch, als je door dit topic scrollt, is het afzeikgehalte van sommige ideeën erg hoog. Jammer.

Gefeliciteerd met jullie jubileum TO en veel plezier morgen!

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
Superleuke reactie! Dankjewel!!:D Ik zal laten weten hoe het is geweest!:)
Het was echt fantastisch gisteren😊 Ik was best wel zenuwachtig wat hij er van zou vinden, maar hij was super verrast en verbaasd, maar hij vond 't heel erg leuk! Ik moest wel een beetje onzin aan hem vertellen, zoals dat hij me niet van 't station op hoefde te halen, omdat hij anders al m'n cadeautje zag. En dat de reservering bij 't restaurant beter om half 7 kon dan om 6.. xD dus hij zei wel "zat je een beetje te liegen? Boefje" maar hij liet daarvoor en daarna zeker blijken dat ie het heel leuk vond.
En ik heb ook nog over de negatieve reacties hier aan hem verteld, en dat vond ie onzin😊💪👌🏻
Musiclover322 schreef:
12-09-2019 10:51
Het was echt fantastisch gisteren😊 Ik was best wel zenuwachtig wat hij er van zou vinden, maar hij was super verrast en verbaasd, maar hij vond 't heel erg leuk! Ik moest wel een beetje onzin aan hem vertellen, zoals dat hij me niet van 't station op hoefde te halen, omdat hij anders al m'n cadeautje zag. En dat de reservering bij 't restaurant beter om half 7 kon dan om 6.. xD dus hij zei wel "zat je een beetje te liegen? Boefje" maar hij liet daarvoor en daarna zeker blijken dat ie het heel leuk vond.
En ik heb ook nog over de negatieve reacties hier aan hem verteld, en dat vond ie onzin😊💪👌🏻
Fijn dat het zo gezellig was, wat heb je uiteindelijk gedaan?
Envelop schreef:
12-09-2019 11:14
Fijn dat het zo gezellig was, wat heb je uiteindelijk gedaan?
wilde ik net vragen!
:)
Musiclover322 schreef:

Super!
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Musiclover322 schreef:
Pan hachee had hij vast beter gevonden.

:proud:

Leuk dat het leuk was!
Ik heb uiteindelijk wat lekkere hapjes gehaald waar hij van houdt, de tafel in de woonkamer gezellig gemaakt met kaarsjes, rozenblaadjes en een kaart met een lieve zelfgeschreven tekst erop. En ik had ook een kleine hint op de deur geplakt, zodat hij niet al te erg zou schrikken. Hij vond 't super leuk in ieder geval. Vooral de verrassing dat ik er al was vond hij, tegen de verwachtingen in hier, heel leuk 😋
Ah, dus toch die rozenblaadjes hè? :D Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven