Versierpogingen
dinsdag 31 januari 2012 om 21:41
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 1 februari 2012 om 23:30
quote:stout1975 schreef op 01 februari 2012 @ 23:24:
@ Nora, jouw leeftijd had ik al gezien hoor, die van Mies niet.
(stuur cv en foto maar gewoon hoor, ik zou dat hier ook niet vertellen als ik jou was ;-0 )
@ Mies, leuk he, so'n spitsvondige oude man?Ik ben 38, zie er uit als eind 20 en voel me ook zo,..vandaar dat die jonge mannen telkens op me afkomen,..gelukkig!
@ Nora, jouw leeftijd had ik al gezien hoor, die van Mies niet.
(stuur cv en foto maar gewoon hoor, ik zou dat hier ook niet vertellen als ik jou was ;-0 )
@ Mies, leuk he, so'n spitsvondige oude man?Ik ben 38, zie er uit als eind 20 en voel me ook zo,..vandaar dat die jonge mannen telkens op me afkomen,..gelukkig!
woensdag 1 februari 2012 om 23:34
quote:-nora- schreef op 01 februari 2012 @ 23:32:
Oh je bent gewoon een cougar dus. Dat is wel een beetje 2011 hoorjep een hele echte en altijd al geweest. Maar het leeftijdsverschil wordt wel steeds groter al is het nog steeds geen probleem. Ik denk maar zo: lekker van genieten nu het nog kan! (dat zouden er meer moeten doen)
Oh je bent gewoon een cougar dus. Dat is wel een beetje 2011 hoorjep een hele echte en altijd al geweest. Maar het leeftijdsverschil wordt wel steeds groter al is het nog steeds geen probleem. Ik denk maar zo: lekker van genieten nu het nog kan! (dat zouden er meer moeten doen)
woensdag 1 februari 2012 om 23:40
Oh ja, is ook nix mis mee hoor, whatever works for you (guys).
Ikzelf kan er nog niet zo luchtig tegenaan kijken, voel me bekant pedofiel als ik een jonge jongen aantrekkelijk vind
Het ding is ook, als ze bij mij 10 jaar jonger zijn, dan is het pas net legaal Dat is dan ook meer dat ik ze knap vind, ik mot geen broekie als vriend(je)
Ikzelf kan er nog niet zo luchtig tegenaan kijken, voel me bekant pedofiel als ik een jonge jongen aantrekkelijk vind
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 2 februari 2012 om 08:28
Vorige week: onderweg naar mijn werk even een tussenstop gemaakt bij een tankstation waar 3 mannen bij een volgeladen auto stonden. Toen ik terugliep naar mijn auto vroeg 1 van de drie of ik meewilde naar Oostenrijk. Bleek dat 1 van hun nog nooit op de latten had gestaan en het leek hun handig om "een mooie meid bij te hebben om eventuele verwondingen te verzorgen".