Vind collega mij leuk?
zaterdag 18 april 2009 om 00:43
Hm.. ik weet het niet, aanraken zegt volgens mij toch wel wat.
Er zijn op mijn werk ERG weinig collega's waar ik lichamelijk contact mee wil hebben.
Alleen over die ene leuke collega denk ik wel eens "hoe zal hij reageren als ik hem even een nonchalante-zonder bijbedoelingen- wink wink- schoudermassage van 3 seconden geef?" Hahaha,
En dan iets erbij zeg als "gaat ie nog een beetje?"
Er zijn op mijn werk ERG weinig collega's waar ik lichamelijk contact mee wil hebben.
Alleen over die ene leuke collega denk ik wel eens "hoe zal hij reageren als ik hem even een nonchalante-zonder bijbedoelingen- wink wink- schoudermassage van 3 seconden geef?" Hahaha,
En dan iets erbij zeg als "gaat ie nog een beetje?"
het is hier binnen beter dan buiten
zaterdag 18 april 2009 om 01:56
quote:Blijvandezon schreef op 18 april 2009 @ 00:25:
Zie ik spoken?
Kijk nog eens goed :
Als je nou al van drie mensen hebt gehoord dat hij je leuker dan gewoon leuk vindt , waarom ga je het dan vragen aan mensen die jou niet kennen , hem niet kennen , die niet weten hoe hij op jou reageert .... hoeveel bevestiging wil je hebben voor jij dan maar een poging gaat wagen het wat meer te laten worden ?
Nodig hem morgen eens uit om samen iets te gaan doen .
Zie ik spoken?
Kijk nog eens goed :
Als je nou al van drie mensen hebt gehoord dat hij je leuker dan gewoon leuk vindt , waarom ga je het dan vragen aan mensen die jou niet kennen , hem niet kennen , die niet weten hoe hij op jou reageert .... hoeveel bevestiging wil je hebben voor jij dan maar een poging gaat wagen het wat meer te laten worden ?
Nodig hem morgen eens uit om samen iets te gaan doen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 18 april 2009 om 11:18
Signalen verliefd persoon:Heeft veel interesse in de persoon waar men verliefd op is
-Geeft vaak complimentjes aan de persoon waar men verliefd op is
-Trekt zoveel mogelijk aandacht van de persoon waar men verliefd op is
-Bloost veel als de persoon waar men verliefd op is in de buurt is
-Heeft veel en zoekt veel oogcontact, meer dan normaal, met de persoon waar men verliefd op is
-Praat het liefst zoveel mogelijk over de persoon waar men verliefd op is
-Wil de persoon waar men verliefd op is zoveel mogelijk helpen
-Probeert zo veel mogelijk contact te zoeken met de persoon waar men verliefd op isIk vind niet dat de voorgaande reacties van kinderachtige aard zijn....
-Geeft vaak complimentjes aan de persoon waar men verliefd op is
-Trekt zoveel mogelijk aandacht van de persoon waar men verliefd op is
-Bloost veel als de persoon waar men verliefd op is in de buurt is
-Heeft veel en zoekt veel oogcontact, meer dan normaal, met de persoon waar men verliefd op is
-Praat het liefst zoveel mogelijk over de persoon waar men verliefd op is
-Wil de persoon waar men verliefd op is zoveel mogelijk helpen
-Probeert zo veel mogelijk contact te zoeken met de persoon waar men verliefd op isIk vind niet dat de voorgaande reacties van kinderachtige aard zijn....
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 18 april 2009 om 23:22
Ok ok! Ik had niet zo pittig moeten reageren;-) Als hij mij leuk vindt waarom zegt hij het dan niet......Moet ik zijn hintjes dan maar begrijpen. Ik denk dat het komt omdat hij 6 jr jonger is dan ik. De mensen die ik het verteld heb kennen hem ook niet. Ze hebben het gezegd nadat ik over hem verteld heb en wat hij zoal doet bij mij. Nogmaals sorry!