vervolg op vorige topic
zaterdag 3 december 2011 om 03:33
Ik heb getwijfeld of ik dit moest posten hier ivm de reacties die soms wel hard zijn (misschien ook maar goed). Vanavond was het weer zo ver. Ik sprak hem weer. Hij vroeg of ik bij hem wou komen en dat deed ik. We hebben gepraat over vorige week en hij heeft toegegeven dat hij mij een beetje zat was omdat ik zat te zeuren volgens hem. Toen is hij inderdaad boos naar huis gegaan maar nu wou die het weer goed praten. Hij weet gewoon niet of hij nu klaar is voor een relatie maar dat heeft niks met mij te maken. Hij vind mij leuk en meer dan dat. We hebben het voor de rest weer gezellig gehad zoals altijd en volgende week zaterdag zie ik hem weer! Toen ik thuis kwam smste hij nog iets. Misschien had hij inderdaad zijn dag vorige week niet, of wou die mij vandaag weer terug hebben? Ik weet het niet. We laten het allebei op ons afkomen en ik denk dat we niet te druk moeten zijn met het een naam geven. Gewoon lekker rond blijven hangen met elkaar, en als er meer komt dan komt het. En als niet, dan pech. Ik ben blij dat het is uitgepraat tussen ons, vind hem toch wel erg leuk..
zaterdag 3 december 2011 om 09:22
Ik snap dat er op een forum bijna alleen maar ellende op relatiegebied wordt geplaatst. Positieve verhalen hoeft men niet kwijt.
Maar zoveel vrouwen met relatiegezeur en onzekerheid. Wat is er toch met die vrouwen?
Waar komt dat 'zwakke' karakter vandaan?
Het niet in staat zijn om te kunnen zien dat ze gebruikt worden, of niet serieus genomen worden.
Is het door een lager IQ niet mogelijk die signalen op te pikken, of is er zo'n onzekerheid dat vrouwen zichzelf voor de gek houden om maar niet alleen te hoeven zijn?
Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan? Kunnen ze niet functioneren als ze zonder vent zijn?
Maar zoveel vrouwen met relatiegezeur en onzekerheid. Wat is er toch met die vrouwen?
Waar komt dat 'zwakke' karakter vandaan?
Het niet in staat zijn om te kunnen zien dat ze gebruikt worden, of niet serieus genomen worden.
Is het door een lager IQ niet mogelijk die signalen op te pikken, of is er zo'n onzekerheid dat vrouwen zichzelf voor de gek houden om maar niet alleen te hoeven zijn?
Waarom doen vrouwen dit zichzelf aan? Kunnen ze niet functioneren als ze zonder vent zijn?
zaterdag 3 december 2011 om 09:29
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Ik heb twee hopeloze gevallen in mijn buurt (een zus en een vriendin).
En dan zeggen ze tegen mij: Ik snap niet dat zo'n leuk mens als jij geen man/vriend heeft. Ik zeg dan: Ik ben gewoon heel kritisch, een man kán een fijne aanvulling zijn, maar ik vul mijn eigen leven in.
Heel vaak word ik dan wazig aangekeken...alsof je alleen niét gelukkig zou kunnen zijn...
Ja, dat vraag ik me ook wel eens af. Ik heb twee hopeloze gevallen in mijn buurt (een zus en een vriendin).
En dan zeggen ze tegen mij: Ik snap niet dat zo'n leuk mens als jij geen man/vriend heeft. Ik zeg dan: Ik ben gewoon heel kritisch, een man kán een fijne aanvulling zijn, maar ik vul mijn eigen leven in.
Heel vaak word ik dan wazig aangekeken...alsof je alleen niét gelukkig zou kunnen zijn...
zaterdag 3 december 2011 om 09:43
Ik zou bij hem blijven!
Rustig wachten wanneer hij mss zin heeft om langs te komen.
Ondertussen moet je natuurlijk wel elke scheet die hij laat analyseren.ik zou ook een grafiek erbij maken met scores van 1 tot 10 hoe leuk hij je op die dag vind. Natuurlijk wel met referenties naar speciale gebeurtenissen zoals een sms of aparte blik van hem.Dan heb je over een jaar of 5 een verdomd handig naslagwerkje.
Het is voor jullie allebei heel voordelig.
Hij heeft een gratis neukertje 24/7 gratis klaarliggen en jij hebt iets wat je constant bezig houd. Geen moment verveling meer.
Wil je dat dit werkt op lange termijn moet je natuurlijk wel even "per ongeluk" zwanger worden.
Dan kan je gegarandeerd de komende jaren elke week een topic openen hier.
Rustig wachten wanneer hij mss zin heeft om langs te komen.
Ondertussen moet je natuurlijk wel elke scheet die hij laat analyseren.ik zou ook een grafiek erbij maken met scores van 1 tot 10 hoe leuk hij je op die dag vind. Natuurlijk wel met referenties naar speciale gebeurtenissen zoals een sms of aparte blik van hem.Dan heb je over een jaar of 5 een verdomd handig naslagwerkje.
Het is voor jullie allebei heel voordelig.
Hij heeft een gratis neukertje 24/7 gratis klaarliggen en jij hebt iets wat je constant bezig houd. Geen moment verveling meer.
Wil je dat dit werkt op lange termijn moet je natuurlijk wel even "per ongeluk" zwanger worden.
Dan kan je gegarandeerd de komende jaren elke week een topic openen hier.
zaterdag 3 december 2011 om 10:04
zaterdag 3 december 2011 om 11:04
O ik wist het. Een woord van hem en je gaat weer voor de bijl.
Ga eens in je eigen schoenen staan, in plaats van die van hem. Word jij gelukkig van drie jaar in de wacht staan? Waarom wacht je op iemand die jou niet eens buiten de kroeg om wil zien? Iemand die niet met je wil daten? Iemand die boos wordt als jij om duidelijkheid vraagt?
Hij is er niet klaar voor. Ben jij er klaar voor nog 3 jaar te wachten?
Ga eens in je eigen schoenen staan, in plaats van die van hem. Word jij gelukkig van drie jaar in de wacht staan? Waarom wacht je op iemand die jou niet eens buiten de kroeg om wil zien? Iemand die niet met je wil daten? Iemand die boos wordt als jij om duidelijkheid vraagt?
Hij is er niet klaar voor. Ben jij er klaar voor nog 3 jaar te wachten?