Vertrouwensprobleem in relatie
dinsdag 24 juli 2018 om 14:49
dinsdag 24 juli 2018 om 14:54
dinsdag 24 juli 2018 om 14:57
dinsdag 24 juli 2018 om 14:59
.foeksia72 schreef: ↑24-07-2018 14:49Therapie. Kijken waar de jaloezie vandaan komt en hoe je hier het beste mee om kunt leren gaan. Kies je altijd een soort man uit die jou aanleiding geeft tot jaloezie?
Overigens, controle heb je nooit. Tenzij je dag en nacht met je vriend meegaat en een hersenkijker hebt.
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:05
26.08% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 15:02
.
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:05
37.40% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 15:04
Kun je nagaan hoeveel mensen en dieren er een trauma hebben opgelopen t.g.v. kennis.
Als bladeren van de reuzenwaterlelie, krioelend van de kikkerkolonies...
dinsdag 24 juli 2018 om 15:13
Tip 1: Mannen kunnen niet ruiken wat jij vervelend vind / harde uitspraken vindt. Zeg het hem op een rustig moment dat je dat erg nare opmerkingen vind en of ie daar mee wil stoppen.BlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 15:02Ja, ik vind het ook niet leuk voor hem dat ik hem hier veel pijn mee heb gedaan. Ik zie dat hij eronder lijdt. Ik heb mijn gedrag wel gestopt maar in mijn hoofd spoken soms nog steeds de gedachtes dat hij mij niet wilt. Dit komt ook door harde uitspraken die hij kan doen als hij boos is zoals: je bent lelijk. De sex is niet goed. Ik fantaseer over andere vrouwen. Je lijkt op een man.
Tip 2: besef dat het jaloezie probleem echt bij jou zit en dat je hem benauwd.
Tip 3: ik ken uw man / vriend verder niet maar agressie probleem / weinig empathie heeft volgens mij altijd een oorzaak. Vraag hem ernaar.
De algemene tip: communiceer wat jij vervelend vind op een volwassen manier.
dinsdag 24 juli 2018 om 15:15
OMG kind, rennen!!!BlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 15:02Ja, ik vind het ook niet leuk voor hem dat ik hem hier veel pijn mee heb gedaan. Ik zie dat hij eronder lijdt. Ik heb mijn gedrag wel gestopt maar in mijn hoofd spoken soms nog steeds de gedachtes dat hij mij niet wilt. Dit komt ook door harde uitspraken die hij kan doen als hij boos is zoals: je bent lelijk. De sex is niet goed. Ik fantaseer over andere vrouwen. Je lijkt op een man.
Maar dat ga je al doen. GOED.
Verder, therapie!
Oh, en Iris zal zich zo wel melden...
dinsdag 24 juli 2018 om 15:16
Jij spoort niet, en je vriend ook niet. Hij grijpt je bij de keel, wordt agressief en scheld je uit dat je lelijk bent, op een man lijkt, dat de sex niet goed is en dat hij over andere vrouwen fantaseert.
Je hoeft hem helemaal niet te vertrouwen. Wat doe je bij hem? Zo laat je je toch niet behandelen?
Je hoeft hem helemaal niet te vertrouwen. Wat doe je bij hem? Zo laat je je toch niet behandelen?
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 24 juli 2018 om 15:18
Als je denkt dat hij jou niet wil, wijst dat op jouw eigen onzekerheid. Waarom vind je jezelf niet goed zoals je bent.BlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 15:02in mijn hoofd spoken soms nog steeds de gedachtes dat hij mij niet wilt. Dit komt ook door harde uitspraken die hij kan doen als hij boos is zoals: je bent lelijk. De sex is niet goed. Ik fantaseer over andere vrouwen. Je lijkt op een man.
Daarnaast: als hij zegt dat je lelijk bent, de seks niet goed is, etc. zijn jullie geen match want een liefdevolle vriend zegt uit boosheid dergelijke achterlijke dingen niet.
Verbreek de relatie en werk aan je zelfvertrouwen. Als je goed in je vel zit, trek je waarschijnlijk leukere mannen aan dan je huidige.
dinsdag 24 juli 2018 om 15:24
"Ik schrijf nu alleen de fouten die ik maak om mezelf te verbeteren en te ontwikkelen. Wat betreft mijn vriend: hij heeft een agressieprobleem, kent geen empathie dus ik zal daar een einde aan maken voordat ik ooit dood gevonden wordt
"
Serieus?
Ga uit elkaar en ga aan jezelf werken.
Ik zou ook knettergek worden als iemand zich zo bij mij zou gedragen.
Ow zie je laatste bericht nu..
Uit elkaar!!!
Dit gaat nooit werken!
Serieus?
Ga uit elkaar en ga aan jezelf werken.
Ik zou ook knettergek worden als iemand zich zo bij mij zou gedragen.
Ow zie je laatste bericht nu..
Uit elkaar!!!
Dit gaat nooit werken!
dinsdag 24 juli 2018 om 15:36
Naïef ? Wat een understatement, zeg.BlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 15:20Ik zal met de adviezen wat gaan doen.
Ik moet je zeggen dat wij allebei zwakke kanten hebben ik dus wantrouwig en hij kan zijn woede niet onder controle houden, dit slaat dus door naar mij bij de keel grijpen en op de grond duwen, inboedel kapot gooien, mij de grond intrappen met harde woorden, dit dus ook buiten mijn wantrouwerig gedrag.
Communiceren gaat moeilijk, want ik ben altijd degene die fout is en hij hoeft niet aan zichzelf te werken, want ik maak een monster van hem?
We hebben nu even afstand van elkaar genomen maar hoop wel ergens dat we allebei aan ons zelf gaan werken. Als hij dat ook doet dan wil ik hem niet kwijt en zie ik nog ergens een kans van slagen.
Of ben ik naif om dit te denken en is de schade al zo groot dat het beter is om elkaar definitief los te laten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 juli 2018 om 15:38
Nou... de opmerkingen die je vriend maakt, zijn echt wel kwetsend. Die kan dat misschien niet 'ruiken', maar ook al zou hij niet empatisch zijn... dit is wel iets wat hij bewust uitspreekt om je te krenken.Santaaa schreef: ↑24-07-2018 15:13Tip 1: Mannen kunnen niet ruiken wat jij vervelend vind / harde uitspraken vindt. Zeg het hem op een rustig moment dat je dat erg nare opmerkingen vind en of ie daar mee wil stoppen.
Tip 2: besef dat het jaloezie probleem echt bij jou zit en dat je hem benauwd.
Tip 3: ik ken uw man / vriend verder niet maar agressie probleem / weinig empathie heeft volgens mij altijd een oorzaak. Vraag hem ernaar.
De algemene tip: communiceer wat jij vervelend vind op een volwassen manier.
Dan ben ik het wel eens met de algemene tip... communiceer op een volwassen manier. Dat is natuurlijk hartstikke moeilijk, want hij is je aan het uitdagen. Waarschijnlijk heeft hij precies in de gaten waarmee hij je raakt. Je laat je ook in je kaarten kijken door je jaloerse gedrag... aan de andere kant: die angst zou je moeten mogen tonen (op diezelfde volwassen manier dan, dat wel)... en dat is zéker iets waar jij aan zou moeten werken, wellicht met therapie), als je hem je vriend noemt!
dinsdag 24 juli 2018 om 15:39
Ik snap wel dat je van deze acties achterdochtig wordt. Zoals bovenstaande reacties zeggen, je gaat inderdaad ver, maar hij is ook niet 100% oké want hij zou je ook gerust kunnen stellen. Deze relatie gaat sowieso nevernooit werken nu, ga snel weg bij deze man en aan je vertrouwensprobleem werken!BlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 14:43
Doordat ik eens had gehoord dat er een bericht op een telefoon binnenkwam maar die telefoon was niet te bekennen. (was niet mijn telefoon en ook niet van hem) had ik het vermoeden dat hij een 2e telefoon had verstopt.
Daarna betrapte ik hem op het hebben van de app Tinder op zijn telefoon terwijl hij aangaf alleen het te hebben gebruikt om te kijken of zijn vriend nog kon inloggen?? Vertrouwen was nog dieper gekelderd.
Hij was ook steeds snachts op zijn telefoon terwijl hij dacht dat ik sliep. Hij was afstandelijk naar mij toe.. Allemaal aanleidingen die mijn vermoedens deden versterken. Ik heb hem alleen nooit betrapt op iets.
dinsdag 24 juli 2018 om 15:43
Als een vriendin van jou je zou vertellen wat jij hier nu typt, zou je haar dan je zeggen: Och, jullie moeten gewoon aan jezelf werken, dan komt het nog wel goed?
Nee tuurlijk niet!
Jullie zijn slecht voor elkaar. Hij mishandelt jou fysiek en emotioneel, jij mishandelt hem net zo goed emotioneel.
Moeilijk om in te zien, maar serieus. Lees nou eens wat je typt en doe alsof het iemand is die heel anders is. Wat voor advies zou je dan geven?
Nee tuurlijk niet!
Jullie zijn slecht voor elkaar. Hij mishandelt jou fysiek en emotioneel, jij mishandelt hem net zo goed emotioneel.
Moeilijk om in te zien, maar serieus. Lees nou eens wat je typt en doe alsof het iemand is die heel anders is. Wat voor advies zou je dan geven?
dinsdag 24 juli 2018 om 15:45
Dit is een probleem waar jij tijdens elke relatie tegenaan loopt?
Heb je ook elke keer van die agressieve, scheldende empathieloze pareltjes met datingapps op hun telefoon als vriendje?
Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen, daarna aan jezelf werken met professionele hulp. Pas daarna gewoon een leuke vent zoeken.
Heb je ook elke keer van die agressieve, scheldende empathieloze pareltjes met datingapps op hun telefoon als vriendje?
Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen, daarna aan jezelf werken met professionele hulp. Pas daarna gewoon een leuke vent zoeken.
dinsdag 24 juli 2018 om 15:53
.selene* schreef: ↑24-07-2018 15:39Ik snap wel dat je van deze acties achterdochtig wordt. Zoals bovenstaande reacties zeggen, je gaat inderdaad ver, maar hij is ook niet 100% oké want hij zou je ook gerust kunnen stellen. Deze relatie gaat sowieso nevernooit werken nu, ga snel weg bij deze man en aan je vertrouwensprobleem werken!
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:07
62.53% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 15:58
.LoVaKo schreef: ↑24-07-2018 15:43Als een vriendin van jou je zou vertellen wat jij hier nu typt, zou je haar dan je zeggen: Och, jullie moeten gewoon aan jezelf werken, dan komt het nog wel goed?
Nee tuurlijk niet!
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:08
18.14% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 16:00
Dit soort uitspraken zou ik nooit accepteren van mijn geliefde en vallen niet goed te praten, ook al zou je deze uitspraken uitgelokt hebben, zijn manier van reageren is absoluut niet okBlauweDuif schreef: ↑24-07-2018 15:02Dit komt ook door harde uitspraken die hij kan doen als hij boos is zoals: je bent lelijk. De sex is niet goed. Ik fantaseer over andere vrouwen. Je lijkt op een man.