Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
@Uk, als oppepper of iig beetje lotgenoot: ik heb ook zoooo'n hekel aan schoenengedoe! Bij mij gaan ze altijd snel stuk en vind ik het moeilijk om goeie en mooie te vinden.

Top van slimmigheid: mijn schoenen bleken nog in het vakantieland te staan bij de kennis waar we gelogeerd hebben. Nu heb ik alleen slippers, twee paar zomermuiltjes en stukke laarzen. Great... Ze worden opgestuurd, maar dat zal nog wel even duren. Gelukkig is het niet erg koud buiten ofzo...
Haha Laura, das ook weer zoiets onhandigs ja.., vervelend dat gedoe met die schoenen. Kga morgen mn andere schoenen naar schoenmaker brengen en heb net tijdens lunch pleisters gehaald, dat werkt beter..

Meteen ook het gezeur met die collega afgerond. Ff mee gepraat en besloten dat we elkaar maar lekker niet meer gingen zien (collega is geen directe collega, we zaten eerst in hetzelfde team, nu ook niet meer dus heb in feite verder nog weinig mee te maken). Maar we hadden afgelopen weken wel vaker ff pauze gehouden samen enzo en nou ja, toen kwam dat hele gedoe. Hoop miscommunicatie en ik had constant het gevoel dat ie meer van me wilde.. Ongeveer bij alles wat hij zei had ik de neiging om te vragen: "Ok, en wat wil je hiermee zeggen?".. Wekte bij mij nogal irritaties op. Hij wilde nu bljkbaar weer iets duidelijk maken in het gesprek maar ik volg het gewoon niet. Voor hem was dit een belangrijk en 'groot' punt (het beeindigen van een vriendschap?), voor mij meer gewoon een stuk opluchting, want hij kostte me energie. En nou had ie heel nobel besloten dat ie mij verder niet wilde claimen.. - nadat ik al had duidelijk gemaakt dat ik gewoon niet op hem zit te wachten..  dat ik al genoeg vrienden heb waarmee het een stuk makkelijker communiceert en verder graag 'ruimte' wil voor iemand waar ik meer dan vriendschap voor zou kunnen voelen.

Het is wel fijn zo..

Uk zag op je hyves pagina paar foto's van de bruiloft van je zus..

Wat zag je er moooooooi uit ;)
pff,even een ongelofeljk muts-post hoor :$

Zit me gewoon NU al druk te maken over verjaardagsfeest terwijl dat nog eh 3 maanden duurt :$

En k heb lekker tompoucen gekocht en Zingert gesmst dat ik 'pussy aan het eaten was' :$

Dat waren wel weer genoeg mutsacties vandaag vond ik :$
Nog een dagje werken en dan is het voor mij ook weekend! Niet dat ik plannen heb, maar die kunnen maar zo komen! ;)

Gisteravond met een vriend afgesproken dat we eind september een weekje naar de zon gaan! Heerlijk heb ik nu al zin in! Dus dat wordt googlen, hoorde van de week wel dat het lastig is om nog iets te vinden richting zon, maar dat is nu..... en eind september is iedereen weer aan het werk. Toch?

Een hele fijne dag allemaal!

En ik las net op de viva pijler dat er problemen gaan komen met veel nick namen....... zal van de week wel weer een mail krijgen.
WEEKEND!!!  :D

Vast vragen naar de bekende weg als eh.. als we je vragen wat de plannen zijn Jon..  

Hoe zou Gayl het hebben op vakantie? En Druif?
Geen plannen Pippeltje.... geen plannen. Maar je weet nooit wat er gebeurt nog vandaag of morgen :P

Voor nu ben ik gewoon blij dat het weekend is!

Wat een kloteding is dat/die jiskepantsje eigenlijk zeg! Staat nu voor de sier ergens in mijn keuken.......

Haha, hij meurt wel een beetje, maar sois.. heb er geen ruzie mee hoor ;)

Maarreh.. durf jij al motorrijles te nemen? Anders wil ik wel met je mee proeflessen hoor :P
Pff trouwens weer mooi tijd om wat oefeningen van therapie te gaan doen, ben nu bij ouders thuis, en oma is er ook. En dat vreet zoveel energie.. na een uur in de nabijheid van ma en oma ben ik moe en sjaggerijnig zo ongeveer... verschrikkelijk vind ik dat.. Op alles wat ze zeggen/vinden/oordelen weet ik in mijn hoofd wel een tirade over te verzinnen en ook DAT maakt het er niet beter op natuurlijk :(

Tijd om ffies uit te razen denk ik :D

En in mijn hoofd zitten nu alweer allemaal andere spannende plannen die, zodra ik weer thuis ben, waarschijnlijk weer snel weggeredeneerd worden :D Oh, en ik ga ook niet naar Zingert. Ik word braaf
quote:Ik word braafrrrrrrrriiiiiiiight.:D

Ik ben weer op mn werk..........en het is erg rustig. Komt straks een goede film op Ned.2, dus ga ik die maar kijken.
Tijn.. Shht.. niet zeggen  Ik laat mij graag in de waan 

Heb nu toch wel beetje klotegevoel dat AM nu met een ander gezellig zijn weekend doorbrengt maarja. Is ook beter zo eigenlijk.

Nog een weekje en dan komt er een stuk familie naar pip-stad vanuit het buitenland. dan blijft ze een paar weken, das wel gezellig.

En nu weet ik niet meer wat ik wil zeggen, ben moe, zat van de mensen, en heb een zere buik van het eten hier :(

Leuk, naar je ouders
Grrrrrrrr, een mug die me lastig valt hier.:@
:P In de sfeer van de Tour de Sjans  :P
Van Jochem Myjer :D

hey teringtyfushoerenmug met je gefuckte beet

pak A.U.B je biezen en pleur op van mijn planeet

hey teringtyfushoerenmug ga toch in de fut

ja voortbestaan is zinloos want je hebt geen enkel nut

kijk bijen helpen bloemen en die horen bij de lente

die steken bijna nooit en maken honing voor dementen

maar jij hebt geen functie in de gehele natuur

niemand heeft baat van jou accupentuur

je vindt me kennelijk lekker en je houd misschien van mij

maar ik houd puur van zoogdieren en daar hoor jij niet bij nee

teringtyfushoerenmug je bent een bloedcel dief

zelfs Nelson Mandela wordt van jouw nog aggeressief

maar weet je wat zo kut is en waar iedereen van baalt

is dat je mij telkens weer uit de mooiste dromen haalt

want ik was gaan dromen over een hele mooie vrouw

toen jij opeens op dat moment op mijn oren zat, want

ik dacht ben schuldig aan een misdrijf

hield me niet meer in bedwang

vanaf nu ben jij voorgoed deel van mijn behang PETS, BOEM
:D

'k ga maar es maffen. ;)

Werkse Tijn! Als je je verveelt, kopieer-apparaten zijn altijd erg leuk om je mee te vermaken (ik noem het altijd copuleer-apparaten, je vermeerdert tenslotte :$)

Vrees dat ik toch tot diep in de nacht aan mijn Harry Potter zal zitten :? :D
Ik ben wakker, klaar wakker en ik vind het niet leuheuk!! ;(

Kreeg een hele leuke uitnodiging vanavond, heb ik afgeslagen omdat ik moe was...... ik heb spijt! En spijt komt komt altijd na de zonde......

Martijn nog wakker? :D

En motor rijlessen? Nee, nog even niet! Ik durf niet......... Ja, ik ben een watje.

Ga mijn bedje weer in, Tijn is ook al in slaap gevallen.

Zo vroege vogel. :D Was er wel, had een DVD op staan, niets te beleven vannacht.
Zingert heeft een foto op zijn hyves gezet waar ik het helemaal warm van krijg :o Damn :$
hahaha, die pip ;).

Ik ben aan het genieten van een Uk-weekend.. Vrijdagavond nog lekker gedanst op swingsteesjun strandfeest en na wat rosé met goeie vriend gezoend, wel lol gehad :D.

Rest van het weekend lekker niks.. beetje thuisgehangen.. Schoenen laten repareren .. Nu nog ff aan de schoonmaak en dan ga ga ik bij vrienden eten en zeilen.. , verder ben ik een beetje hangerig, maar dat gaat wel weer over (misschien moet ik gewoon de buitenlucht in?)
Pip, ik heb vannacht vanalles zitten veranderen op mijn pjoetertje en nu heb ik Mozilla in het Engels. En dat wil ik weer terug veranderen, maar heb geen idee hoe? Weet jij raad?
Jon; ik zou het niet weten. Je zou gewoon de versie van Mozilla die je nu hebt eruit kunnen gooien en'm er opnieuw inzetten.. maar ik weet het niet, hoe het werkt op een Windhoos. Tijn? Weet jij het?

Heb de verjaardag weer overleefd.. Begin wat moeizaam, was erg moe, later kwam er een familielid met een hond, echt heul oud beestje, heel lief en te actief voor wat zijn gewrichten nog aankunnen, maar wat een lekker afreageer-iets is dat dan Niet dat ik nou op 'm om stond te boksen, maar gewoon om je daar op te richten ;)

Heb inmiddels alle verhalen 34 keer gehoord, en heb deze week nog 2 verjaardagen met dezelfde mensen in het vooruitzicht.. Wel heel leuk, maar ook wel eh.. naja, dat ik mooi kan oefenen zal ik maar zeggen :D

Morgen ga ik Heul Vroeg met mijn papa mee richting Pipstad, dan ben ik er echt vroeg man :D en dan hoop ik eea even te kunnen doen. En als ik moe ben kan ik mooi smiddags even een uurtje gaan liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven