Vertrouwensprobleem in relatie

24-07-2018 14:43 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe verwijder ik dit topic?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:32
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
97.77% gewijzigd
Suy schreef:
24-07-2018 15:45
Dit is een probleem waar jij tijdens elke relatie tegenaan loopt?
Heb je ook elke keer van die agressieve, scheldende empathieloze pareltjes met datingapps op hun telefoon als vriendje?

Daar zou ik eerst maar eens mee stoppen, daarna aan jezelf werken met professionele hulp. Pas daarna gewoon een leuke vent zoeken.
.
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:03
46.91% gewijzigd
BlauweDuif schreef:
24-07-2018 14:43
Doordat ik eens had gehoord dat er een bericht op een telefoon binnenkwam maar die telefoon was niet te bekennen. (was niet mijn telefoon en ook niet van hem) had ik het vermoeden dat hij een 2e telefoon had verstopt. Daar begon de wantrouwen terug te keren die ik in mijn vorige relaties ook had.....

Daarna betrapte ik hem op het hebben van de app Tinder op zijn telefoon terwijl hij aangaf alleen het te hebben gebruikt om te kijken of zijn vriend nog kon inloggen?? Vertrouwen was nog dieper gekelderd.

Hij was ook steeds snachts op zijn telefoon terwijl hij dacht dat ik sliep. Hij was afstandelijk naar mij toe.. Allemaal aanleidingen die mijn vermoedens deden versterken. Ik heb hem alleen nooit betrapt op iets.

Hebben jullie advies hoe ik iemand 100% kan vertrouwen? Ik heb het nu namelijk opgegeven om nog aan een man te beginnen. Al die verhalen die ik lees geven mij een beeld dat het heel zeldzaam is dat een man je trouw blijft.
Het hebben van tinder op je telefoon zou voor mij ook een rode vlag zijn en reden voor een serieus gesprek met mijn partner.

Geluid van bericht dat op telefoon binnenkomt wordt vaak gebruikt in radio en tv programma's en hoeft daarom niet perse te betekenen dat hij een tweede telefoon heeft.
alleenmaarliefde schreef:
24-07-2018 16:04
Het hebben van tinder op je telefoon zou voor mij ook een rode vlag zijn en reden voor een serieus gesprek met mijn partner.

Geluid van bericht dat op telefoon binnenkomt wordt vaak gebruikt in radio en tv programma's en hoeft daarom niet perse te betekenen dat hij een tweede telefoon heeft.
.
anoniem_370837 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 08:03
5.51% gewijzigd
Één instabiele partner in een relatie is al heel lastig. Jullie hebben beide problemen die ook nog eens gericht worden op je partner. Dat gaat echt niet zomaar goedkomen. Je zegt het zelf al, je hoopt op het onmogelijke.

Stop met reageren op berichten die zeggen dat dat inderdaad verdacht is, daar voed je slechts je (foute?) gedachtegang mee.

Het is inderdaad makkelijker bepalen vanaf de zijlijn, maar je emoties beïnvloedden je manier waarop je naar je relatie kan kijken. Je zit in een relatie met emotioneel en fysiek geweld van twee kanten. Dat is de realiteit.

Willen jullie er beiden ECHT voor gaan, dan moeten jullie BEIDEN je problemen volledig erkennen, in therapie gaan en in relatietherapie gaan.
Beter nog, uitmaken, in therapie gaan allebei, en daarna kijken of jullie uberhaupt (nog) bij elkaar passen.

Echt waar hoor, blijf niet in een relatie zitten waar je elkaar pijn doet.
Waarom heb je relatie met een vervelend agressief persoon die liegt over Tinder? Zieke mensen trekken zieke mensen aan. Wordt beter en vind een normale partner.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
selene* schreef:
24-07-2018 15:39
Ik snap wel dat je van deze acties achterdochtig wordt. Zoals bovenstaande reacties zeggen, je gaat inderdaad ver, maar hij is ook niet 100% oké want hij zou je ook gerust kunnen stellen. Deze relatie gaat sowieso nevernooit werken nu, ga snel weg bij deze man en aan je vertrouwensprobleem werken!
Eens. Ik vind het een heel giftige wisselwerking. Je kunt ook vriendelijker omgaan met een onzekere partner.
Duidelijk zijn en toch liefdevol.
Daarnaast doen jullie.allebei alsof er geen andere partners zijn in de wereld. Hij trekt jouw jaloezie niet en gaat je zelfs mishandelen maar vooral blijven.
Jij pikt de mishandeling omdat je denkt dat je het 'verdient', en denkt dat alle signalen aan jou liggen.
Sorry maar een extra telefoon en Tinder op je telefoon, je kunt ook gewoon alleen blijven inplaats van daar alleen wat gesnauw en gemep als reactie op te krijgen.
Zoek hulp dus.
BlauweDuif schreef:
24-07-2018 15:02
Ja, ik vind het ook niet leuk voor hem dat ik hem hier veel pijn mee heb gedaan. Ik zie dat hij eronder lijdt. Ik heb mijn gedrag wel gestopt maar in mijn hoofd spoken soms nog steeds de gedachtes dat hij mij niet wilt. Dit komt ook door harde uitspraken die hij kan doen als hij boos is zoals: je bent lelijk. De sex is niet goed. Ik fantaseer over andere vrouwen. Je lijkt op een man.
Stop met deze man voor je eigen best wil voordat je nog meer in de problemen kom met je zelf. Jullie zijn toxisch....
Dank voor alle advies. Hoe verwijder ik deze topic?
Als mijn vriend zulke dingen tegen me zou zeggen zou het heel snel mijn ex-vriend zijn.

Als mijn vriend me zo zou controleren als jij doet zou het heel snel mijn ex-vriend zijn.

Kortom,jullie halen het slechtste in elkaar naar boven en voor beide zou het een heel stuk gezonder zijn als jullie afscheid nemen van elkaar.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het topic verwijderen???

ik zou het topic houden en je vriend verwijderen!
Lorem Ipsum
BlauweDuif schreef:
25-07-2018 07:30
Dank voor alle advies. Hoe verwijder ik deze topic?
Niet. En het openingsbericht wissen is strafbaar.

Jullie mishandelen elkaar, ga uit elkaar.
Annelleke schreef:
25-07-2018 08:07
Niet. En het openingsbericht wissen is strafbaar.

Jullie mishandelen elkaar, ga uit elkaar.
Ooh oeps dat heb ik net wel gedaan. Ik gaf teveel details en ben bang dat ik herkend word. Dacht dat je iets kon openen en verwijderen? Hoop dat deze topic wel verwijderd kan worden voor het mij nog meer problemen bezorgd.
Ja joh, denk je echt dat je fantastische vriend het viva forum leest?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
BlauweDuif schreef:
25-07-2018 08:11
Ooh oeps dat heb ik net wel gedaan. Ik gaf teveel details en ben bang dat ik herkend word. Dacht dat je iets kon openen en verwijderen? Hoop dat deze topic wel verwijderd kan worden voor het mij nog meer problemen bezorgd.
Nee, hij wordt niet verwijderd, en er zullen hoogstwaarschijnlijk maatregelen getroffen worden vanwege het wissen van de openingspost.

Ga weg bij die vent. Jullie mishandelen elkaar.
Wanneer je het topic laat staan kunnen andere mensen er ook nog iets van leren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Annelleke schreef:
25-07-2018 08:16
Nee, hij wordt niet verwijderd, en er zullen hoogstwaarschijnlijk maatregelen getroffen worden vanwege het wissen van de openingspost.

Ga weg bij die vent. Jullie mishandelen elkaar.
Volgens mij heb ik in 1 dag alle regels van het forum verbroken. 😳 Ik ben bang dat zijn omgeving dit verhaal herkennen en hem gaan inlichten. Wilde alleen even advies van mensen die er helemaal van af staan en direct de topic verwijderen.

Ik ga weg bij deze man hoe moeilijk ook. :)
BlauweDuif schreef:
25-07-2018 08:23
Volgens mij heb ik in 1 dag alle regels van het forum verbroken. 😳 Ik ben bang dat zijn omgeving dit verhaal herkennen en hem gaan inlichten. Wilde alleen even advies van mensen die er helemaal van af staan en direct de topic verwijderen.

Geen zorgen, er stonden heel weinig persoonlijke details in, en jullie situatie is helaas totaal niet uniek.
BlauweDuif schreef:
25-07-2018 08:23

Ja, ga weg en BLIJF WEG.

En neem eens een kijkje in dit topic, je zal er waarsch veel herkennen en van kunnen leren

relaties/steun-en-tips-gezocht-om-sterk ... /415513/18

Je jaloezie en controle is niets meer dan angst om hem te verliezen . Maar wees nou eerlijk tegen jezelf : is hij echt zo geweldig lief voor jou ? Ben je niet beter af zonder hem en zijn agressie dan met hem en al die narigheid ? Dat hij jou lelijk noemt, jou een man vindt en over andere vrouwen fantaseert..,. Pffff wat doe je nog bij hem !?!

Agressie in je relatie= niet OK.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven