Vindt een man dit oké?
zondag 12 augustus 2018 om 20:16
Eergisteren heb ik een bericht geplaatst over vrouwen en de eerste stap nemen etc.
Hoewel ik geloof dat de situatie er vanaf hangt, is het me opgevallen dat er nog best wel wat vrouwen zijn die geloven/vinden dat een man direct zou moeten happen bij de eerste de beste poging en dat wanneer hij dat niet doet, hij je niet leuk genoeg zou vinden.
Nu vraag ik me af hoe mannen daar over denken? Vinden mannen het leuk/vervelend als vrouwen heel direct zijn en meteen aangeven dat ze hem leuk vinden?
Overigens heb ik besloten om de beste man in kwestie geen bericht meer te sturen. Hoe leuk ik hem ook vind.
Ben benieuwd naar de verhalen van mannen.
Hoewel ik geloof dat de situatie er vanaf hangt, is het me opgevallen dat er nog best wel wat vrouwen zijn die geloven/vinden dat een man direct zou moeten happen bij de eerste de beste poging en dat wanneer hij dat niet doet, hij je niet leuk genoeg zou vinden.
Nu vraag ik me af hoe mannen daar over denken? Vinden mannen het leuk/vervelend als vrouwen heel direct zijn en meteen aangeven dat ze hem leuk vinden?
Overigens heb ik besloten om de beste man in kwestie geen bericht meer te sturen. Hoe leuk ik hem ook vind.
Ben benieuwd naar de verhalen van mannen.
zondag 12 augustus 2018 om 20:17
zondag 12 augustus 2018 om 20:25
Met pakweg drie miljard mannen in de wereld, zal er best verschil zijn. Persoonlijk vind ik de manier waarop op dit forum vaak gedaan wordt alsof een man die niet onmiddellijk zijn hele bestaan richt op een vrouw dus "alleen maar in seks is geïnteresseerd" en/of te weinig interesse heeft, een beetje krampachtig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 12 augustus 2018 om 20:41
Volgens dit onderzoek (jaja, kwaliteitskrant) kun je beter maar wel laten merken dat je interesse hebt:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2142485 ... ekkelijker
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2142485 ... ekkelijker
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 12 augustus 2018 om 20:46
Ik denk wel dat het omgekeerd zou kunnen, toch zie ik vaak om me heen gebeuren dat mannen een vrouw (na het bekendmaken) gaan ‘ghosten’ dus compleet negeren. Niet alle mannen kunnen/willen iemand afwijzen.
zondag 12 augustus 2018 om 20:47
Dat is waar. Ik lees vaak artikelen met koppen als “ ja, alle mannen zijn het zelfde”Lady*Voldemort schreef: ↑12-08-2018 20:20Zal wel van de man afhangen denk ik. In tegenstelling tot wat sommigen beweren zijn nou eenmaal niet alle mannen hetzelfde.
“ dit is het mannengeheim”
Subtiele hints worden vaak niet opgemerkt...
Ik ben altijd hele direct en ik heb nog nooit een man getroffen die dat niet leuk vond. Ik ben niet gemaakt om subtiel te zijn haha.
Gelukkig zijn er mannen, en vrouwen, die vinden dat iedereen gelijkwaardig is. Het is niet meer standaard; man is ouder, man is beter opgeleid, man verdient beter, man is de jager.
Niemand heeft verder een glazen bol of kan gedachten lezen. Dus duidelijkheid maakt het allemaal wel makkelijker.
Niemand heeft verder een glazen bol of kan gedachten lezen. Dus duidelijkheid maakt het allemaal wel makkelijker.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
Ik zou het graag willen zeggen maar ik ben ge bang voor een afwijzing. Niet eens zozeer voor de afwijzing maar voor wat er daarna zou kunnen gebeuren, mocht hem een keer tegenkomen.
zondag 12 augustus 2018 om 20:49
LuiheidKnijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:47Dat is waar. Ik lees vaak artikelen met koppen als “ ja, alle mannen zijn het zelfde”
Mannen zijn gewoon, net als vrouwen in de eerste plaats gewoon mensen met onderling grote verschillen.
zondag 12 augustus 2018 om 20:50
En als hij nou t zelfde denkt?Knijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:47Ik zou het graag willen zeggen maar ik ben ge bang voor een afwijzing. Niet eens zozeer voor de afwijzing maar voor wat er daarna zou kunnen gebeuren, mocht hem een keer tegenkomen.
Dan zitten jullie allebei alleen op te bank te hopen dat de ander wat van zich laat horen.
#schop
En nu bellen/appen/snappen of ie zin heeft om wat te gaan drinken want je hebt wel zin in een kop koffie/glas wijn in gezelschap van een leuke vent.
Been there, done that, got the T-shirt.
Zo werkt het voor mij niet. Ik kijk de kat uit de boom. Het is inderdaad ook afhankelijk van de situatie.Knijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:16Hoewel ik geloof dat de situatie er vanaf hangt, is het me opgevallen dat er nog best wel wat vrouwen zijn die geloven/vinden dat een man direct zou moeten happen bij de eerste de beste poging en dat wanneer hij dat niet doet, hij je niet leuk genoeg zou vinden.
Ik vind dat wel fijn, ik houd niet van spelletjes.Knijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:16Nu vraag ik me af hoe mannen daar over denken? Vinden mannen het leuk/vervelend als vrouwen heel direct zijn en meteen aangeven dat ze hem leuk vinden?
Don't follow me. I'm lost too..
zondag 12 augustus 2018 om 20:53
Tsja. Een domme man, je hints zijn niet duidelijk, hij heeft geen interesse.
Kan allemaal.
zondag 12 augustus 2018 om 20:53
Deze artikelen niet meer lezen of met n pak zout nemen.Knijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:47Dat is waar. Ik lees vaak artikelen met koppen als “ ja, alle mannen zijn het zelfde”
Mannen zijn net mensen
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 12 augustus 2018 om 20:54
Altijd positief, heb nog nooit een afwijzing gehad daarop
zondag 12 augustus 2018 om 20:54
Knijpertje schreef: ↑12-08-2018 20:50Wat zeg je dan? Gewoon; hey, ik vind je leuk. Zin in een kopje koffie?
Gewoon zin in een kopje koffie.
Ik vind je leuk hoeft er niet bij.
Je gaat toch niet vrijwillig een hork uitnodigen om koffie met je te drinken?