vindt hij mij leuk?

03-07-2011 13:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

Ik heb een vraag waar volgens mij iedereen wel eens mee zit..Ik ben een hele leuke jongen tegengekomen en via via heb ik uitgezocht hoe hij heet. Daarna heb ik een bericht gestuurd op Facebook en de volgende dag kreeg ik al een bericht terug en een vriendenverzoek. Hij reageert steeds snel (dezelfde dag of de volgende dag) al op mijn bericht. Of is dat omdat hij zich verplicht voelt om te reageren? We hebben nog niet echt met elkaar gesproken in real life maar als we in dezelfde ruimte zijn kijkt hij mijn kant op als hij denkt dat ik niet kijk. De eerste berichten eindigde trouwens op groeten en nu zijn het al 2 xen..we hebben nu zo'n 2 weken contact en mijn vraag is nu: vindt hij mij leuk en moet ik het erop wagen om te vragen of hij een keer iets wil gaan drinken??

wie kan mij helpen?
Hij, vraag het hem.
Gut kind, wij weten niet of hij je leuk vindt. Ik zou zeggen: stuur hem een mailtje, vraag of hij zin heeft in een kop koffie. Het ergste dat kan gebeuren is dat hij nee zegt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Inderdaad, vraag het hem. Aan de hand van Facebook berichten kan je toch niet bepalen hoe serieus het is?
Waarom vraag je dat aan ons in plaats van hem?!?!

(avec du moutarde zie ik)
als jullie in dezelfde ruimte zijn komt hij niet naar je toe? hmm vind ik niet positief.
Zo te lezen zijn ze 16 Kitty, dan vind ik dat wat anders.
Gewoon een keer mee uit vragen, kom je er vanzelf achter.
Jullie hebben nauwelijks een woord gewisseld. Begin daar eens mee.

Hoe kan hij je leuk vinden als hij niets van je weet?
Wauw, is dit een voorloper van de 'ben ik zwanger' topics?
Stuur hem in een volgend berichtje: volgende keer drankje doen?

Ik denk wel dat hij het leuk zou vinden, waarom zou hij anders reageren en naar je kijken? Misschien zijn jullie beiden erg verlegen? Gewoon doen!
Gewoon een keer mee uit vragen. Maar kijk uit: misschien wil hij alleen seks, dus geen makkelijk neukertje worden.

Sprak tante Subbie.
Hier tante Sum ook nog even:

In je volgende mailtje schrijf je.

Hey you, we zijn nu al twee weken heen en weer aan het mailen, ik ben wel benieuwd naar je stem, zullen we een drankje doen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben dat facebookhyvesmsngecommuniceer toch zo zat .
Spreek eens met hem af.
Hoe moeten wij dat nou toch weten??? :-)
Mijn glazen bol zegt dat hij je leuk vindt hoor.

Tut: !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven