Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Ik ook! 16 cm, 20 cm, 50 cm en 70 cm.... Kiest u maar!!! (sterretjes dan he...) Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar
Veel plezier vanavond! Doe rustig aan en tot volgend jaar.
Sta op het punt met champagne naar mijn vriendin te gaan, die bij mij in de straat woont...

EEN HELE GOEDE JAARWISSELING

Tot volgend jaar!

Divi, een heel gelukkig, gezond en geweldig 2009!!!
Lieve allemaal, ik wens jullie een gezond en gelukkig 2009!! Laat het een spetterend jaar zijn!!
Lieve mensen, ik wens jullie een geweldig mooi, liefdevol, warm, gezond en gelukkig 2009!
Een heel mooi 2009! Een jaar waarin je wensen uitkomen!
Wens jullie allemaal een 2009 waarin de meeste van jullie dromen uitkomen... niet allemaal, er moet wat overblijven te wensen (voor 2010 bijv.)...

Weet iemand hier een praktische tip: ik deed vanavond de pil voor mijn kat in vla: hij eet de vla en laat de pil liggen. In wat (light) boter: zelfde verhaal. Leverworst, in stukjes erin geduwd: hij kijkt argwanend naar de leverworst en eet het niet meer. Die pil moet hij elke dag hebben... het is voor zijn hart...zucht.. de eerste 3 dagen deed ik het in rauw gehakt, wat hij wel helemaal opat, maar dat heb ik nu niet meer in huis.

Hem oppakken en in zijn bek duwen lukt me niet in mijn eentje.

HELP!
BaS: op Overige is volgens mij een kattentopic: misschien kun je het daar vragen?
Clogs: bedankt! Heb ik gedaan, maar werd verplaatst naar Wonen. Dieren horen bij wonen.

Heb daar al veel tips gekregen, erg fijn!!

Voor jou zitten de feestdagen er weer op, fijn gevoel?
De beste wensen voor 2009 voor jullie! Veel plezier, warmte, gezelligheid, liefde etc etc!
Helllooooo Dear Divi!

I wish you alll the love and happpinezzzz you wish 4

eigenlijk heb ik nu nachtdienst.....dat kan alleen bij mijn werkgevert dat er zich iemand enorm vergist heeft en dat wij dus met 8extra mensen teveel nachtdienst haddennnnnnnnnnnnnnn

ik ga lekker slapen ipv tot 5uur werken!

Mo
Meiden,

Misschien weten jullie iets.

Ik heb een kat, Ze is 10 jaar en woont ook al zo lang bij me. Zij heeft in haar hele poezen-bestaan al een hoop verhuizingen en geboortes meegemaakt. Ze is altijd een schuwe, bange kat geweest. Toen ik in Amsterdam woonde deed ze het het beste. Dat huisje was klein, overzichtelijk, zonder enge tuinen, andere vreemde poezenbeesten of honden.

In ons huidige huis lijkt ze niet gelukkig. Ze komt praktisch nooit tevoorschijn, doet regelmatig haar behoeftes op plekken die daar niet voor bestemd zijn (lees: mijn kant van het bed), en miauwt hard. 's Avonds wil ze nog wel eens tevoorschijn komen, maar ook dat lijkt ze steeds minder te doen. Ze eet overigens nog wel goed. Ze kan hier eigenlijk niet naar buiten, maar dat mist ze niet, want als de deuren openstaan gaat ze ook niet. Ze vindt het allemaal eng.

Kortom, ze is ongelukkig. Misschien boos op me, wie zal het zeggen. Wie heeft er tips of ideetjes?? Ik zal mijn bericht ook nog even op het poezen-topic zetten
Kan je haar op een rustig moment eens lekker bij je nemen op schoot, haar extra aandacht geven op de manier zoals zij dat prettig vindt?

Of een plekje in huis geven waar het rustig is (misschien de logeerkamer of de zolder?) waar ze haar eigen gang kan gaan?

Moeilijk.. vooral als ze al zo lang bij je is he?

Gelukkig nieuwjaar!!!! Ik heb een leuke jaarwisseling gehad, maar wel helemala nuchter gebleven. Had expres geen Ritalin genomen omdat ik niet nuchter wilde blijven maar was om 14 uur smiddags al zo moe van alle indrukken en input dat ik me afvroeg hoe ik het zou redden. Maarja, ik heb 25 jaar zonder gekund, dus waarom nu niet he?

Het werd later en later en ik werd beroerder en beroerder. Hoofdpijn zette door, misselijk (maar dan weer zodanig dat je moet overgeven), en zo ontzettend moe..

Lief opperde om dan misschien toch maar mijn normale dosis in te nemen en dan maar niet te drinken. Na even stevig balen en de confrontatie van het verschil mét en zonder Ritalin een beetje naar de achtergrond geschoven te hebben heb ik toch maar een dosis genomen. Wonder oh wonder.. het ging na ongeveer 45 min beter! Hoofdpijn weg, misselijkheid werd minder en verdween langzaam.. en tóch een leuke avond gehad, al had iedereen redelijk gedronken.

Om 12 uur nog wel twee slokjes champagne gehad en verder nuchter gebleven.

ontwenningsverschijnselen? Geen idee. Maar vond het in iedergeval behoorlijk frappant en confronterend.

Eerst maar gaan eten..
Druif: ik heb een boek over katten en gezondheid en daarin staat, herinner ik mij omdat mijn kat dat vroeger ook wel eens deed, wanneer een kat op jouw kant van het bed plast, hij jouw aandacht wil.

Het boek was niet zweverig of zo, dus ik heb dat toen wel serieus genomen.

Ik denk dat katten wel het verschil voelen in aandacht en mensen in huis.

Ik maak me nog steeds zorgen om Muis, mijn kat. Hij heeft nu voor de 5e dag het pilletje geslikt, maar ik merk geen verbetering, eerder achteruitgang. Hij zit bijna de hele dag op hetzelfde plekje, heel af en toe beweegt hij zich naar zijn bak of etensbak. En hij was altijd een grote knuffel, eenenal aanhankelijkheid, en houdt nu de boot wat af. Spint wel als ik aai, maar ik moet niet te enthousiast doen. Hij kwam me vanmorgen wel wakker maken bij mijn bed omdat ie eten wilde, dat vind ik nog wel een goed teken. Maar veel eet ie niet.

Volgens de d.a. zou het na 14 dagen een stuk beter moeten zijn.

Pippin: goed van je, dat je het alsnog hebt genomen!
Ik weet het BaS.. Van dat poepen bedoel ik. Ze krijgt ook te weinig aandacht. Maar hoe geef je een kat aandacht als ze er 'nooit' is. Ze heeft hier aan het begin van de avond even gezeten, maar is nu weer weg. Ik heb haar wel overdreven geknuffeld en aangehaald...

Vervelend van jouw kat. Sneu. Als je het niet vertrouwd.. gewoon langs de dierenarts gaan.
Misschien moet je haar vaker van haar verstopplekje lokken met iets wat ze erg lekker vindt en dan veel belonen voor haar tevoorschijn komen. Maar het lijkt me erg lastig, zo'n schuwe kat, zeker als je nog een gezin hebt.

Ik ben afgelopen maandag net naar de dierenarts geweest. Ik kijk het nog even aan. Ik vertrouwde in principe wel op zijn woorden en zijn optimisme dat Muis zeker beter zou worden.
Voel me helemaal niet lekker.. Misschien een griepje, misschien gewoon raarheid door de dag waarop ik geen Ritalin had ofzo. Ik word er iig doodmoe van.

En dat ik maandag weer naar school moet helpt ook niet echt mee.. ik kijk er tegenop als de Titanic tegen de ijsberg.
Zit net Zaai te kijken op NL3... Terwijl ik ernaar zit te kijken denk ik weer aan hoe het vroeger met sommige vriendinnetjes was. Vaak hadden wij zo'n zelfde rolverdeling. De ander was over het algemeen altijd diegene die de activiteiten verzon en als ik dan bedenkingen had, dan was ik 'stom' en 'sukkel'.

Eigenlijk net zoals bij Zaai.

Nu nog aan 't schoolwerk. Het lukt niet erg vooralsnog.
Hoe is het met iedereen?

uk; Al wat van KB gehoord?

Laura; Hoe is het op je werk en met samenwonen, je draai nu goed gevonden?

Jon: Nog steeds hard aan het rennen?

Katten weer aan de beterende hand?

Iedereen oud&nieuw overleefd?
*BELANGRIJK*

Vanmiddag hebben Gayl en ik de mogelijkheden bekeken voor een nieuwe (besloten) groep.

De MSN groepen zoals die nu bestaan verdwijnen met ingang van 21 februari, dus heel graag zo snel mogelijk jullie reactie!

Zie voor verdere details de groep!!
Oh, dat is nog eens paranormale communicatie.. ik dacht er vandaag een paar keer aan

*pakt surfplank en surft naar de groep*

heb er gelijk nog wat fotootjes op gezet
quote:Pippin schreef op 04 januari 2009 @ 21:05:

Hoe is het met iedereen?

uk; Al wat van KB gehoord?

Ja, toevallig vandaag mail terug gehad. Met de verwachte inhoud. Nou ja, nog iets uitgebreider dan verwacht. Dat onze ontmoetingen de laatste tijd hem ook hadden verward, maar dat hij bij mij toch niet dat 'speciale' heeft. Dat we elkaar maar niet meer moeten zien, dat dat de makkelijkste weg is maar dat hij daar toch voor kiest. En feitelijk had ik dat ook in mijn eigen mail als oplossing aangedragen. Hij zei nog wel dat we ook een relatie konden proberen, maar dat we daarmee maanden verder zouden zijn en niet gelukkiger.. maar goed, dan zou ik wel dat rare droombeeld in mijn eigen hoofd kwijt zijn.

Anyway, op de een of andere manier had ik deze mail nodig van hem om het los te kunnen laten. Toch ook een paar traantjes natuurlijk. En zoals gewoonlijk genoeg lieve mensen om me heen om te zeggen dat ik zo goed bezig ben met alles en dat het ook met mij goed komt allemaal..

Welkom nieuw leeg 2009.. op alle avonturen, verliefdheden, gevoelens, belevenissen die nog gaan komen, op dat het ook mij misschien weer lukt om echt iets op te bouwen.. juist door andere dingen los te laten.

Van mij geen uitgebreide terugblik op 2008, want ik vind eigenlijk dat ik weinig verder gekomen ben. Nou ja, wel een nieuwe baan natuurlijk, maar ik worstel nog met precies hetzelfde als een jaar geleden: vind het nog steeds moeilijk genoeg tijd voor mezelf te nemen, nee te zeggen en om me open te stellen voor iets wat liefde kan worden.

Ik heb al wel 4 dagen genoten van 2009, van prachtige schaatstochten, van de tijd nemen om eindelijk eens een boek te lezen, van uitwaaien op één van de waddeneilanden met een goeie vriend, van het ijs daar op het strand dat bijna paars leek in de zonnestralen, van momenten met lieve vriendinnetjes vandaag..
Ha Pip, het hardlopen gaat nog steeds heel erg goed, al hebben we miv dinsdag een persoonlijk schema wat ons in staat moet gaan stellen om langer en intensiever te trainen en daardoor te gaan hardlopen. Lekker dus!

Uk, fijn dat je een en ander nu kunt afsluiten, met een traan, dat lucht dubbel op.

Laura, ik ben ook wel benieuwd naar hoe het je nu allemaal bevalt. Baan, samenwonen..... Heb je je 'eigen plekje' inmiddels een beetje vorm kunnen geven?

BaS hoe is het met de kat?

Druif en met jouw kat? Ik vergeet steeds op de beide katten topics te kijken, maar hebben jullie goede adviezen gehad?

Mo je bent net een bliksemschicht af en toe. Ik heb er zo'n plezier om....... zo ben je er en zo ben je weer weg. Terwijl ik persoonlijk behoorlijk AAG ben en zo.......
@Uk: lastig, hoop dat het inderdaad helpt met het loslaten, want relatie-potentie lijkt het dan toch niet te hebben... Ik vind het ook wel een wat typische opmerking van hem over wel een relatie kunnen proberen, maar -etc-?? Maar goed, misschien komt dat doordat het een wat los citaat is.

Later meer van mijn kant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven