Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

maandag 23 juli 2007 om 16:45
Sum, Clogs; heb ook de nieuwe potter in huis, maa rmoe tnog even een of twee delen eerst lezen voor ik weer precies het naadje van de kous weet :D
Ben nu bezig aan een queeste naar alle films, heb alleen Prisoner of Azkaban op DVD maar wil ook alle andere delen zien te scoren. Heb ik gister vanalles aan films binnengehaald, maar niet de Potter-films
Maar.. andere films zijn ook leuk
Ben nu bezig aan een queeste naar alle films, heb alleen Prisoner of Azkaban op DVD maar wil ook alle andere delen zien te scoren. Heb ik gister vanalles aan films binnengehaald, maar niet de Potter-films

Maar.. andere films zijn ook leuk

maandag 23 juli 2007 om 18:04
Hi, ben ik ook weer ff.
@Clogs, gefeliciteerd
@Femke, leuk ook weer ff wat van je te lezen
Bruiloft was gaaf, ze zag er prachtig uit. En ikke ook
Zal nog ff plaatjes op de groep zetten. Met et weer ging het precies goed: tijdens de trouwfoto's scheen het zonnetje.. en toen de plechtigheid begon, ging het regenen (maar dat was allemaal binnen). Schattig was dat tijdens de plechtigheid het jongentje dat de ringen moest brengen in slaap was gevallen.. hihi. Toen mn zus dr man in zn speech verwees naar de mooie brief die ik had geschreven, was ik wel weer ff emo-miep (en dan gaat iedereen daarna weer aan je vragen of het wel gaat enzo.. ), maar goed, dat mag ook wel op zo'n gebeurtenis.. tis toch wel heftig ofzo. savonds was er nog een leuk feest. Daarna moest ik nog allemaal speldjes uit mn haar gaan halen.. wat een gedoe !
Zaterdag heb ik zowat de hele dag geslapen, waarschijnlijk ook van de emoties/spanningen rondom die bruiloft.. Ben nog steeds moe, maar dat komt omdat ik gister pas veel te laat thuis was.. preunie gehad van mn vakantiereis, allemaal erg gezellig! Wel zin in mn vakatnie dus..
Verder niet zoveel te melden/ niet zoveel te zeggen op wat er hier geschreven wordt.. ik weet niet waarom. Ben niet zo met mannen/liefde bezig.. heb mn eigen (saaie) leventje waar ik momenteel best happy mee ben.. mmm alsof ik ff genoeg aan mezelf heb ofzo :?
@Clogs, gefeliciteerd
@Femke, leuk ook weer ff wat van je te lezen
Bruiloft was gaaf, ze zag er prachtig uit. En ikke ook

Zaterdag heb ik zowat de hele dag geslapen, waarschijnlijk ook van de emoties/spanningen rondom die bruiloft.. Ben nog steeds moe, maar dat komt omdat ik gister pas veel te laat thuis was.. preunie gehad van mn vakantiereis, allemaal erg gezellig! Wel zin in mn vakatnie dus..
Verder niet zoveel te melden/ niet zoveel te zeggen op wat er hier geschreven wordt.. ik weet niet waarom. Ben niet zo met mannen/liefde bezig.. heb mn eigen (saaie) leventje waar ik momenteel best happy mee ben.. mmm alsof ik ff genoeg aan mezelf heb ofzo :?
maandag 23 juli 2007 om 18:56
Hey Uk, fijn dat je er weer bent, de trouwdag van je zus klinkt als een geslaagde dag. En wat dat emo-zijn betreft: dat hoort erbij op zo'n dag, het is per slot van rekening je zus die trouwt.
Pip, ik zat me ook al te bedenken of ik het vorige deel van HP eerst nog eens moet lezen, maar ja dat is dan ook weer zo'n dikke pil en ik ben eigenlijk ook wel erg nieuwsgierig naar het nieuwe boek. Dilemma's, dilemma's
(the story of my life...)
Ik wil zon!!!
Pip, ik zat me ook al te bedenken of ik het vorige deel van HP eerst nog eens moet lezen, maar ja dat is dan ook weer zo'n dikke pil en ik ben eigenlijk ook wel erg nieuwsgierig naar het nieuwe boek. Dilemma's, dilemma's

Ik wil zon!!!

maandag 23 juli 2007 om 20:16
Dat kan ook nog ja, Anne... Heb iig alle audioboeken van HP nu binnen, nu alleen nog luisteren. Maarja, das ook weer een hele klus :D
Ben nu weer es met die films aan het stoeien, heb er nu een met goed beeld en zonder geluid
een met chinese ondertiteling (goed voor de talenknobbel
) en een die gewoon NIET afgespeeld wordt, door geen van de 15989734 video-afspeelprogramma's op mijn computer. Bah! Weet gewoon niet wati k nou verkeerd doe. Alle programmaatjes die je kan downloaden doen maar steeds 1 minuutje ofzo omzetten van het ene bestandssoort in het andere, en ik weil gewoon een hele film omzetten. Als zo'n converter het al doet natuurlijk, dat is altijd weer vraag twee ;(
Ben nu weer es met die films aan het stoeien, heb er nu een met goed beeld en zonder geluid

maandag 23 juli 2007 om 21:03
Net keek ik naar de Anthology van The Beatles, een vijfdelige dvdserie over het onstaan en het verloop van de band en de achtergronden van de liedjes, en hoorde ik 'Strawberry Fields' voor het eerst 'echt' zeg maar. Lennon heeft daar een zin in geschreven en die gaat als volgt:
"No one I think is in my tree, I mean it must be high or low
That is,you know, you can't tune in, but it's all right
That is I think it's not too bad"
Daarmee bedoelt hij dat hij soms op zo'n ander 'spoor' dacht dan de mede-bandleden of de mensen om hem heen (hij was tenslotte een van de exentrieke man) zijn gedachtengang niet konden volgen. De 'tree' staat dan voor zijn gedachten, zijn hoofd en 'must be high or low' over dat hij of op een heel hoog of heel laag niveau moest nadenken, anders dan de anderen. 'Intunen' op zijn gedachten..
Ik weet niet, vond het nogal een op dit moment herkenbare tekst en het blijft maar in mijn hoofd rondspoken
"No one I think is in my tree, I mean it must be high or low
That is,you know, you can't tune in, but it's all right
That is I think it's not too bad"
Daarmee bedoelt hij dat hij soms op zo'n ander 'spoor' dacht dan de mede-bandleden of de mensen om hem heen (hij was tenslotte een van de exentrieke man) zijn gedachtengang niet konden volgen. De 'tree' staat dan voor zijn gedachten, zijn hoofd en 'must be high or low' over dat hij of op een heel hoog of heel laag niveau moest nadenken, anders dan de anderen. 'Intunen' op zijn gedachten..
Ik weet niet, vond het nogal een op dit moment herkenbare tekst en het blijft maar in mijn hoofd rondspoken

maandag 23 juli 2007 om 21:22
Hey hallo!!!
Wij hebben weer internet!!!:D En hij doet het helemaal. Echt er gaat weer een wereld voor me open (ok klinkt iets overdreven, maar moest wel ff afkicken).
De verhuizing is achter de rug ok er moet nog wel een aantal dingen gedaan worden, maar het begint op een echt huis te lijken. En ja overal staan dozen! Ik wist niet dat we zoveel rotzooi hadden maar goed het vind allemaal zijn plekje. Maar ben blij dat het ergste erop zit. Het is best vermoeiend elke dag bezig zijn en bouwmarkten bezoeken. Maar het resultaat is er.
Verder probeer ik een flinke lijst te maken voor tet. Heeft twee voordelen 1. de laaste puntjes worden afgemaakt. 2. Hij gaat niet lezen in HP. Ik moet ook wachten tot november dus hij ook. Ja ik ben gewoon voorstander voor het vertrouwde nederlands.
Verder heb ik eigenlijk ff niet veel zinnigs te melden omdat ik aardig heb bij moeten lezen en ik nu alweer bijna vergeten ben wat er ook al weer stond. Sorry meiden. Oja Uk gelukkig heeft ze toch nog droog weer gehad! Fijn dat het zo gezellig is geweest.
kus
Wij hebben weer internet!!!:D En hij doet het helemaal. Echt er gaat weer een wereld voor me open (ok klinkt iets overdreven, maar moest wel ff afkicken).
De verhuizing is achter de rug ok er moet nog wel een aantal dingen gedaan worden, maar het begint op een echt huis te lijken. En ja overal staan dozen! Ik wist niet dat we zoveel rotzooi hadden maar goed het vind allemaal zijn plekje. Maar ben blij dat het ergste erop zit. Het is best vermoeiend elke dag bezig zijn en bouwmarkten bezoeken. Maar het resultaat is er.
Verder probeer ik een flinke lijst te maken voor tet. Heeft twee voordelen 1. de laaste puntjes worden afgemaakt. 2. Hij gaat niet lezen in HP. Ik moet ook wachten tot november dus hij ook. Ja ik ben gewoon voorstander voor het vertrouwde nederlands.
Verder heb ik eigenlijk ff niet veel zinnigs te melden omdat ik aardig heb bij moeten lezen en ik nu alweer bijna vergeten ben wat er ook al weer stond. Sorry meiden. Oja Uk gelukkig heeft ze toch nog droog weer gehad! Fijn dat het zo gezellig is geweest.
kus

maandag 23 juli 2007 om 21:29

Uk; Is ook heel vermoeiend met al die emoties! Kan je wel lekker een beejte bijkomen deze week of staat er weer een vol programma op je te wachten? 't Hoost hier alweer :? Gelukkig dat je zus mooi weer heeft gehad met de foto's! Dat maakt altijd weer een hoop goed
Femke; helemal vergeten.. Je stipte aan dat ik over PP heen begon te raken, en dat klopt wel. Is al een poos eigenlijk naar de achtergrond gegaan, maar zo nu en dan komt er wel weer dingen boven die hij ooit gezegd heeft en die mij aan het denken zetten, toentertijd maar ook nu. Hij is nog steeds op de achtergrond aanwezig als een soort eh.. heo zeg je dat.. als ik het niet zie zitten ofzo dan hoor ik zijn stem in mijn achter hoofd 'Pipje, als je het wil an kan het ook' enzo. Maar verder.. geen hartzeer oid meer nee, al een poos niet meer. dAar komen weer anderen voor in de plaats

dinsdag 24 juli 2007 om 13:16
DveM; Tsja, 't is een uitnodiging van AM met zijn nieuwe vlam, dusseh.. lijkt me niet heel handig om dat te doen. Ga gewoon mijn eigen kerel tegenkomen, daar zal ik het veel te druk mee hebben :D
'k Sliep vannacht pas om half 6, zes uur. Was gewoon niet moe ofzo, echt heel idioot. Nu is slapen voor 3 uur snachts al helemaal een crime, zelfs van die melatonine-dingen helpen niet. Moet toch echt mijn ritme gaan verschuiven.. :?
'k Sliep vannacht pas om half 6, zes uur. Was gewoon niet moe ofzo, echt heel idioot. Nu is slapen voor 3 uur snachts al helemaal een crime, zelfs van die melatonine-dingen helpen niet. Moet toch echt mijn ritme gaan verschuiven.. :?
dinsdag 24 juli 2007 om 15:28
quote:
DveM; Tsja, 't is een uitnodiging van AM met zijn nieuwe vlam, dusseh.. lijkt me niet heel handig om dat te doen. Ga gewoon mijn eigen kerel tegenkomen, daar zal ik het veel te druk mee hebben :D
Dat is waarschijnlijk handiger als een 3ootje met AM en nieuwe vlam!
Had je dat ook, ik was toch klaarwakker vannacht, ging wel iets eerder slapen nl om 2uur....
Vannacht tot 2.15uur werken en dan kak ik dus met grote waarschijnlijkheid om 23uur al in en wil ik in bed liggen slapen (zo gaat dat bij mij altijd)
Als je eerder opstaat heb je ook de neiging eerder moe te zijn en te willen slapen.
Dat is waarschijnlijk handiger als een 3ootje met AM en nieuwe vlam!
Had je dat ook, ik was toch klaarwakker vannacht, ging wel iets eerder slapen nl om 2uur....
Vannacht tot 2.15uur werken en dan kak ik dus met grote waarschijnlijkheid om 23uur al in en wil ik in bed liggen slapen (zo gaat dat bij mij altijd)
Als je eerder opstaat heb je ook de neiging eerder moe te zijn en te willen slapen.

dinsdag 24 juli 2007 om 15:57
'k heb altijd dat ik dan rond een uur of drie zo vreselijk moe wordt dat ik mijn ogen niet meer open kan houden :( MAarja, moet ritme toch verschuiven, niets aan te doen...
Zullen we een wij-eisen-zomerweer-comitee gaan oprichten en collectief de zonnedans gaan uitvoeren? Word echt sjaggie van dit weer, dat grijze.. die regen is nog niet zo erg, als daarna de zon maar weer schijnt.. dat grijze de hele dag.. ;(
Vanvond maar zonnebankje misschien dan. Gotta do something
Zullen we een wij-eisen-zomerweer-comitee gaan oprichten en collectief de zonnedans gaan uitvoeren? Word echt sjaggie van dit weer, dat grijze.. die regen is nog niet zo erg, als daarna de zon maar weer schijnt.. dat grijze de hele dag.. ;(
Vanvond maar zonnebankje misschien dan. Gotta do something

dinsdag 24 juli 2007 om 16:15
:o
Word net gebeld door de belastingdienst, iemand gaat het nu regelen, al mijn dingen door het systeem halen, opnieuw invoeren enzo. Er is nogal wat mis gegaan zei -ie. Joh, zou ie het menen
Ben igg blij dat de aanvraag voor huurtoeslag nu wel rond is voor dit jaar (en dat binnen een paar weken :o) en dat er nu schot in de zaak zit.
Wat een toetsand zeg :?
Word net gebeld door de belastingdienst, iemand gaat het nu regelen, al mijn dingen door het systeem halen, opnieuw invoeren enzo. Er is nogal wat mis gegaan zei -ie. Joh, zou ie het menen

Wat een toetsand zeg :?

dinsdag 24 juli 2007 om 20:59
Zing ze Jon
Pip heeft een mega-dipbui. Kruip maar mijn bed in, heb ook geen zin om ook maar over iets teh ebben en moet ma nog bellen voor kado voor pa. Ben ik dr aan het bellen, gaat haar mobiel (van werk terwijl ze vrij is) en moet ze die ineens opnemen. Kan ik dus weer gaan zitten wachten wanneer ze terugbelt. Een voordeel; de belkosten zijn voor haar. Nadeel; Ik ga haar zo zeggen dat ik het vervelend vind dat ze het zo afhandelt.
Ben gewoon eve heel ziellig, heel verdrietig, boos en alleen. En dan dit weekend verjaardag van pa, waa rik ook weer als een berg tegenop zie. Ben ik niet gewoon depressief? :?
Pip heeft een mega-dipbui. Kruip maar mijn bed in, heb ook geen zin om ook maar over iets teh ebben en moet ma nog bellen voor kado voor pa. Ben ik dr aan het bellen, gaat haar mobiel (van werk terwijl ze vrij is) en moet ze die ineens opnemen. Kan ik dus weer gaan zitten wachten wanneer ze terugbelt. Een voordeel; de belkosten zijn voor haar. Nadeel; Ik ga haar zo zeggen dat ik het vervelend vind dat ze het zo afhandelt.
Ben gewoon eve heel ziellig, heel verdrietig, boos en alleen. En dan dit weekend verjaardag van pa, waa rik ook weer als een berg tegenop zie. Ben ik niet gewoon depressief? :?
dinsdag 24 juli 2007 om 23:14
Jon, wij als Divi-agen willen morgen natuurlijk wel details
, hoop iig dat je 'n leuke avond/nacht hebt.
Pip: *; Ga je trouwens nog als begeleider mee op zo'n kamp net als je vorig jaar samen met Martijn hebt gedaan?
Ik heb F-je net bij 'opa en oma' afgeleverd, morgen een dagje sjoppen in oud-woonplaats. Ga toch nog maar eerst het 6e deel van HP lezen, ben teveel details kwijt om direct in 't nieuwe boek te beginnen of om met een samenvatting te kunnen volstaan. O ja, net ook nog een 'even' een lampje van m'n auto vervangen, we zijn er met z'n tweeen een uur mee bezig geweest :o, wat een gepiel zeg!

Pip: *; Ga je trouwens nog als begeleider mee op zo'n kamp net als je vorig jaar samen met Martijn hebt gedaan?
Ik heb F-je net bij 'opa en oma' afgeleverd, morgen een dagje sjoppen in oud-woonplaats. Ga toch nog maar eerst het 6e deel van HP lezen, ben teveel details kwijt om direct in 't nieuwe boek te beginnen of om met een samenvatting te kunnen volstaan. O ja, net ook nog een 'even' een lampje van m'n auto vervangen, we zijn er met z'n tweeen een uur mee bezig geweest :o, wat een gepiel zeg!
woensdag 25 juli 2007 om 14:03
Ben ik weer!@Gayl: het was wel leuk, er even uit. Een andere (meer ontspannen) omgeving is zeker goed, al lost het zeker niet alles ineens op. Er waren weer andere probleempjes omdat ik de mensen bij wie we logeerden niet (de man) of nauwelijks (de vrouw) kende. De gesprekken gingen dan toch makkelijk naar iets waar ik weinig weet van had. Heb het daar met vriend nog wel even over gehad, en we hebben geprobeerd dat een beetje in goede banen te leiden.Begin door de vakantie nog meer te verlangen naar wonen in groen, in rust. Maar als dat al kan.. die mensen waar we waren wonen echt op het platteland. Lijkt me sociaal gezien niet ideaal, heb dat wel nodig die sociale contacten. Ach en zonder rijbewijs op het platteland…houdt ook niet over!Wat betreft de poezel: meneer moest natuurlijk even erg miskend doen (ik zie hem alleen blazen als ik terugkom van vakantie ?), maar het was allemaal prima gegaan. Een tweede poezel heb ik weleens overwogen, maar ik zit met een allergische vriend, dus het is sowieso ingewikkeld als ik kijk naar de samenwoonplannen. Een voordeel is dat hij katten wel leuk vindt, volgens mij is hij ze de laatste tijd steeds een beetje leuker gaan vinden. Hij staat daardoor op zich wel welwillend tegenover een poging om kat mee te nemen en wat te proberen met middeltjes tegen allergie. Maar als dit alles niet aan de orde was geweest, zou ik een tweede poezel zeker heroverwegen na je berichtje, haha!Ik hoop dat Gayl en Druif (en evt. andere vakantiegangers die ik over het hoofd heb gezien?) het erg naar hun zin hebben en mooi weer treffen!
woensdag 25 juli 2007 om 14:04
Vervolg:@Uk: lijkt idd wel een soort proces waar je in zit wat betreft relaties. Alsof je aan het groeien bent naar een moment voor een goeie relatie. Dat er veel op jezelf zijn bij zit en pas sinds kort weer wat interesse voor het schoons op straat… Wel maf ook hoe zoiets dan gaat. Er zal zich dan op een gegeven moment wel een heeeel leuk persoon aandienen. Dat het een moment is van alle puzzelstukjes in elkaar ofzo.Grappig van dat fietsen met die rollers in je haar. Ik zou er dan zelf ook gewoon maar even sch**t aan hebben en er hard om moeten lachen.Fijn dat er van die positieve dingen gebeuren. Heerlijk om (boeken)bonnen in te wisselen! En wat een leuk cadeau met die valuta! En gaaf, een leuke buurvrouw! Is wel wat waard hoor, vind ik. Hier is het burencontact niet zo denderend. De mensen naast en tegenover me spreek ik eigenlijk niet en ken ik ook niet meer dan van gezicht. Boven en onder bezorgen vooral geluidsoverlast nu en dan. Hoop echt dat dat in een volgende woning beter/leuker is.@Clogs: jammer is dat met vriendschappen hoe het soms gaat. Ik moet zeggen dat ik de vriendin die ik sinds maart niet meer spreek weleens een beetje mis. Maar ik zou niet weten hoe ik weer contact zou moeten opnemen in deze situatie. Bal ligt echt bij haar. Ik heb meermalen mijn excuses aangeboden voor een stomme actie mijnerzijds, maar tegelijkertijd ook geprobeerd wat uit te leggen. Van haar geen reactie. Heeft niet zoveel zin om voor de vierde keer excuses aan te bieden ofzo, want wat voegt dat toe bij de vorige keren. Bovendien is ze er nooit op ingegaan, behalve met het maken van verwijten en sinds ik haar (zoals afgesproken) had geprobeerd te bellen dus helemaal niks meer. Zij mist mij kennelijk niet, anders had ze wel contact gezocht denk ik. Misschien na verloop van tijd, maar aan de andere kant betekent dit waarschijnlijk vooral dat zij kennelijk alleen een vriendschap kan onderhouden als ze haar rechtlijnigheid tentoon kan spreiden ofzo. Ik wil best wat doen om de draad weer op te pakken, maar als het allemaal niet goed genoeg is, houdt het toch een keer op?Maarreh, fijn dat je vriendin wel belde. Dat ze nerveus klonk betekent hopelijk dat de ernst van de situatie is doorgedrongen?Enneh, nog gefeliciteerd trouwens!!
woensdag 25 juli 2007 om 16:09
quote:Pip: *; Ga je trouwens nog als begeleider mee op zo'n kamp net als je vorig jaar samen met Martijn hebt gedaan?Ik vind het wel jammer dat ik niet meer mee kon door mijn werk dit jaar, maar het was vorig jaar zó leuk dat het dit jaar misschien een beetje een teleurstelling was geworden. Kan me niet voorstellen dat er een leuker team is dan wat wij hadden.
Toevallig sloot ik vandeweek mijn oude PC weer aan en toen ik wat liedjes ging luisteren hoorde ik het nummer waarvan we de melodie gebruikt hadden voor het kamplied. Vet kippevel zeg.....
Pip*;
Toevallig sloot ik vandeweek mijn oude PC weer aan en toen ik wat liedjes ging luisteren hoorde ik het nummer waarvan we de melodie gebruikt hadden voor het kamplied. Vet kippevel zeg.....
Pip*;