vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Hey het weekend was erg gezellig heerlijk weertje!! Leuke dingen gedaan! Maar nu ik weer thuis ben, ben ik beetje ingestort daarom is mijn vader nu bij mij,,, overdag gaat het prima maar de nachten zijn heel moeilijk dus blij dat hij er is... Morgen weer psycholoog benieuwd hoe dat gaat. Komt vast wel goed.. Dankje x
Hoi Lisa, ik denk dat je net doet alsof het wel prima gaat, ik geloof dat niet...
Je weet toch!
Verslaving is ontkenning.
Je weet toch!
Ik zeg net dat pa bij me is omdat het niet lekker gaat, das geen ontkenning toch
Goed dat je hulp hebt ingeroepen van je vader.

Ik hoop dat je morgen open het gesprek met de psycholoog ingaat.

En je bent heus geen watje als je medicatie nodig blijkt te hebben. Ik vind het zelfs stoer als je hulp durft te accepteren in de vorm van therapie en medicatie, omdat dat echt betekent dat je een betere toekomst voor jezelf wilt
quote:vivalalisa schreef op 25 mei 2010 @ 19:09:

Ik zeg net dat pa bij me is omdat het niet lekker gaat, das geen ontkenning tochNee...
Je weet toch!
Ik vind je lief....
Je weet toch!
Hihi vind jouw ook lief hoor

ik zal jullie morgen laten weten hoe het is gegaan, zo lkkr slapen ... Even spelletje aan doen met pa nog! X
Welk spelletje?
Je weet toch!
2 manspatiance is erg onbekend en lijkt ook totaal niet op t normale patiance erg leuk! En aan winnen natuurlijk!
succes morgen, hopelijk kan je lekker slapen
Ik wilde je ook even succes wensen! En wat meds zegt, vergeet niet dat het heel sterk is om aan jezelf te werken!
Lisa, hou je taai meid! Of eigenlijk, niet dus. Je mag best zwakte tonen en hulp vragen en krijgen!

Hopelijk gaat het goed bij de psych vandaag, sterkte.
Suc6 vandaag meid!!

Het komt allemaal goed!!

Liefs MMR
Lisa , sterkte. Bedenk dat de psych er is zodat jij aan jouw herstel kunt werken. bedenk ook dat een gezond en sterk lichaam een absolute voorwaarde is voor herstel. Mens sana in corpore sane. Je krijgt nog genoeg te verwerken in therapie en voordat de 'nieuwe Lisa' er staat, wees niet te snel met hulp afwijzen, maar breng goed onder woorden waarom je bepaalde keuzes niet of juist wel maakt. Medicatie hoeft niet slecht te zijn (alhoewel ik ook geen fan ben van pillen), maar het gebruik ervan kan je wel dwingen om erbij te eten, drank te vermijden etc etc.

Zet hem op!
Lisa, bedenk 1 ding: Gun jij het je ex dat hij ziet als het slecht met je gaat? Hij gaat verder met zijn leven en dat moet jij ook doen! De beste wraak is als hij ziet (en van vrienden hoort) dat jij het zo goed doet en je leven weer helemaal op orde hebt!

Laat je woede je lijf niet afbreken, maar laat het helpen jezelf weer op te pakken en wat van je leven te maken!

En echt waar: JE KAN HET!!!!!

(Ik krijg enigzins het gevoel op Emile Ratelband te gaan lijken, OMG...zometeen heb ik ook therapie nodig om dat trauma te verwerken )
Nope
Lisa, suc7!
Je weet toch!
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 26 mei 2010 @ 09:47:

Lisa, bedenk 1 ding: Gun jij het je ex dat hij ziet als het slecht met je gaat? Hij gaat verder met zijn leven en dat moet jij ook doen! De beste wraak is als hij ziet (en van vrienden hoort) dat jij het zo goed doet en je leven weer helemaal op orde hebt!

Laat je woede je lijf niet afbreken, maar laat het helpen jezelf weer op te pakken en wat van je leven te maken!

En echt waar: JE KAN HET!!!!!

en TSJAKKAAAAAAAA

(Ik krijg enigzins het gevoel op Emile Ratelband te gaan lijken, OMG...zometeen heb ik ook therapie nodig om dat trauma te verwerken )
Dankje voor jullie leuke lieve berichtjes!! Tjalkkaaaaa

Ik kom er net vandaan... Ze heeft een kader opgesteld met/voor mij ik mag niet onder de 52 kilo wegen zo zolang ik mij daar aan hou gaan we kijken hoe we lisa weer terug krijgen... Kom ik er onder dan moet ik in therapiespeciaal voor het eten en zal ik bij haar weg moeten, en dat wil ik niet!!!

Ik heb haar verteld over mijn foute gedachtes en woede die diep in mij zit... Hèt is begrijpelijk dat ik wraakacties wil want zegt ze, je bent gekwetst en wilt dat de ander dat ziet, en dat is in dit geval niet zo, dus wil jedoor middel van

wraakacties de ander ook lwetsen zodat die voelt wat jij voelt. Dus Dan maar op die manier...

Alleen vond ze het verder geen goed idee om ook daadwerkelijk te doen..

Het slapen gaat slecht maar zodra er andere bij mij zijn lukt het wel, ik voel mij dan veilig en heb het idee dat mijn woede dan niet uit de hand gaat lopen, en mij verlies in gedachtes en moet

van haar uitzoeken waarom het mij veiligheid geeft met andere erbij.. En inzien dat ik het ook alleen kan.

Het zou indd ook wraak zijn als goed met mij gaat, maar ergens zegt een stemmetje op dan denkt die hufter vast : zie je wel dat goeie keuze was! Al die stemmetjes pfffffffff vraag me af waar ze soms vandaan komen.

Mens sana in copore sana, wat betekend dat?

Machutook als je trauma krijgt plaats een topic als ik dan sterk genoeg ben trek in jouw er uit, dus wacht er nog even mee hè!

Ze kwam met idee om op boksen te gaan haha nou lijkt kickboksen mij wel iets!!! ( stemmetje zegt: dan je hem meteen in elkaar schoppen na genoeg trainingen) dus ga meteen kijken als thuis ben of het betaalbaar is! TJAAAaaaka

Pff wa wel weer even heftig komt veel los en ze vraagt goed door, ga zo lekker het bos in! Even uitwaaien.

Dankje dat ik in jullie gedachte ben x
Mens sana in copore sana, wat betekend dat?

Een gezonde geest in een gezond lichaam. Het hangt heel nauw met elkaar samen, als jij niet op gewicht blijft zal je psychisch ook niet beter worden.

Nog gesproken over de medicijnen?
Lisa, jij hebt hem niet nodig om de wereld aan te kunnen. Dat kan je heel goed zelf!

Hij is niet je prins op het witte paard die je moet komen redden. Jij moet zelf je eigen prinses zijn!

Zet jezelf op nr 1 en je zal zien: Mens sana in copore sana! Om met Meds's woorden te spreken...
Nope
Hij is verre van een prins , en leven was ook zeker geen sprookje samen... Zie in dat zo bang en wanhopig was omdat, ookal was het niet super ik controle en vastigheid had... Maar d at zal ik voor mezelf maken.. En veel mooier ook !!

Ben thuis en even je gezegde met lippenstift op spiegel geschreven, hoe creatief haha

medicatie stellen we nog even uit. Heb volgende week afspraak en week erop ook weer... Momenteel dus 1x per week ben ik wel blij mee xx
Oké ik zie het in... Ik zit lager dan laag leuk doen lachen grappen joepiejeehh maar nu voel ik het... Pa slaapt ik zit binnen met hond, die is beetje ziek... En voel mij alleen en depri weet op dit moment een geen raad meer... Idee alleen te staan, niks aan mezelf te hebben... Zo boos op hem zo verdrietig... Luisterde net nummer van Acda en de munnic niet of nooit geweest gaat over man die vreemd gaat... En kan me in hem verplaasen en dat wil ik niet...
He lieverd,

Hoe komt het dat je je nu zo klote voelt?

Ik vind je nog steeds een toppertje die naar zichzelf en de situatie wil kijken.

Boos zijn is ook ok, is een ontlading. Eenzaam en alleen voelen daarentegen is niet ok, hoort er helaas ook wel een beetje bij. Probeer je gedachten een beetje te draaien en ook vooral te kijken naar hover je al bent gekomen in de laatste 6 weken. Dat doen niet veel mensen je na hoor!

Hele dikke knuffel voor jou!
je hebt tijd nodig, maar geloof me het wordt echt beter hoor!!! Ik kan het weten want ik ben al heel oud

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven