Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Dina80 schreef:
02-05-2018 09:45
Nee, dat is niet mijn angst, omdat ik niet meer zoek of verwacht.
Maar ik heb inderdaad die ervaring, en ik geloof nooit dat ik daarin de enige ben.
Daarom maakte ik de opmerking, ik kader van mijn reeks, voor anderen.
Maar waarom zoek je niet meer? Dat heeft toch een oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
02-05-2018 13:17
Dat het en en was, wist ik.
Ik was alleen de aanhalingstekens vergeten en of het meer oud dan wijs was of meer wijs dan oud.
Daar helpt jouw ezelsbruggetje niet bij. :P
Het ezelsbruggetje was met de achterliggende gedachte dat het eerste woord het belangrijkste is. Dus oud en wijs. Alhoewel dat laatste ook te betwijfelen valt...
spell68 schreef:
02-05-2018 15:44
Het ezelsbruggetje was met de achterliggende gedachte dat het eerste woord het belangrijkste is. Dus oud en wijs. Alhoewel dat laatste ook te betwijfelen valt...
https://m.youtube.com/watch?v=0y6Qev04QyQ

:rolling:
safrat schreef:
02-05-2018 13:19
Maar waarom zoek je niet meer? Dat heeft toch een oorzaak.
Dat is inderdaad deels wel een kwestie van de kip en 't ei, dat weet ik.
Ik vind dat helemaal geen kip of ei kwestie. Niet eens ten dele.
:biggrin: Ken ik helemaal niet dit nummer. Maar dus nu heb ik dus eigenlijk voor niets zitten wachten tot ik eindelijk oud ben, zodat ik wijs kan worden??? Wat een waste zeg!
safrat schreef:
02-05-2018 17:24
Nee en ook niet helemaal zoals in de OP staat,
spell68 schreef:
02-05-2018 20:19
:biggrin: Ken ik helemaal niet dit nummer. Maar dus nu heb ik dus eigenlijk voor niets zitten wachten tot ik eindelijk oud ben, zodat ik wijs kan worden??? Wat een waste zeg!
Ja, als je alleen maar hebt gewacht tot je wijs werd ben je even wijs als toen je nog een spelletje was. Ik weet niet of dat een waste is. Per saldo maakt het niets uit.
safrat schreef:
02-05-2018 13:12
je staart naar een onbekende die naast jou zit te eten... Is dat dan weer zo'n man die niet weet dat hij date? :D
Dag onbekende..., ik ben Esla, we hebben een date.
Dat weet jij niet hè ;-) ....bij deze, zullen we gaan schransen? Met wijn erbij, toetje na?
Wel naast me blijven zitten. :whip: :lol:

Wordt vervolgd!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
safrat schreef:
02-05-2018 17:24
Wat vind jij het dan?
ooitverlegen schreef:
02-05-2018 20:38
Nee en ook niet helemaal zoals in de OP staat,
Hoezo niet?
Ten eerste gaat die OP niet over mij persoonlijk; dit is een reeks voor iedereen.
Ten tweede is die OP een jaar geleden geschreven.
Eslarealidad schreef:
03-05-2018 01:59
Dag onbekende..., ik ben Esla, we hebben een date.
Date toch eens normaal en duidelijk, en stel je niet zo aan.
Daten en de bijbehorende signalen zijn al ingewikkeld genoeg, en als je het zo omslachtig doet dat de ander niet of nauwelijks weet dat hij of zij date, versterk je dat alleen maar. Onnodig en onzinnig.
safrat schreef:
02-05-2018 20:39
Ja, als je alleen maar hebt gewacht tot je wijs werd ben je even wijs als toen je nog een spelletje was. Ik weet niet of dat een waste is. Per saldo maakt het niets uit.
Ohhh, dat verklaart een hoop. Daarom gedraag ik me nog steeds als een kind! Dan weet ik dat dat iig niet aan mij ligt. Wat is het leven toch heerlijk! en niet in de laatste plaats, omdat het fantastisch weer wordt!
Dina80 schreef:
03-05-2018 09:45
Date toch eens normaal en duidelijk, en stel je niet zo aan.
Daten en de bijbehorende signalen zijn al ingewikkeld genoeg, en als je het zo omslachtig doet dat de ander niet of nauwelijks weet dat hij of zij date, versterk je dat alleen maar. Onnodig en onzinnig.
Dit is humor tussen safrat en mij.
Bemoei je er niet mee.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Succes! met je geweldige ochtendhumor. Humeur.
Ik ga vandaag naar een pretpark. In de achtbaan met m'n nichtje. Dat zouden meer mensen moeten doen. :P

Als ik terugkom heb ik vast wel wat (on)zinnigs te zeggen.
safrat schreef:
03-05-2018 10:20
Ik ga vandaag naar een pretpark. In de achtbaan met m'n nichtje. Dat zouden meer mensen moeten doen. :P

Leuk!
Veel plezier samen. :sun:
Goedemorgen, ik ben een bijna 28 jarige jongen uit ASD, zeker niet lelijk, maar zeer onzeker, erg verlegen. Zo erg, dat ik durf amper met een meisje te praten. Ik verdring dit door te blowen en te drinken, om maar niet te hoeven nadenken.
Graag tips, liefst een gesprek met iemand.
Groetjes, Daan
safrat schreef:

Efteling?? De nieuwe python? Heel veel plezier iig!
'samen drankje doen' ik lees dat zo vaak. dat ik dat zo afschuwelijk saai vindt terwijl ik nooit een drankje heb gedaan met een meisje. het klinkt zo.. vreemd burgerlijk kinderachtig truttig.. ik vind er helemaal niet het juiste woord voor.
Eslarealidad schreef:
03-05-2018 09:59
Dit is humor tussen safrat en mij.
Bemoei je er niet mee.
Oh, ik dacht dat je serieus op die manier dates had.
Als het voor de grap is heb ik niets gezegd, en zal ik me er niet mee bemoeien.
En anders ook niet, als je dat niet wil. Maar ik dacht dat mijn mening geven wel kon tegen jou, omdat we samen al veel gezellige berichten hebben uitgewisseld.
:-)
Chinaman schreef:
03-05-2018 14:26
'samen drankje doen' ik lees dat zo vaak. dat ik dat zo afschuwelijk saai vindt terwijl ik nooit een drankje heb gedaan met een meisje. het klinkt zo.. vreemd burgerlijk kinderachtig truttig.. ik vind er helemaal niet het juiste woord voor.
Dat zit meer in de omschrijving, dan in de activiteit. 'Samen een drankje doen' klinkt kinderlijk. Maar in de praktijk ligt dat helemaal aan de setting of dat wel of niet gezellig is. Als je het doet met iemand waar je fijn mee kan praten, of juist iemand waarmee stiltes niet opgelaten voelen, kan het heel prettig zijn om zo samen ongedwongen met een lekker drankje te zitten, al dan niet in de zon.
vlucht schreef:
03-05-2018 10:45
Goedemorgen, ik ben een bijna 28 jarige jongen uit ASD, zeker niet lelijk, maar zeer onzeker, erg verlegen. Zo erg, dat ik durf amper met een meisje te praten. Ik verdring dit door te blowen en te drinken, om maar niet te hoeven nadenken.
Begin met jezelf een man te noemen nu je bijna een dertiger bent.
Durf je met geen enkel meisje te praten of alleen niet met aantrekkelijke?
safrat schreef:
Omdat je hersenen opnieuw zijn gerangschikt door het geschud van de achtbaan? ;)
Dina80 schreef:
03-05-2018 08:55
Hoezo niet?
Ik krijg de indruk dat je vertrouwen een beetje weg is omdat je bent gestopt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven