Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Druif, ik heb een afspraak bij de podoloog........ik ga uitzending gemist kijken van de week.

Als het goed is gaan we 7 febr. richting het Haagje, komen we de WdP bordjes even langs brengen.

Gesprek ging erg leuk en vlot, maar helaas geen passende functie. Wel word ik in portefeuille gehouden en dat vind ik helemaal goed want het is een bedrijf waar ik me wel thuis voel.

@Jon, ook fijn om te merken dat je je in een bedrijf thuisvoelt. Maar heeft het wel andere functies die iets voor jou zouden kunnen zijn? Zie dat niet zo 1,2,3 voor me bij installatiebedrijf..

Ik ben voor de verandering wel klaar voor wie is de mol in platas van in de sporthal lig ik vanavond even met fleecedekentje en kopje thee op de bank. Had ik meer zin in en was erg moe.. , maar wel weeekend !!
Toets ging niet zo goed... pak net dát vak wat ik echt niet kan. Naja. Ik heb mezelf als doel gesteld om me in het mondeling tentamen in iedergeval te profileren als iemand die dan misschien de berekeningetjes niet kan, maar wel op andere gebieden erg goed is. It's the best I can do, and I will be awesome

Nja. Misschien valt het nog wel mee ook. Who knows.
Uk, receptioniste/telefoniste of op P&O. De dame waar ik het gesprek mee had zag me wel op die plekken, maar nu is daar geen vacature voor.

Morgen met meisjeskind naar de verloskundige voor een extra groei echo! Ik verheug me op mijn eerste kennismaking met mijn kleinkindje
Veel plezier vandaag Jonna! Geniet van deze bijzondere dag, maar dat hoef ik vast geen twee keer te zeggen ;)

Vandaag ga ik weer heerlijk naar Lief, ga weer constructief bezig zijn met school (namelijk gewoon 'stom en hersenloos' uit een boek leren. Heerlijk. Moet ik vaker doen

Weet iemand of er ook een belgische 'uitzending gemist' pagina is? Had gister toevallig de eerste aflevering van 'Het mooiste meisje van de klas' gezien. En nu las ik dat in België een hele discussie is ontstaan over de Belgische uitzending van dat programma gister.., omdat twee stellen waren gescheiden nadat dit mooiste meisje en haar jeugdliefde elkaar weer hadden ontmoet. Wilde die aflevering eigenlijk wel ff zien

Heerlijk overigens, zo'n rommelvrijdag. Heb ook al het hele wie is de mol-forum bijgelezen.. Heb zelf geen idee wie de mol is. Jullie wel ?
Die steekpartij op KDV in Belgie... Jemig
Ik lees het net Pip, heb er geen woorden voor...
Ik heb vandaag kennis mogen maken met mijn kleinkindje! Ik ben compleet fliefd! Meisjeskind en ik hebben zelfs het gezichtje kunnen zien (was voor haar de eerste keer dat zij het gezichtje via de echo heeft gezien) en wat is dat prachtig!! Gewoon een neusje, een bewegend mondje, een oog(kasje) kunnen zien! En zelfs op de echo is te zien dat het een heel beweeglijk kindje is! Geweldig! Nog een week of 10 wachten.

Uk, heb je iets kunnen vinden over de Belgische variant van uitzending gemist?

Hoorde het ook op de radio, dat vreselijke nieuws...... Ik speel even voor struisvogel.....vinden jullie niet erg he?
Ha divi

@Mooi Jonna!

een vraagje voor Pip en Gayl over t verwijderen van Mirena

in mei is mijn mirena aan vervanging toe

t lijkt me een pijnlijke gebeurtenis dat verwijderen?

en dan de vraag:

zal ik ook een nieuwe laten plaatsen...

geen menstruatie vind ik *eerlijk gezegd* heerlijk!

voor iedereen een lovely weekend

Kus

Mo
Jonna, leuk!! Geweldig is dat he, dat je zo'n klein mensje al helemaal ziet bewegen enzo.

Mo: ik vond het verwijderen van de Mirena peanuts.

Pip, wanneer krijg je de uitslag?

Druifje, waar bééééén je? Hoe is het bij jullie?
De groep is verhuisd. Jullie hebben allemaal een mail gehad met daarin instructies. Het is even vogelen, maar uiteindelijk zal het wel wennen.

Gisteravond zijn man en ik met het werk van man naar Vrienden van Amstel Live geweest. Was leuk!!!

Racoon, Krezip, 3J's (nooooit van gehoord), Voicst, Pete Nogwat, Trijntje Oosterhuis, Ellen ten Damme, Alain Clark, Henny Vrienten, Frank Boeijen, Henk Hofstede, George Baker, Jeroen van de Boom. Maar ook van Velzen en Boudewijn de Groot. Nou hebben deze beide zangers een bijdrage geleverd aan onze huwelijksplechtigheid.....dus daar stonden man en ik, tussen 10.000 andere bezoekers, te janken

Kortom het was een groot feest gisteravond!

Klinkt gaaf jon!

Heb de mooiste meisje van de klas uitzending van belgie helaas niet meer gevonden. Wel gister gezellig bij Laura getheeleut en vandaag lig ik op mn eigen bank onder fleecedekentje met pot thee. Dit weekend alleen maar thuis geweest om het huis uit te mesten zeg maar. Gaat de goede kant op Het is best lekker, zo'n heel weekend voor mezelf.

Verder: toch wel beetje in de war van die bezette ex-jongen die weer contact zocht. Hij heeft o.a. een hele serieuze en oprechte mail geschreven met dat ie wel snapt dat ik het raar vind dat ie weer contact zoekt enzo, maar dat ie echt het gevoel heeft dat het niet-afgesloten is en hij dit moet uitzoeken, dat ie heel erg veel aan me denkt. Dit weekend ook een lang msn gesprek gehad en zelfs heel even gebeld. Maar feit blijft dat ie gewoon nu een ander vriendinnetje heeft en dus klopt dat voor mij gevoelsmatig niet.
Wat leuk, Jonna!!

@Uk: was gezellig gisteravond inderdaad :-) En laat die jongen dan idd maar even eea uitzoeken en uitmaken voordat hij weer contact opneemt. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he?
Druif is ziek! . Misselijk, draaierig, spugen, geen honger. Maar na alle verhalen, kan ik nu beamen; mama's kunnen niet ziek zijn. Vooral op mini heeft het een bijzondere uitwerking; huilen, dreinen, stampvoeten, dwars. Madelief is zich van geen kwaad bewust en meisje doet haar best... heel lief. Normaal gesproken kunnen de meisjes een extra dagje naar de opvang, maar uitgerekend vandaag gaat dat niet lukken; we hebben geen auto. Man is al uuuuren naar zijn werk en vanavond heb ik oudergesprekken... joepie.

Jon, daar zijn we ook een keer geweest. De drie J's zijn vriendjes van Jan Smit; jan, jaap en jaap, of jan, jaap en jan... zoiets. Heeft Boudewijn de Groot ook 'ons' liedje gezongen??
Multiply... nog even multishit... kom er niet uit.. ik verdiep me er verder in als ik me beter voel...
He, wat vervelend Druif! Is er geen buurvrouw die de meiden weg zou kunnen brengen? In ieder geval veel sterkte!

Wat betreft Multiply, accepteer de uitnodiging voor de nieuwe groep wel even, dan kun je wat makkelijker over de site navigeren.

Hij zong ons liedje! En van Velzen ook..... stonden man en ik met z'n 2en te janken
Druif; beterschap!!

Mo: ik vond het eruithalen idd peanuts. Zeker vergeleken bij het inzetten, dat was nogal een toestand met teveel pijn. Viel flauw van de pijn Dat ding komt er bij mij nooit meer in, heb 2,5 jaar veel krampen gehad, soms tot flauwtes aan toe. Nooit meer dat kreng.

Voor iedereen is 't anders. Ik slik gewoon de pil máándenlang achter elkaar door. Meestal merk ik na een maand of 4-5 doorslikken dat het begint te 'rommelen'. Bevalt me net zo goed. Ik heb 's morgens een hele huisapotheek die ik er 's morgens in 1 keer inkieper. Sinds ik dat doe vergeet ik geen enkele pil meer :-)
Jon: Bijzonder zeg! Lijkt me zo apart.. hihi!
Druif: beterschap!

Jonna: wat ontroerend, dat je dat al allemaal hebt kunnen zien van je kleinkind!

De mail die we gekregen hebben over Multiply is toch een algemene? Met de verschillende opties. Ik snap niet helemaal of ik daar wat mee moet en wat dan.

Nog even terugkomend op de issues op mijn werk: nee, ik heb niet iets met een specifieke collega. Meer met mijn teamleider, door wie ik me niet gewaardeerd voel. Ik heb een bijna onmogelijk project van hem gekregen en dat zag ik eerst als uitdaging. Maar de mensen die er aan deelnemen delen het doel niet. En liggen dus nu weer voor de zoveelste keer dwars. En dan zegt hij zoiets als (daar kom het op neer): zoek het maar uit, dat is jouw werk. Hij is persoonlijk wel aardig altijd tegen mij. Maar vorig jaar vond ik ook al dat hij me een paar keer liet vallen, o.a. toen met dat reisje naar Zweden, waar een nieuwe collega naar toe mocht en ik niet. Zij wil trouwens nu datzelfde project weer afstaan omdat ze het te druk zou hebben (lees: reisje is geweet). En omdat het ooit mijn project was, dat plotseling het hare was toen dat reisje speelde, komt mijn teamleider met de vraag of ik het weer wil overnemen.

Vorig jaar belde hij me met dingen op mijn vrije dag en zelfs op mijn (vrije) verjaardag en die heb ik gedaan omdat ze idd. dringend waren, met enthousiasme en waardering van de hogere baas. Maar van hem geen woord en al helemaal niet de bon waar ik op hoopte.

Dat waren samengevat mijn issues.

Laura: hoe is het met je knie? Wat gaat er gebeuren, weet je dat al?
Het is jaaaaaren geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld als afgelopen dagen. Vandaag voel ik me op zich beter, maar mijn uithoudingsvermogen is nog niets. Fruithapje maken, boterham smeren, luier verschonen, meiden naar bed brengen.. het kost me allemaal even veel moeite. Echt uitrusten moet ik ervan. Gisteren dacht ik om 15.00 uur meisje van school te halen. Omdat het hele gezin wakker was... op de bakfiest (auto nog steeds in garage). Ik was echt kapot!! Heb 20 minuten gedaan over een stukje van normaal 3 minuten.

Er zijn veel zieken om me heen. Mijn collega had geen stem meer en dat is in de klas best vervelend, maar als ze zich ziek zou melden, werden de kinderen naar huis gestuurd, maar dan voel je je ook lekker bezwaard. Ze is toch maar gegaan en lief dat de kinderen waren

BaS, dat klinkt niet echt gezellig. En als je het project pertinent weigert? Een voordeel, dit soort types vallen vaak vanzelf door de mand

Tink, hoe is het bij jullie dan? Ik heb laatst een hyvesberichtje achter gelaten.

Clogs, hoe is het op jouw werk? Je geniet volop van je nieuwe huisje zo te horen.. lekker hoor. Het is eigenlijk wel tijd voor een date in Casa Clogs

Druif, he bah!! Heel veel beterschapjes voor jou en jullie!!

Sorry trouwens dat ik niet op je berichtje heb gereageerd. Absoluut niks persoonlijks, gewoon vergeten. Het is idd een heerlijk moppie, hoor. Wel een hele bijdehante tante waar we volgens mij nog heel wat mee te stellen krijgen, maar goed. Het is echt een schatje! Hoe is t verder met jullie meiskes?

BaS: ik zou het project gewoon weigeren en nee zeggen (en nee blijven zeggen). Jij hebt het toch druk genoeg met jouw eigen project, jammer dus voor je collega die blijkbaar zelf haar workload niet goed kon inschatten. Lastig dat niet iedereen hetzelfde doel heeft, maar daar ligt dan wel een leuke uitdaging: hoe kun je al die neuzen dezelfde kant op krijgen?
Nou hier nog een zieke...

Druif heb echt medelijden met je. Ik kom net mijn bed uit rollen (nou ja een uurtje geleden) en doe niks anders dan bed liggen of bank hangen..

Lees wel mee en geloof dat dat multi geval ook gelukt is, maar verder weinig puff. Ga ff lekker stomen..
Kiss, beterschap... ennehh.. al datum?

Tink, weet ook wel dat het niet persoonlijk was hoor, maar vraag me dan meteen af of het wel goed gaat

Jonna, oh ja.. als ik op je link klinkt dan moet ik me aanmelden, maar dat heb ik al gedaan. Ik kom er niet omheen, ook niet als ik via mijn 'account' zoek op groepen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven