Versierder = vreemdganger?

07-10-2009 11:27 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Hoi Riedeltje. Misschien ben ik er nog veel mee bezig. Met me vragen stellen over het hoe en waarom. Maar het was niet mijn bedoeling dit topic over mijn ex te laten gaan. Overigens heeft hij nu zo ongeveer twee maanden iets met haar en is het nog aan ja.
Hmm. Herkende je vorige topic nu ook. Heb je deze dan toch niet stiekem geopend omdat je bevestigd wil hebben dat je ex een player is en de relatie met zijn huidige vriendin (dus) ook wel stuk zal lopen?

Terwijl het antwoord er niet toe doet. Stop je energie in iemand die echt voor jou wil gaan. Liever geen player-type, maar ook die hebben soms een verrassende inborst.

Succes Breaky enne... geen handvol maar een landvol!
.........
Toch is het zo, dat het land vol zit dan hè? :-) Alleen ben jij nog te druk bezig met je ex om dat te willen zien. En of dit nou wel of niet on/off topic is en of ie nou wel of geen player is, en wel of niet ooit zal (kunnen) veranderen; het is niet belangrijk!

De man die jij geweldig vond, koos gewoon patsboem voor een ander en dat heeft jou pijn gedaan en zo te lezen ook nog even korte metten gemaakt met je zelfvertrouwen. Maar dat is natuurlijk geen enkele kerel waard, player of niet!

Dus hopperdehop, geef jezelf een schop. Doe je ogen open en kijk niet terug maar lekker om je heen!
quote:Kloddertje schreef op 07 oktober 2009 @ 16:44:

Dus hopperdehop, geef jezelf een schop. Doe je ogen open en kijk niet terug maar lekker om je heen!Hahahaha, hier moet ik wel echt even om lachen, dankjewel!
Nogmaals, het heeft geen zin om te bedenken of een man gaat veranderen of niet. Als hij op dat moment niet is zoals bij jou past, dan is 't 'm dus niet. En dan gaat ie het ook niet worden.

Dan kun je het nog wel even leuk hebben met zo iemand, zolang je er geen verwachtingen aan plakt of gevoelens voor krijgt.
Volgens wetenschappelijk onderzoek 10 tot 15 % (van de west Europese) mannen blijven hun hele leven behoefte hebben aan meer.
quote:Madhe schreef op 07 oktober 2009 @ 21:16:

Als hij op dat moment niet is zoals bij jou past, dan is 't 'm dus niet. Prachtige uitspraak dit.
Mijn ervaring sluit aan bij alles wat ik hier al lees. Zolang ik bezig bent met begrijpen, doorgronden, analyseren (zelfs als ik dit betrek op iets algemeens wat stiekem verdacht veel op De Man lijkt) merk ik achteraf, dat ik in die situatie met persoon in kwestie (of aanleiding van de mega analyse) nog niet klaar ben.

Zodra ik wel klaar ben met diegene, doen al die dingen er niet toe. Dan is er rust en zijn die beweegredenen niet relevant. Dan gaat hij zn gang maar. Dan ben je er vanaf en is hij degene die misschien in de rest van zn leven nog last kan hebben van eventuele patronen. Breaky, het gaat weer weg en niet iedereen is zo!;-)

Dit heb ik iig voor mezelf geconcludeerd. Waarbij het leven je soms verrast en ik hoop dat ik nooit opgeef mensen gewoon kansen te geven en niet meteen te oordelen(uit angst?)... Intuitie oke, maar je kan niet altijd van buiten alles zien.

(men lijdt het meest van het lijden dat men vreest). bladiebla psychologie van kiek midden in de nacht, na wat wijntjes:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven