Vertrouwen

09-07-2018 08:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik zit met iets in mijn maag.
Ik heb sinds kort een vriend en ik geef heel erg veel om hem, maar ik weet niet of ik hem kan vertrouwen.
Ik zat laatst door zijn Facebook pagina te kijken en kwam daar een reactie tegen van een vrouw waarop stond mijn knappe man.
Ik kreeg mijn twijfels en heb gevraagd of zij een relatie met hem had ( niet gezegd dat ik zijn vriendin was) .
Toen belde hij mij op en zei op een boze toon waarom doe je dat, ze had hem dus gebeld en ik moest haar blokkeren want het betekent niks was een ex, maar waarom word je dan zo boos.
Ik ben op haar Facebook pagina gaan kijken en daar stonden veel reacties van hem ja bijna weer weekend zijn we weer lekker samen.
Het zijn wel reacties van 12 weken terug.
Maar hij gaat elk weekend weg naar zijn zoon en familie zoals hij zegt en hij belt mij dan niet en stuurt 1 appje .
Door de weeks hoor Ik elke dag van hem en komt hij ook langs, maar het vreet gewoon zo erg aan me.
Hij geeft Als antwoord dat hij hun maar 1 keer per week ziet en dan zijn tijd aan hun wil besteden en dat ik me geen zorgen moet maken.
Nou belde hij gisteren toevallig op en er kwam iemand de kamer op en hij gooide de haak erop.
Hij zei dat het zijn zoon was en wij hadden het over privé dingen en dat zijn zoon die niet hoefde te horen.
Hij had ook kunnen zeggen van ik bel je later nog even terug.
Mijn gevoel zegt echt dat er iets niet klopt, maar ik hoop zo dat ik het mis heb.

Sorry voor mijn lange verhaal.
Tips zijn erg welkom.
Klinkt niet als een leuke man! Runnnn!
Zo zou ik geen relatie willen beginnen. Of hij nu wel of niet nog samen is met ex...jij vertrouwt het niet en vertrouwen is de basis.
Hij bepaalt wie jij moet blokkeren op fb? Dacht het niet.. ik zou juist wel aan die vrouw laten weten dat jij zijn vriendin bent, ik vertrouw hem ook voor geen meter nav jouw verhaal..
Jij ziet hem dus nooit in het weekend? En dan is ie niet bereikbaar en laat niks horen.
Hij heeft nog een relatie.
Bah, wat een nare situatie! Gelukkig hoor je de alarmbellen nu al en niet pas over maanden!

Ik denk dat je zelf prima weet wat je het beste kan doen.
hij heeft er een relatie naast, en komt er aan alle kanten mee weg
Bizar
Nou, dit is toch duidelijk.
Dit zaakje stinkt.
Mayra38 schreef:
09-07-2018 08:39
ik weet niet of ik hem kan vertrouwen.
Dat lukt je kennelijk niet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik vermoed dat hij nog helemaal niet weg is bij zijn vriendin en jouw aan het lijntje houdt.

Zelfs de smoes verzonnen heeft, dat hij vrijgezel is.

Als hij vrijgezel zou zijn met een kind, zou hij geen telefoonverbinding verbreken.
en waarom is hij elk week-end onbereikbaar !!!

Alleen door de weeks komt hij bij jou, nou dat stinkt naar de misdaad.
TO dit klopt van geen kanten dit is geen leuke man. Denk er goed over na of je dit wel door moet zetten ik zelf zou stoppen vertrouwen is basisregel 1 in een relatie of vriendschap dat mist hier.
Vertrouwen is natuurlijk wel erg belangrijk anders word je ongelukkig. Ben je altijd met een ander bezig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heb er zelf ervaring mee!!! Afkappen nu!!! Of je moet jezelf een paar jaar aan het lijntje willen laten houden!
Het is misschien even moeilijk, maar daarna ben je blij dat je ermee gestopt bent...

Dus...rennen in de richting van een betrouwbare vent ;-)
Hij zit in het weekend bij zijn vrouw en kinderen en doordeweeks ben jij goed genoeg. Kappen TO. Dit is echt niet oké.
heeft hij met deze "ex "dat kind ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik denk dat hij een gezin heeft. En dat hij een lul is.
Ben jij mijn vriendin? Die had een vent met een kinderzitje achter in de auto. Ja, hij was gescheiden. Hij reageerde alleen op de app s avonds heel laat, en in t weekend helemaal niet, want dan zat hij zogenaamd met zn kind bij zn ouders.
Ze spraken altijd af bij haar thuis, toen ze vroeg of t ook eens bij hem kon, kwam hij met het meest onbetrouwbare verhaal dat er een vriend bij hem inwoonde die zn huis was uitgezet.
Na een poosje was hij haar zat en vertelde dat hij tocb weer met zn ex in gesprek was om het weer te gaan proberen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Uhhh hoe duidelijk wil je het hebben? Die vrouw is zijn partner waarschijnlijk en daar brengt hij de weekenden door. En wat voor werk doet hij?
Ik zat laatst door zijn Facebook pagina te kijken en kwam daar een reactie tegen van een vrouw waarop stond mijn knappe man.
Ik kreeg mijn twijfels en heb gevraagd of zij een relatie met hem had ( niet gezegd dat ik zijn vriendin was) .
Toen belde hij mij op en zei op een boze toon waarom doe je dat, ze had hem dus gebeld en ik moest haar blokkeren want het betekent niks was een ex, maar waarom word je dan zo boos.
Je weet het antwoord zelf al he? Wat wil je van ons verder nog horen?
Blijft hij weleens bij je slapen of komt hij alleen langs? Ga jij weleens naar hem toe of heeft hij een heel verhaal aan je opgehangen waarom dat niet kan? Weet je waar hij woont?
Heeft hij je voorgesteld aan zijn vrienden en/of familie? Hebben jullie gezamenlijke kennissen?
Mag je hem doordeweeks op elk moment van de dag of avond bellen? Of heeft hij liever dat hij jou belt?
Is die "ex" de moeder van zijn zoon? Heeft hij weleens verteld waarom het uit is gegaan of mag je geen vragen over haar stellen?
Jij hebt een heel goed werkend onderbuikgevoel.
Heel pijnlijk maar niets aan te veranderen, kappen, slikken en door...
Sterkte.
mamsvan schreef:
09-07-2018 11:19
heeft hij met deze "ex "dat kind ?

Dit vroeg ik mij ook direct af.

Daarnaast... Ik kan niet in de glazenbol kijken, maar het lijkt erop dat hij inderdaad nog gewoon een vrouw/vriendin heeft.. en jij leuk bent voor in het weekend. TO, kies voor jezelf..
Had je geen antwoord gekregen van die andere dame?
Ik zou haar nog eens benaderen. Zij hebben denk een lat relatie en jij bent leuk voor de neuk door de weeks.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga met hem stoppen, ik wil niet nog een keer dezelfde fout maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven