Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.
vrijdag 27 juli 2007 om 13:31
@Uk, als oppepper of iig beetje lotgenoot: ik heb ook zoooo'n hekel aan schoenengedoe! Bij mij gaan ze altijd snel stuk en vind ik het moeilijk om goeie en mooie te vinden.
Top van slimmigheid: mijn schoenen bleken nog in het vakantieland te staan bij de kennis waar we gelogeerd hebben. Nu heb ik alleen slippers, twee paar zomermuiltjes en stukke laarzen. Great... Ze worden opgestuurd, maar dat zal nog wel even duren. Gelukkig is het niet erg koud buiten ofzo...
Top van slimmigheid: mijn schoenen bleken nog in het vakantieland te staan bij de kennis waar we gelogeerd hebben. Nu heb ik alleen slippers, twee paar zomermuiltjes en stukke laarzen. Great... Ze worden opgestuurd, maar dat zal nog wel even duren. Gelukkig is het niet erg koud buiten ofzo...

vrijdag 27 juli 2007 om 13:59
Haha Laura, das ook weer zoiets onhandigs ja.., vervelend dat gedoe met die schoenen. Kga morgen mn andere schoenen naar schoenmaker brengen en heb net tijdens lunch pleisters gehaald, dat werkt beter..
Meteen ook het gezeur met die collega afgerond. Ff mee gepraat en besloten dat we elkaar maar lekker niet meer gingen zien (collega is geen directe collega, we zaten eerst in hetzelfde team, nu ook niet meer dus heb in feite verder nog weinig mee te maken). Maar we hadden afgelopen weken wel vaker ff pauze gehouden samen enzo en nou ja, toen kwam dat hele gedoe. Hoop miscommunicatie en ik had constant het gevoel dat ie meer van me wilde.. Ongeveer bij alles wat hij zei had ik de neiging om te vragen: "Ok, en wat wil je hiermee zeggen?".. Wekte bij mij nogal irritaties op. Hij wilde nu bljkbaar weer iets duidelijk maken in het gesprek maar ik volg het gewoon niet. Voor hem was dit een belangrijk en 'groot' punt (het beeindigen van een vriendschap?), voor mij meer gewoon een stuk opluchting, want hij kostte me energie. En nou had ie heel nobel besloten dat ie mij verder niet wilde claimen.. - nadat ik al had duidelijk gemaakt dat ik gewoon niet op hem zit te wachten.. dat ik al genoeg vrienden heb waarmee het een stuk makkelijker communiceert en verder graag 'ruimte' wil voor iemand waar ik meer dan vriendschap voor zou kunnen voelen.
Het is wel fijn zo..
Meteen ook het gezeur met die collega afgerond. Ff mee gepraat en besloten dat we elkaar maar lekker niet meer gingen zien (collega is geen directe collega, we zaten eerst in hetzelfde team, nu ook niet meer dus heb in feite verder nog weinig mee te maken). Maar we hadden afgelopen weken wel vaker ff pauze gehouden samen enzo en nou ja, toen kwam dat hele gedoe. Hoop miscommunicatie en ik had constant het gevoel dat ie meer van me wilde.. Ongeveer bij alles wat hij zei had ik de neiging om te vragen: "Ok, en wat wil je hiermee zeggen?".. Wekte bij mij nogal irritaties op. Hij wilde nu bljkbaar weer iets duidelijk maken in het gesprek maar ik volg het gewoon niet. Voor hem was dit een belangrijk en 'groot' punt (het beeindigen van een vriendschap?), voor mij meer gewoon een stuk opluchting, want hij kostte me energie. En nou had ie heel nobel besloten dat ie mij verder niet wilde claimen.. - nadat ik al had duidelijk gemaakt dat ik gewoon niet op hem zit te wachten.. dat ik al genoeg vrienden heb waarmee het een stuk makkelijker communiceert en verder graag 'ruimte' wil voor iemand waar ik meer dan vriendschap voor zou kunnen voelen.
Het is wel fijn zo..

vrijdag 27 juli 2007 om 15:03
zaterdag 28 juli 2007 om 08:27
Nog een dagje werken en dan is het voor mij ook weekend! Niet dat ik plannen heb, maar die kunnen maar zo komen! ;)
Gisteravond met een vriend afgesproken dat we eind september een weekje naar de zon gaan! Heerlijk heb ik nu al zin in! Dus dat wordt googlen, hoorde van de week wel dat het lastig is om nog iets te vinden richting zon, maar dat is nu..... en eind september is iedereen weer aan het werk. Toch?
Een hele fijne dag allemaal!
Gisteravond met een vriend afgesproken dat we eind september een weekje naar de zon gaan! Heerlijk heb ik nu al zin in! Dus dat wordt googlen, hoorde van de week wel dat het lastig is om nog iets te vinden richting zon, maar dat is nu..... en eind september is iedereen weer aan het werk. Toch?
Een hele fijne dag allemaal!

zaterdag 28 juli 2007 om 17:35

zaterdag 28 juli 2007 om 20:46
Pff trouwens weer mooi tijd om wat oefeningen van therapie te gaan doen, ben nu bij ouders thuis, en oma is er ook. En dat vreet zoveel energie.. na een uur in de nabijheid van ma en oma ben ik moe en sjaggerijnig zo ongeveer... verschrikkelijk vind ik dat.. Op alles wat ze zeggen/vinden/oordelen weet ik in mijn hoofd wel een tirade over te verzinnen en ook DAT maakt het er niet beter op natuurlijk :(
Tijd om ffies uit te razen denk ik
En in mijn hoofd zitten nu alweer allemaal andere spannende plannen die, zodra ik weer thuis ben, waarschijnlijk weer snel weggeredeneerd worden
Oh, en ik ga ook niet naar Zingert. Ik word braaf
Tijd om ffies uit te razen denk ik

En in mijn hoofd zitten nu alweer allemaal andere spannende plannen die, zodra ik weer thuis ben, waarschijnlijk weer snel weggeredeneerd worden

zaterdag 28 juli 2007 om 23:51
Tijn.. Shht.. niet zeggen Ik laat mij graag in de waan
Heb nu toch wel beetje klotegevoel dat AM nu met een ander gezellig zijn weekend doorbrengt maarja. Is ook beter zo eigenlijk.
Nog een weekje en dan komt er een stuk familie naar pip-stad vanuit het buitenland. dan blijft ze een paar weken, das wel gezellig.
En nu weet ik niet meer wat ik wil zeggen, ben moe, zat van de mensen, en heb een zere buik van het eten hier
Leuk, naar je ouders
Heb nu toch wel beetje klotegevoel dat AM nu met een ander gezellig zijn weekend doorbrengt maarja. Is ook beter zo eigenlijk.
Nog een weekje en dan komt er een stuk familie naar pip-stad vanuit het buitenland. dan blijft ze een paar weken, das wel gezellig.
En nu weet ik niet meer wat ik wil zeggen, ben moe, zat van de mensen, en heb een zere buik van het eten hier

Leuk, naar je ouders

zondag 29 juli 2007 om 00:02
Van Jochem Myjer 
hey teringtyfushoerenmug met je gefuckte beet
pak A.U.B je biezen en pleur op van mijn planeet
hey teringtyfushoerenmug ga toch in de fut
ja voortbestaan is zinloos want je hebt geen enkel nut
kijk bijen helpen bloemen en die horen bij de lente
die steken bijna nooit en maken honing voor dementen
maar jij hebt geen functie in de gehele natuur
niemand heeft baat van jou accupentuur
je vindt me kennelijk lekker en je houd misschien van mij
maar ik houd puur van zoogdieren en daar hoor jij niet bij nee
teringtyfushoerenmug je bent een bloedcel dief
zelfs Nelson Mandela wordt van jouw nog aggeressief
maar weet je wat zo kut is en waar iedereen van baalt
is dat je mij telkens weer uit de mooiste dromen haalt
want ik was gaan dromen over een hele mooie vrouw
toen jij opeens op dat moment op mijn oren zat, want
ik dacht ben schuldig aan een misdrijf
hield me niet meer in bedwang
vanaf nu ben jij voorgoed deel van mijn behang PETS, BOEM

hey teringtyfushoerenmug met je gefuckte beet
pak A.U.B je biezen en pleur op van mijn planeet
hey teringtyfushoerenmug ga toch in de fut
ja voortbestaan is zinloos want je hebt geen enkel nut
kijk bijen helpen bloemen en die horen bij de lente
die steken bijna nooit en maken honing voor dementen
maar jij hebt geen functie in de gehele natuur
niemand heeft baat van jou accupentuur
je vindt me kennelijk lekker en je houd misschien van mij
maar ik houd puur van zoogdieren en daar hoor jij niet bij nee
teringtyfushoerenmug je bent een bloedcel dief
zelfs Nelson Mandela wordt van jouw nog aggeressief
maar weet je wat zo kut is en waar iedereen van baalt
is dat je mij telkens weer uit de mooiste dromen haalt
want ik was gaan dromen over een hele mooie vrouw
toen jij opeens op dat moment op mijn oren zat, want
ik dacht ben schuldig aan een misdrijf
hield me niet meer in bedwang
vanaf nu ben jij voorgoed deel van mijn behang PETS, BOEM

zondag 29 juli 2007 om 13:51
hahaha, die pip
.
Ik ben aan het genieten van een Uk-weekend.. Vrijdagavond nog lekker gedanst op swingsteesjun strandfeest en na wat rosé met goeie vriend gezoend, wel lol gehad
.
Rest van het weekend lekker niks.. beetje thuisgehangen.. Schoenen laten repareren .. Nu nog ff aan de schoonmaak en dan ga ga ik bij vrienden eten en zeilen.. , verder ben ik een beetje hangerig, maar dat gaat wel weer over (misschien moet ik gewoon de buitenlucht in?)

Ik ben aan het genieten van een Uk-weekend.. Vrijdagavond nog lekker gedanst op swingsteesjun strandfeest en na wat rosé met goeie vriend gezoend, wel lol gehad

Rest van het weekend lekker niks.. beetje thuisgehangen.. Schoenen laten repareren .. Nu nog ff aan de schoonmaak en dan ga ga ik bij vrienden eten en zeilen.. , verder ben ik een beetje hangerig, maar dat gaat wel weer over (misschien moet ik gewoon de buitenlucht in?)

maandag 30 juli 2007 om 00:26
Jon; ik zou het niet weten. Je zou gewoon de versie van Mozilla die je nu hebt eruit kunnen gooien en'm er opnieuw inzetten.. maar ik weet het niet, hoe het werkt op een Windhoos. Tijn? Weet jij het?
Heb de verjaardag weer overleefd.. Begin wat moeizaam, was erg moe, later kwam er een familielid met een hond, echt heul oud beestje, heel lief en te actief voor wat zijn gewrichten nog aankunnen, maar wat een lekker afreageer-iets is dat dan Niet dat ik nou op 'm om stond te boksen, maar gewoon om je daar op te richten
Heb inmiddels alle verhalen 34 keer gehoord, en heb deze week nog 2 verjaardagen met dezelfde mensen in het vooruitzicht.. Wel heel leuk, maar ook wel eh.. naja, dat ik mooi kan oefenen zal ik maar zeggen
Morgen ga ik Heul Vroeg met mijn papa mee richting Pipstad, dan ben ik er echt vroeg man
en dan hoop ik eea even te kunnen doen. En als ik moe ben kan ik mooi smiddags even een uurtje gaan liggen
Heb de verjaardag weer overleefd.. Begin wat moeizaam, was erg moe, later kwam er een familielid met een hond, echt heul oud beestje, heel lief en te actief voor wat zijn gewrichten nog aankunnen, maar wat een lekker afreageer-iets is dat dan Niet dat ik nou op 'm om stond te boksen, maar gewoon om je daar op te richten

Heb inmiddels alle verhalen 34 keer gehoord, en heb deze week nog 2 verjaardagen met dezelfde mensen in het vooruitzicht.. Wel heel leuk, maar ook wel eh.. naja, dat ik mooi kan oefenen zal ik maar zeggen

Morgen ga ik Heul Vroeg met mijn papa mee richting Pipstad, dan ben ik er echt vroeg man