Verrassing voor vriend

08-09-2019 23:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Aankomende woensdag ben ik een halfjaar samen met mijn vriend en we willen er na werk een gezellige middag en avond van maken.
We wonen nog niet samen, maar ik heb wel de sleutel van zijn appartement.
We hebben afgesproken om naast samen uiteten te gaan en naar de bios, geen cadeaus aan elkaar te geven, omdat we dat de afgelopen tijd al best veel hebben gedaan. Mijn vriend verwacht dat ik rond 18 uur bij hem ben woensdag, maar ik denk erover om een middag vrij te nemen en om 14u al bij hem thuis te zijn.
Maar wat is dan leuk om als verrassing te doen en dan ook niet zoveel te doen dat hij zich rot voelt dat ie niet echt iets voor mij heeft? Heb al wel wat ideeën, maar wil graag wat extra inspiratie :))
Alle reacties Link kopieren
Musiclover322 schreef:
09-09-2019 16:32
Hahah sommige antwoorden vind ik erg leuk! Goed idee om inderdaad wat leuks aan te doen, het gezellig maken had ik zelf ook al in gedachte met leuke muziek op de achtergrond. Hij vertelde laatst dat hij mij eigenlijk thuis had willen verrassen maar het eigenlijk handiger was als ik naar hem zou komen. Maar eigenlijk houdt hij dus wel van dit soort verrassingen en vinden we allebei wel heel leuk:)

Mochten er nog andere ideeën zijn, zijn zeker welkom!
Maar wat was je van plan tussen 2 en 6? Het is een flinke middag alleen in zijn huis
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-09-2019 20:18
Maar wat was je van plan tussen 2 en 6? Het is een flinke middag alleen in zijn huis
Hij is om 16u klaar... Dus ik ben er dan 2 uurtjes alleen ongeveer.
In een leuk setje in de zetel op hem zitten wachten ....

En dan komt hij binnen met een collega die even iets komt ophalen dat vriend die morgen vergeten was, of met een buurman die even een apparaatje wil lenen, of een oudere dame die even vraagt om bij hem naar het toilet te mogen gaan, want ze heeft problemen met de blaas, .... Daar moet je ook wel rekening mee houden als je al echt 'klaar' zit.

Wat je ook zal doen, een leuke avond samen met je lief en dat jullie nog lang gelukkig mogen zijn me mekaar!
uit eten zijn twee woorden het is geen werkwoord
Duratys schreef:
09-09-2019 07:54
Stelletje zure dozen.

Leuk idee, TO. Persoonlijk vind ik de moeite die mijn vriendin soms doet al heel leuk. Hou het simpel, gezellige tafel met hapjes en kaarsen. Of drapeer jezelf op de bank met een mooi setje aan;)
man man man
Musiclover322 schreef:
09-09-2019 21:42
Hij is om 16u klaar... Dus ik ben er dan 2 uurtjes alleen ongeveer.
wat raar, je kan toch gewoon om 15.45 gaan zitten met je setje?
Misschien heeft hij wel hetzelfde idee en ligt hij dan in jouw huis met een slagroomhart op zijn buik. Als je hem gewoon om 18:00u mooi verzorgd en op je paasbest komt ophalen om te gaan eten dan heeft hij ook nog even tijd om van te voren onder de douche te springen.
Musiclover322 schreef:
09-09-2019 21:42
Hij is om 16u klaar... Dus ik ben er dan 2 uurtjes alleen ongeveer.
En wat ga je daar doen dan?

Ik zou mijn vrije dagen bewaren voor iets leukers dan twee uur alleen op zijn bank te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Je kan vast al ergens chocoladeletters kopen. Leg een paar lieve woorden neer en ga weer naar huis. Kom op de afgesproken tijd weer bij hem.

Bak een appeltaart voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
09-09-2019 22:27
Misschien heeft hij wel hetzelfde idee en ligt hij dan in jouw huis met een slagroomhart op zijn buik. Als je hem gewoon om 18:00u mooi verzorgd en op je paasbest komt ophalen om te gaan eten dan heeft hij ook nog even tijd om van te voren onder de douche te springen.
Dit.

Koop een leuk lingeriesetje en laat hem dat na het etentje maar uitpakken. Dwz jou uitpakken ;)

Al het andere is lief bedoelt maar ergens ook een beetje opdringerig.

Niet al je kruit in een leer verschieten. Iets liefs of leuks doen kan ook gewoon zomaar.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:56
Reden: privacy
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:56
Reden: privacy
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
09-09-2019 22:27
Misschien heeft hij wel hetzelfde idee en ligt hij dan in jouw huis met een slagroomhart op zijn buik. Als je hem gewoon om 18:00u mooi verzorgd en op je paasbest komt ophalen om te gaan eten dan heeft hij ook nog even tijd om van te voren onder de douche te springen.
Haha :rofl:

Jullie gaan uit eten, naar de bios, daarna waarschijnlijk neuken. Wat moet je daar nog meer aan toevoegen?
Ik zou er niet blij mee zijn uit mijn werk komen en kaarsjes ed aan te treffen, echt teveel van het goede.
Alleen het schoonmaken is een goed idee in mijn ogen. En dan zelf alweer thuis zijn. Kan hij echt even genieten van zijn schone huis en zijn eigen ruimte.

Ik zou echt claustrofobisch worden van een liefje dat inbreekt en op mijn bank gaat liggen.
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 09-09-2019 23:33
1.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:55
Reden: privacy
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
09-09-2019 23:25
Alleen het schoonmaken is een goed idee in mijn ogen. En dan zelf alweer thuis zijn. Kan hij echt even genieten van zijn schone huis en zijn eigen ruimte.

Ik zou echt claustrofobisch worden van een lief die inbreekt en op mijn bank gaat liggen.
Dat Verschilt ook per persoon. Ik zou het echt vreselijk vinden als iemand mn huis ging lopen poetsen als ik er niet was.
Musiclover322 schreef:
09-09-2019 21:42
Hij is om 16u klaar... Dus ik ben er dan 2 uurtjes alleen ongeveer.
Ik zou het lekker alleen bij de oorspronkelijke afspraak houden, al dat andere klinkt allemaal een beetje too much naar mijn mening. Zoals iemand anders al stelt, wat ga je in die 2 uur doen? Na een kwartier heb je het al wel weer gezien. Ik weet niet wat normaal is in jullie relatie, ben je vaker bij hem thuis als hij weg is? Als dit niet het geval is dan is het nogal raar om nu ineens wel je tijd uit te zitten in zijn woning. Ga dan gewoon lekker na het etentje met hem mee naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben afgesproken geen cadeaus te doen en dan wil je toch van alles gaan verzinnen. Ik zou dat echt niet leuk vinden.

Bovendien is 6mnd samen toch geen bijzondere mijlpaal?!
mijn god

schoonmaken of in een lingeriesetje op de bank liggen, kunnen vrouwen werkelijk niets bedenken dat minder stereotype seksistisch is?
Mee eens.

Repareer zijn motorfiets die al twee maanden kapot in de berging staat.

Maak een 3D make-over van zijn huis en presenteer deze op je laptop ("kijk Gerard, zo zie ik ons wel samenwonen")
Dymphnatam schreef:
10-09-2019 00:38
Mee eens.

Repareer zijn motorfiets die al twee maanden kapot in de berging staat.

Maak een 3D make-over van zijn huis en presenteer deze op je laptop ("kijk Gerard, zo zie ik ons wel samenwonen")
ja of zet zijn vuilnis buiten
schijt een drol in zijn toilet in de vorm van een hartje
Alle reacties Link kopieren
Of ga twee uur op je hoofd staan, kan ook
Zo.
S-Meds schreef:
10-09-2019 00:41
ja of zet zijn vuilnis buiten
schijt een drol in zijn toilet in de vorm van een hartje

Met de bril omhoog uiteraard
Dymphnatam schreef:
10-09-2019 00:52
Met de bril omhoog uiteraard
uiteraard
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
10-09-2019 00:29
mijn god

schoonmaken of in een lingeriesetje op de bank liggen, kunnen vrouwen werkelijk niets bedenken dat minder stereotype seksistisch is?

Huh? Is dat seksistisch dan? Ik doe het elk dag. Op mijn knieën. Wissel wel af. Niet qua knieën hoor, maar qua outfit. Maandag French Maid, dinsdag jarretels.. Hangt een beetje van zijn bui af.

Even serieus: wat is er mis mee je vriend te verrassen met een schoonmaakactie, leuke kaart enz. voor een halfjarige jubileum als uit de OP duidelijk blijkt dat TO de sleutels heeft (en dus, zo vat ik het op) vrij in zijn huis kan bewegen?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven