Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik denk Syl, dat jij gewoon uit een fantastisch bouwjaar komt.
quote:-nora- schreef op 02 februari 2012 @ 11:18:

[...]

Volgens mij moet je minder op het forum hangen, als je er de vrouwelijke overgevoeligheid van overneemt :P

Zijn vrouwen zo overgevoelig dan? Noooit wat van gemerkt..
Oh, trouwens, versierpogingen he, is het tegenwoordig als leuke jonge vrouw om tietfoto's te versturen via whatsapp?

(Ben geeneens een tietenman...)
@ nora, ja idd bedankt..

@ robert, en als je goed had gelezen weet je dat ik een relatie heb.

@ stout, nou nieuwsgierig omdat je aangeeft dat je vrienden allemaal getrouwd met kinderen zijn. Lijkt me een wereld van verschil met jou. En denk dat als je zelf getrouwd bent geweest of kids hebt dat je dan iig dat gevoel kent... Tenminste ik denk dat het anders is als je met vrouw en kids leeft... ( misschien ook wel niet)
Heel anders ja, dat leven van mijn vrienden.

Dat lijkt me ook wel wat hoor, ben gek op kinderen (maar dan niet om te versieren).

Weet alleen zeker dat mijn volgende relatie niet monogaam gaat zijn.
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 11:29:

Gekke gewaarwording.Ik zou zeggen: geniet er van! Zelf kan ik ook met gemak op vrouwen vallen die tien jaar ouder zijn dan mijn eigen leeftijd. Vaak is het zo: hoe ouder een vrouw, hoe interessanter ze is. En redelijk wat vrouwen blijven, naarmate ze ouder worden, op een bepaalde manier toch ook lichamelijk aantrekkelijk.
quote:[message=11097715,noline]aquaduck schreef op 02

@ robert, en als je goed had gelezen weet je dat ik een relatie heb.

Excuus voor het feit dat ik dat niet heb opgemerkt.
@ stout, tja das natuurlijk een keuze.. Enne kids zijn leuk ja, maar t allerleukste als ze van een ander zijn..

@ robert, ik vergeef je.. Met zo'n slurf is ook lastig lezen
quote:robertnederland schreef op 02 februari 2012 @ 11:36:

[...]

Ik zou zeggen: geniet er van! Zelf kan ik ook met gemak op vrouwen vallen die tien jaar ouder zijn dan mijn eigen leeftijd. Vaak is het zo: hoe ouder een vrouw, hoe interessanter ze is. En redelijk wat vrouwen blijven, naarmate ze ouder worden, op een bepaalde manier toch ook lichamelijk aantrekkelijk.Hmm, dat geeft weer hoop, haha. Want ik kan nou niet zeggen dat ik het erg leuk vind om richting de 40 te gaan, ook al zie ik er vele jonger uit dan ik ben. Bij mannen werkt dat toch anders, die gaan er meestal niet zoveel op achteruit naarmate ze ouder worden.
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 11:30:

Ik denk Syl, dat jij gewoon uit een fantastisch bouwjaar komt.Tja, vermoed het ook.
@ Aqua dat vind ik tot nu toe dus ook ja!

@ Syl, ik ga dus echt met dág meer op Sjors van de koffierclame lijken, heerlijk!
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 11:43:

[...]

Hmm, dat geeft weer hoop, haha. Want ik kan nou niet zeggen dat ik het erg leuk vind om richting de 40 te gaan, ook al zie ik er vele jonger uit dan ik ben. Een rimpeltje meer of minder, wat maakt het uit! Mij niet, tenzij je er al een heleboel hebt
quote:aquaduck schreef op 02 februari 2012 @ 11:43:

@ robert, ik vergeef je.. Met zo'n slurf is ook lastig lezen Nooit geprobeerd, ik doe er eerlijk gezegd andere dingen mee..
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 11:45:

@ Aqua dat vind ik tot nu toe dus ook ja!

@ Syl, ik ga dus echt met dág meer op Sjors van de koffierclame lijken, heerlijk!Sure.
Nou ja, écht!
Leuk topic !

Jammer genoeg heb ik geen zo'n goed geheugen voor die dingen.

Twee recente die me te binnen schieten:

1) Man op de bus

Ik zit op de bus en plots tikt er een man langs achteren op mijn schouder... "Mejuffrouw, mag ik u een vraag stellen?"

"Natuurlijk!"

"Ik ben een SMS aan het samenstellen... hoe spel je 'verdrinken' ?"

"Verdrinken ? Dat spel je v e r d r i n k e n"

Hij kijkt skeptisch op zijn telefoonscherm "hmmm... dus v e r d r i ... en dan ?"

" Ja, v e r d r i n k e n, zoals in verdrinken in water, waarbij zuurstoftekort ontstaat, ik denk dat u dat bedoelt tenminste ?"

"Hmmm... ik wou het eerder gebruiken in de context van "Ik verdrink in mijn eenzaamheid" waarbij hij me veelbetekend aankijkt.

"Euh... nou, dat spel je net hetzelfde ! Succes ermee. " en ik draai me weer om, half lachend

2) man op de trein

Ik zit in zo'n afgesloten coupé for een lange treinreis, s'avonds laat. Ik zit daar alleen met een man, en de hele treinreis wisselen we praktisch geen woord. Op een bepaald moment stel ik hem een praktische vraag over de treinhaltes ofzo waarop hij tamelijk kort reageert. En dan is het weer stil voor de rest van de reis. Wanneer we aankomen bij zijn halte, staat hij op, haalt iets gewikkeld in keukenrol uit zijn tas en reikt het me aan. Ik kijk hem verbaasd aan en hij zegt "Ik wou niet vertrekken zonder u dit kleine presentje te hebben aangeboden... alstublieft! Voor u. Aarzelend steek ik mijn hand uit en neem het ding aan, hij kijkt tevreden en vertrekt dan uit de coupé. Ik rol het ding snel uit het keukenpapier want ik was bang dat het iets griezeligs was, maar gelukkig was het slechts een gele kaars in de vorm van een kat. Ik heb het ding op mijn slaapkamer staan als een herinnering aan "the kindness of strangers".

Oh, en nu schiet me er een derde binnen:

3) Man in Avignon

Mijn vriendin en ik stapten eens uit de trein in Avignon (waar we later een connectie hadden naar Lyon). En toen we daar onze bagage wilden wegstouwen voor een blitzbezoek aan Avignon, maakten we kennis met een nogal vreemde man. Na een vreemd praatje wou hij een foto met elk van ons als souvenir. Na het maken van de foto's maakten we aanstalten de stad in te gaan. Vooraleer we vertrokken vroeg hij ons wanneer we terugkwamen naar het station voor onze reis naar Lyon. Toen we na een twee uur bezoek aan Avignon terug op het station toekwamen stond hij ons op te wachten. Met cadeaus. We kregen ieder een zak met kleren: Lange rokken en sjaals en blinkende dingen die naar sigaretten roken. Ik weet niet waar hij die kleren zo vandaan gehaald had, maar het was een soort zwerver dus misschien kende hij wel plekjes. We hebben het cadeau maar aangenomen en hij is ons komen uitzwaaien op het perron. Maar net voor de trein kon vertrekken bedacht hij zich en sprong er nog vlug op, om de reis met ons samen te maken. Voor zijn zwerverbestaan was hij een schilder en hij heeft ons foto's getoond van zijn schilderijen gedurende de reis. Om één of andere reden sleepte hij ook een oeroude, kapotte computer mee, zijn kostbaarste bezit. Op een gegeven moment heeft de controleur hem weggehaald omdat hij geen ticket had. Daarna natuurlijk nooit meer teruggezien.

Misschien valt dit niet echt onder de noemer versierpogingen, maar leuke/grappige ontmoetingen wel
@ cloudy, haha leuke verhalen...en bijzondere mensen
Bijzondere mensen ontmoeten is altijd leuk!

Er zit alleen niet echt een trucje bij dat ik aan mijn repertoire toe ga voegen
Stout.. Wat is je repetoire dan?? Anders weet niemand wat nog toegevoegd kan worden
Dat ga ik hier niet vertellen he! Blijft forever hier staan..
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 12:28:

Nou ja, écht!

Grappig in combinatie met je onderschrift...

Maar ik geloof je hoor.
quote:Sylphide75 schreef op 02 februari 2012 @ 11:29:

Wat ik ook merk sinds ik de 30 gepasseerd ben is dat ik een "bredere doelgroep" aantrek als het op mannelijke aandacht neerkomt. Had ik vroeger alleen sjans met jongens van mijn eigen leeftijd, nu is het zeker 10 jaar eronder en 10 erboven, dus mannen van rond de 25 maar dus ook van 45 en soms nog wel ouder. Gekke gewaarwording.Wacht maar, als je weer 10 jaar verder bent wordt 't nog 'erger'...
Das nou leuk Cloudy, dat er nog zulke mensen bestaan!

Ook niet echt (echt niet zelfs) een versierpoging maar wel lief: oudere, wildvreemde mensen die mij "meid of meisje" noemen. Zo lief vind ik dat.
Haha en als je dan in de kroeg een man tegen komt met het uiterlijk van sjors van de koffiereclame, die in een rap tempo 10bier wegtikt met zijn overduidelijk getrouwde vrienden en dan ook een vivaforumbreed bekend repertoire gaat afsteken.... Tja..............
quote:pimpelmeesje67 schreef op 02 februari 2012 @ 13:03:

[...]

Wacht maar, als je weer 10 jaar verder bent wordt 't nog 'erger'...Hoe bedoel je? Ik neem aan dat de leeftijd van de aanbiddende partij dan alleen nog maar hoger wordt terwijl die van de jongere verdwijnt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven