Verrassing voor vriend

08-09-2019 23:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Aankomende woensdag ben ik een halfjaar samen met mijn vriend en we willen er na werk een gezellige middag en avond van maken.
We wonen nog niet samen, maar ik heb wel de sleutel van zijn appartement.
We hebben afgesproken om naast samen uiteten te gaan en naar de bios, geen cadeaus aan elkaar te geven, omdat we dat de afgelopen tijd al best veel hebben gedaan. Mijn vriend verwacht dat ik rond 18 uur bij hem ben woensdag, maar ik denk erover om een middag vrij te nemen en om 14u al bij hem thuis te zijn.
Maar wat is dan leuk om als verrassing te doen en dan ook niet zoveel te doen dat hij zich rot voelt dat ie niet echt iets voor mij heeft? Heb al wel wat ideeën, maar wil graag wat extra inspiratie :))
Argentovivo schreef:
10-09-2019 01:10
Even serieus: wat is er mis mee je vriend te verrassen met een schoonmaakactie, leuke kaart enz. voor een halfjarige jubileum als uit de OP duidelijk blijkt dat TO de sleutels heeft (en dus, zo vat ik het op) vrij in zijn huis kan bewegen?
Ik vind het overdreven. Je hebt nog maar een half jaar en er staat al een date gepland. Ik zou daar echt niet op zitten te wachten als ik thuiskom.
S-Meds schreef:
10-09-2019 00:29
mijn god

schoonmaken of in een lingeriesetje op de bank liggen, kunnen vrouwen werkelijk niets bedenken dat minder stereotype seksistisch is?
Dit dus!
Hij werkt tot 16:00. Stopt hij altijd stipt op tijd? Heeft hij geen reistijd? Misschien gaat hij eerst nog boodschappen doen? Een nieuw shirt kopen? Wie weet wil hij inderdaad wel even douchen. Of zijn huis opruimen. Ik zou dus gewoon, zoals afgesproken, om 18:00 daar zijn.
Letsgetlosttonight schreef:
10-09-2019 06:29
Ik vind het overdreven. Je hebt nog maar een half jaar en er staat al een date gepland. Ik zou daar echt niet op zitten te wachten als ik thuiskom.
Super overdreven en benauwend. Sowieso een half jaar, moet dat gevierd? Krijg er de kriebels van.
Ik zou er niet aan beginnen in elk geval, er staat toch al wat. Hou het daar bij.
Nou, je hoort het TO. Gewoon met een zuinig gezicht gaan werken en geen rare fratsen. Wat denk je wel niet? Dat je voor je plezier een relatie hebt?
Duratys schreef:
10-09-2019 07:45
Nou, je hoort het TO. Gewoon met een zuinig gezicht gaan werken en geen rare fratsen. Wat denk je wel niet? Dat je voor je plezier een relatie hebt?
:facepalm: ze hebben duidelijk afgesproken geen cadeaus te doen en gaan al uit eten en naar de bios. Dan is het toch gek als je, ondanks je afgesproken hebt niks te doen, alsnog van alles regelt.
Duratys schreef:
als haar 'plezier' bestaat uit zijn huis poetsen, dan krijgt ze nog veel lol
Je kan ook gewoon niet zuur gaan werken en de geplande leuke date door laten gaan.
Ik moet er niet aan denken, niet om zo thuis te moeten komen. En al helemaal niet om te gaan uitvoeren. Blech.

Maar TO kent haar vriendje net effe beter dan wij, en misschien vind hij het geweldig. Kan natuurlijk.

En ja ik ben echt megazuur en heb een relatie omdat ik graag helemaal geen plezier heb natuurlijk.

:mrgreen:
Ik zou er niet aan moeten denken. Je hebt toch een afspraak? Ik zou na het werk even bij willen komen en me voorbereiden op de date, en als de ander dan al uren in mijn huis aan rommelen was zou ik denken get a life.
Argentovivo schreef:
Ik doe het elk dag. Op mijn knieën. Wissel wel af. Niet qua knieën hoor, maar qua outfit.
:)
Ik zal mijn zure kant loslaten, wat je kunt doen.
Is even bij hem langsgaan, fles champagne op tafel, met 2 glazen, en een kaart, met een lieve boodschap

En dan ga je weer naar huis, en wacht je tot 6 uur

Maar niet gaan wachten, poetsen etc.
Geef die man ook even de tijd om na zijn werk bij te komen, lekker douchen etc.

En dat leuke setje doe je aan, of je knoopt het slipje om de fles champagne, kan ook
Dat poetsen was toch hopelijk een grapje van iemand?!
Murrmurr schreef:
10-09-2019 08:02
Dat poetsen was toch hopelijk een grapje van iemand?!
TO ontkent het niet :)
en ze is 2 uur alleen in zijn huis, en na een kwartier gedrapeerd op de bank zitten in je lingerie heb je kramp in je been en kou op de blaas
Argentovivo schreef:
Huh? Is dat seksistisch dan? Ik doe het elk dag. Op mijn knieën. Wissel wel af. Niet qua knieën hoor, maar qua outfit. Maandag French Maid, dinsdag jarretels.. Hangt een beetje van zijn bui af.

Even serieus: wat is er mis mee je vriend te verrassen met een schoonmaakactie, leuke kaart enz. voor een halfjarige jubileum als uit de OP duidelijk blijkt dat TO de sleutels heeft (en dus, zo vat ik het op) vrij in zijn huis kan bewegen?

Dat ligt er maar net aan. Ze kan de sleutels ook hebben voor just in case dingen.
Waarom zou je vrij nemen om iemand te verrassen die niet eens thuis is.
Dan ga je je daar in huis verstoppen achter de bank en springt dan jubelend op en zegt: ‘Suprise’? En dan ga je vervolgens weer zitten op de bank, omdat er niemand was om te verrassen. Topverrassing! Echt een onvergetelijke.
Mag ik deze reden om vrij te nemen nomineren voor de meest nutteloze reden ooit?
ikBedoelHetGoed schreef:
09-09-2019 23:25
Alleen het schoonmaken is een goed idee in mijn ogen. En dan zelf alweer thuis zijn. Kan hij echt even genieten van zijn schone huis en zijn eigen ruimte.

Ik zou echt claustrofobisch worden van een liefje dat inbreekt en op mijn bank gaat liggen.
Schoonmaken een goed idee? :rofl:
Duratys schreef:
Hahaha👌🏻😋
Bedankt voor de reacties!
Nog even een paar dingen ophelderen:
Ik ben wel vaker alleen in huis geweest., ik reis 2 uur voordat ik bij hem ben met 't OV dus soms ben ik er wat eerder of later dan gepland en dan kan ik naar binnen. Soms blijf ik ook een paar uurtjes in z'n huis als ik iets anders te doen heb dan hij. Het is dus zeker niet voor 't eerst dat ik daar alleen ben.
Maar iets in z'n huis doen en dan weer naar huis is dus geen optie. Maar ik zag hele leuke andere opties in de reacties staan, dus daar heb ik wel wat aan!
Verder ben ik inderdaad niet van plan om te gaan poetsen.. :p
Duratys schreef:
+1
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Nou TO, als je nou langs een benzinepomp rijdt en wat bosjes rozen haalt kun je in twee uurtjes heus wel zoiets voor elkaar fröbelen.

Afbeelding
Moet je het 's ochtends ook weer bij elkaar vegen hè.
cassata schreef:
10-09-2019 22:13
Nou TO, als je nou langs een benzinepomp rijdt en wat bosjes rozen haalt kun je in twee uurtjes heus wel zoiets voor elkaar fröbelen.

Afbeelding

Ik zou de reacties op een topic dat iemand opent uit blijdschap dat zijn/haar partner zoiets deed wel willen zien. Wedden dat het overgrote deel van de 'afkeurders' hier en masse reageert met de grootst mogelijke schattigheid?
Argentovivo schreef:
10-09-2019 22:22
Ik zou de reacties op een topic dat iemand opent uit blijdschap dat zijn/haar partner zoiets deed wel willen zien. Wedden dat het overgrote deel van de 'afkeurders' hier en masse reageert met de grootst mogelijke schattigheid?
Ik denk dat ik uren in de slappe lach zou liggen. Huilend. Op de grond.
Suðri schreef:
10-09-2019 22:24
Ik denk dat ik uren in de slappe lach zou liggen. Huilend. Op de grond.

Enig.

Ga uren in de slappe lach liggen. Huilend. Op de grond. Of doe iets leuks voor je partner. Momentje... mijn jarretel zat scheef. Ja, hij zit weer recht.. ;-D

We kunnen er eindeloos over doorgaan. De één vindt dit, de ander dat. Prima! Daarom is het ook een open discussieforum. Maar ik schrik nog steeds van de pH waarde van sommige reacties. Waarom in vredesnaam soms zo negatief?

Onlangs onze puberoppas nog geholpen met een leuke kaart voor haar vakantievriendje dat overkwam. Had ze via via stiekem in zijn koffer laten doen. Die gozer vond het geweldig. Er is niets mis met iets leuks/liefs voor je partner doen, Toch, als je door dit topic scrollt, is het afzeikgehalte van sommige ideeën erg hoog. Jammer.

Gefeliciteerd met jullie jubileum TO en veel plezier morgen!

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
Argentovivo schreef:
10-09-2019 22:59
Enig.

Ga uren in de slappe lach liggen. Huilend. Op de grond. Of doe iets leuks voor je partner. Momentje... mijn jarretel zat scheef. Ja, hij zit weer recht.. ;-D

We kunnen er eindeloos over doorgaan. De één vindt dit, de ander dat. Prima! Daarom is het ook een open discussieforum. Maar ik schrik nog steeds van de pH waarde van sommige reacties. Waarom in vredesnaam soms zo negatief?

Onlangs onze puberoppas nog geholpen met een leuke kaart voor haar vakantievriendje dat overkwam. Had ze via via stiekem in zijn koffer laten doen. Die gozer vond het geweldig. Er is niets mis met iets leuks/liefs voor je partner doen, Toch, als je door dit topic scrollt, is het afzeikgehalte van sommige ideeën erg hoog. Jammer.

Gefeliciteerd met jullie jubileum TO en veel plezier morgen!

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
Maar dat is het hem toch ook? TO komt vragen wat voor leuks ze kan doen. De een vindt dit, de ander vindt dat en aangezien het een forum is meldt ook iedereen dat even.
Ik zou de mijne echt blij maken met een pan hachee en een gedweilde vloer, maar weer helemaal niet met een jarretelletje. Dus Als je hier dan al advies vraagt, dan kan je dus ook allerlei antwoorden krijgen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven