Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Pip: kom op zeg, je bent toch wel meer waard dan 4,50 per uur??

B&S: jammer dat het toch over is...

Hier is het leuk! Katten zijn aardig gewend aan hun nieuwe casa. Vooral de trap doet het goed. Kunnen ze tussendoor gluren en op spelen. Erg luxe verhuisd van het weekend. Ik zat bij de kapper terwijl lief met zijn vrienden mijn boeltje verhuisde.

Zondag ouders op bezoek en vanmorgen wilde ik dan eindelijk beginnen aan de schoonmaak. Belde zus dat haar bevalling begonnen was. Dus neef opgehaald en aan de oppas. Na 2 uur belde zus al dat ik tante geworden was van een ontzettend mooi meisje en dat ze naar huis zouden komen. Baby heeft een hele grote bos zwart haar, weer heel anders dan haar rooie broertje... Maar een leuk begin van de week dus met een pre kerstkindje!

Lees morgen verder bij, ga eerst eens lekker voor de haard hangen. Dikke zoen!
Gefeliciteerd Summer!! Leuk zeg!

En fijn dat het leuk is in de nieuwe casa. Mijn kat moest ook even wennen aan een trap.

@Pip: lastig! Ik zou mijn zus kunnen vragen, volgens mij wordt die redelijk riant betaald hoor, denk toch wel zeker 6 euro/uur, maar dat hangt misschien van het adres af. Zal het eens even vragen.
Hangt zeker ook van het adres af Laura.

Er is in dit gezinnetje nog een oppas die 5,00 per uur krijgt. Lager dan dat wilde ik niet gaan, dus dat is prima. Mag straks al beginnen, haha!

Buiten het oppassen om, wat onregelmatig en incidenteel is, wil ik zien of ik nog wat anders kan vinden zodat ik een soort van vast extra inkomen heb waar ik op kan rekenen. Thuiszorgwerk, inpakwerk, dat soort dingen.
Pip, waarom zoek je geen schoonmaakbaantje? Heb ik jarenlang gedaan. Het is niet het meest spannende werk maar het kan vaak 's avonds, verdiend redelijk goed. En als je een school schoonmaakt, wat ik deed, heb je schoolvakantie ook vrij.

Tranen,tranen en nog eens tranen vanavond.. Ik ben zo emotioneel al een paar dagen. Kan er niet helemaal de vinger opleggen, het is de vermoeidheid aan het eind van het jaar, het me niet helemaal lekker voelen (eigenlijk heb ik al een week de hele dag door een zeurende buikpijn) en eindejaarsmijmeringen plus natuurlijk die brief aan KB. Het is net alsof alles me dubbel zo hard raakt als normaal en het liefst wil ik me de komende dagen opsluiten in mijn eigen huisje. Eerst nog gezellig kerst vieren met mijn ouders en zus en haar man. Tweede kerstdag heb ik dan wel helemaal voor mezelf alleen en ik denk dat dat wel goed is. Het is gewoon even teveel ofzo, zoveel indrukken, zoveel mensen in mijn leven, zoveel dingen die ik wil en ook goed wil doen.. zoveel keuzes te maken, de kleinste dingen vind ik al lastig.

Goed voornemen 1 voor 2009 is dus in elk geval om nog meer tijd voor mezelf te nemen komend jaar. Om gewoon wat vaker helemaal niks te hoeven (en dus ook van mezelf niet). Niet zo bang te zijn iets te missen als ik eens een keer nee zeg.

KB heeft gezegd dat hij een mail terug zal schrijven. Ik ben benieuwd. Heb hem kort even op msn gesproken, hij wilde rustig de tijd nemen voor een reactie. Nou ja, voor mezelf voelt het nog steeds als een goede stap dat ik die mail geschreven heb, maar ben dus ook behoorlijk emo. En dan was ik gister ook nog bij ex-V+ en dat was gewoon erg fijn, zo 'thuis', bij hem kan ik op de bank kruipen en is alles goed , na een periode wat minder contact is hij nu gewoon weer V zonder de + en dat voelt goed.

Vanavond heb ik dus maar even uithuilaovnd ofzo, hoop dat ik morgen bij mijn familie weer wat 'stabieler' ben. Net ook dat topic van die kerstwensen voor wie er niet meer zijn gelezen, das wel tranentrekker nr 1 zeg..
Lieve lieve Tink... Ik wil je vasthouden en knuffelen...
Uk, ook voor jou een lieve knuffel!!! Ik heb bewondering voor de snelheid waarin jij leeft. Altijd maar bezig, druk, weekendjes weg... Goed dat je nu een stap op de plaats wil zetten..

Heb ik ergens overheen gelezen, wat is er met Tink?

zie wel dat Summer geniet van samenwonen, cool !

en Pip baantje zoekt.. (en daar mag ze volgens mij best wat geld voor vragen, zo'n leuke oppas als Pip is wel wat waard!)
Nee, je hebt niets gemist...het komt erg uit de lucht vallen. Tink heeft gereageerd op een ander topic, maar het voelde niet zo fijn om daar te reageren.
@Uk: misschien lucht het ook wel even op... En anders kom je maar hierhen dan gaan we op mijn feestjes gezamenlijk Heel Hard Huilen... Ben ook moe, verder valt het wel mee, maar heb afgelopen jaar echt te veel feestjes of andere 'gezellige' gelegenheden gehad waarbij iemand ineens overstuur raakte. Ben nu bang dat dat weer gebeurt en heb maar besloten dat het dan maar eens mijn beurt moet zijn, kom je meedoen? Ik begrijp het goed hoor, maar vorig jaar was dan iemand die gewoon te veel gedronken had en ineens haar eigen liefdesverdriet (ik weet niet eens meer goed waar het omging) kon handelen. Hebben we minstens een uur met haar rondjesredenering meegedaan... Ik kende haar nauwelijks, een ander kende haar helemaal niet, lekkere binnenkomer haha!
Mag ik ook even meehuilen...kerst begint hier gezellig. Had allerlei hapjes gehaald om vanavond samen gezellig (!) op te eten. Vriendje is nog 5 min. binnen of we hebben ruzie en zit ik kwaad op de bank en hij in z'n kamertje iets met de pc te doen. Begint goed...ben benieuwd wie het langste volhoudt....

Maar voor de iedereen hier: een hele fijne kerst!
Toevallig, ik zat een beetje achter de pc te huilen, open ik Divi's en lees van Uk en Anne...

Het kwam van dat ik door de stad liep, drukdruk, feeststemming in de winkels. Bedacht ik opeens dat D. en ik deze dag gepland hadden om inkopen te doen, ik zou gaan koken, was het plan. Zag ik me met hem in zijn stad voor me... en bedacht hoe ik hier tussen de mensenmassa liep zonder een vriendje om voor te koken. En vroeg me af wat hij aan het doen zou zijn op dat moment.

Thuisgekomen weer het besef hoe anders alles is gelopen, hoeveel leuke plannen D. en ik hadden gemaakt voor deze dagen en nu zit ik hier wat niet eens wetende waar hij is, het contact is totaal afgelopen. D. zal het wel beter vinden zo, niet iets willen rakelen wat toch niet kan. Is ook zo. Maar toch... voelde me alleen, ook omdat mijn zoon er niet is natuurlijk.

De decemberdagen drukken je ook zo met je neus op gevoelens.

Ik zag ook het topic voor hen die er niet meer zijn, en zou eigenlijk wat over mijn broer willen schrijven die 1 maart dit jaar overleed.

Dus ik snap je Uk, heel goed! hoop dat KB goed op je mail reageert.

Anne: komt vast weer goed... kerst is vrede
We hebben het ook weer goed gemaakt, heb me maar aan de 'taakverdeling' gehouden. Ik ga naar vriendje toe en hij zegt dan sorry...

B&S, hopelijk ga jij het op een gegeven moment ook beter vinden, dat D. het heeft uitgemaakt. Je had niet voor niks de twijfels over dat het allemaal zo snel ging en dat je ruimte voor jezelf nodig had. Zoiets kan je ook niet vohouden. Maar het valt wel extra zwaar dat het juist met deze dagen is. Kan je toch niet even bij je zoon langs gaan? Dat je niet helemaal alleen zit?

Uk, hoop dat KB een goede mail heeft terug geschreven. Hij neemt er in ieder geval wel de tijd voor. Goed voornemen om meer tijd voor jezelf te nemen. Ik denk dat veel mensen daar aan voorbij gaan omdat het soms ook lijkt of het niet 'mag'. Alsof je vreemd bent om niet elke avond, elk weekend vol afspraken te hebben staan. *soms komt dat op mij zo over. Dat mensen het vreemd vinden dat ik gewoon een weekend direct kan afspreken en niet over een maand pas tijd heb*. Geniet van je dagje morgen!

En voor Clogs een extra

Zo, ik ga eens het kerstontbijt maken en vanmiddag richting mijn ouders.
Anne: ik vind het ook beter hoor, dat D. en ik niet verder zijn gegaan. Maar daarom is er wel het gemis van iets wat had kunnen zijn. Dat het beter is, zegt mijn verstand. Ik had dat inderdaad niet vol kunnen houden.

Ik voelde me alleen, maar ben niet alleen met kerst hoor. Vanmiddag ga ik uit eten met mijn zoon en zijn vriendin, zijn vader (mijn ex dus) zijn vrouw en twee meiden (halfzusjes dus van mijn zoon). Morgen ga ik naar een vriendin.

Het was een gevoel van weemoed gisteren, toen ik al die mensen zag winkelen, met een doel, met haast, met elkaar.

Fijne dagen allemaal!
Oh, maar dat kan ik me heel goed voorstellen! Enne, die winkelende mensen samen... je moet er eens goed naar kijken. Hoeveel mensen kijken niet heel chagarijnig naar elkaar en doen dit soort dingen samen omdat het zo 'hoort'. Allemaal cliché's, weet ik...maar misschien helpt het een heel klein beetje... Heel fijne middag!
Een fijn en warm kerstfeest allemaal! Wat is het mooi weer he! x

Fijne kerst allen en een !

@Anne, vervelend van de ruzie, goed dat het weer is bijgelegd

@ B&S begrijpelijk hoor dat je dat even zo voelt.. Ik had een beetje een ander gevoel toen ik al die mensen zo door de straten zag lopen op drie koopavonden achter elkaar. Dat gevoel van: hebben we dan in Nederland echt niks anders te doen dan door de straten slenteren en nog meer zooi te kopen? Vond die winkelde mensen er helemaal niet zo gelukkig uit zien, eerder vluchtend voor iets ofzo..

Maar natuurlijk is het ook fijn om kerst samen met iemand te vieren en ja, ik zou ook best weer eens met een vriendje bij mijn ouders aan willen komen, net als mijn zus. Laatste keer is nu een jaar of drie geleden. Toch voel ik me niet echt alleen, is het juist ook wel weer goed zo. Ik ben nu dus bij mijn ouders en heb net heerlijk buiten wandelingetje gemaakt en verder kan ik twee dagen lang eindelijk even heerlijk mijn eigen ding doen: boeken lezen, beetje uitrusten en bijkomen. Heb nog geen mail terug van KB, daar neemt hij dus ook echt even de tijd voor. Hij zei wel dat ie misschien het beste (voor mij dan om er mee om te gaan) een hele lompe mail terug zou moeten sturen, maar dat ie dat niet wilde. Ik ben gewoon blij dat ie er zo goed/serieus op reageert, nog niet heeft geroepen dat ik maar een stomme muts ben Vond het gewoon eng om me zo open te stellen en alles op papier te zetten.

Verder ben ik in één week tijd 5 kilo afgevallen , dit overigens door gewoon veel te blijven eten. Voel me al een week niet helemaal lekker, zo'n zeurgevoel in mijn buik en niet heel veel eetlust (maar dwing mezelf dus wel gewoon tot voldoende eten), beetje raar dus.. maar goed, weer niet ziek genoeg om er direct mee naar de dokter te gaan, maar toch gewoon net niet helemaal zoals het moet..

@Lau, hoe is je kerst tot nu toe? Geen nare feestjes? Bij mij gaat het wat beter met de emoties.. ik vind het leven wel weer goed zoals het is en weet ook wel dat ik niet op alles invloed heb en dat ook niet moet willen. Dat ik het juist wat meer gewoon moet durven laten gaan. En gewoon iets meer rust moet nemen. Ik word vooral emo als ik moe ben..

Een dikke kerst voor alle Divi!

Zooooo ik geloof dat Mo toch wel een beetje onder de indruk is van LZM *leuke zondag meneer*
Jon & Jonman....en de rest natuurlijk, maar Jon zal hem direct snappen.

Het is zover zonder knoopdiploma!!!
Ze is wakker en hoe!! Kiss!! Gaaf!!! Vertel vertel vertel! Ik zit hier plaatsvervangend blij te zijn!
Wanneer nog geen idee!!!!

Maar kerstavond ging ie vanuit zichzelf op zijn knieen!! En toen brullen!!!!! Maar wel ja! (Enne uitgebreidde verslag zie berichtje bij je mannetje!!)

Ik begin nu weer langzaam bij te komen, gister heel de dag van slag geweest!!!
Prettige kerst allemaal.

Nog 4,5 uur werken en dan gourmetten bij pa en ma.
Gefeliciteerd Kiss!!!
Gefeliciteerd, leuk!!!!! :-D
Bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven