Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.

woensdag 2 mei 2018 om 13:19
Maar waarom zoek je niet meer? Dat heeft toch een oorzaak.
woensdag 2 mei 2018 om 15:44
Het ezelsbruggetje was met de achterliggende gedachte dat het eerste woord het belangrijkste is. Dus oud en wijs. Alhoewel dat laatste ook te betwijfelen valt...

woensdag 2 mei 2018 om 20:19

woensdag 2 mei 2018 om 20:39
Ja, als je alleen maar hebt gewacht tot je wijs werd ben je even wijs als toen je nog een spelletje was. Ik weet niet of dat een waste is. Per saldo maakt het niets uit.
donderdag 3 mei 2018 om 01:59
Dag onbekende..., ik ben Esla, we hebben een date.
Dat weet jij niet hè

Wel naast me blijven zitten.

Wordt vervolgd!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

donderdag 3 mei 2018 om 08:55
Hoezo niet?
Ten eerste gaat die OP niet over mij persoonlijk; dit is een reeks voor iedereen.
Ten tweede is die OP een jaar geleden geschreven.

donderdag 3 mei 2018 om 09:45
Date toch eens normaal en duidelijk, en stel je niet zo aan.
Daten en de bijbehorende signalen zijn al ingewikkeld genoeg, en als je het zo omslachtig doet dat de ander niet of nauwelijks weet dat hij of zij date, versterk je dat alleen maar. Onnodig en onzinnig.
donderdag 3 mei 2018 om 09:53
Ohhh, dat verklaart een hoop. Daarom gedraag ik me nog steeds als een kind! Dan weet ik dat dat iig niet aan mij ligt. Wat is het leven toch heerlijk! en niet in de laatste plaats, omdat het fantastisch weer wordt!
donderdag 3 mei 2018 om 09:59
Dit is humor tussen safrat en mij.
Bemoei je er niet mee.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

donderdag 3 mei 2018 om 10:22
Leuk!
Veel plezier samen.

donderdag 3 mei 2018 om 10:45
donderdag 3 mei 2018 om 10:48

donderdag 3 mei 2018 om 16:36
Oh, ik dacht dat je serieus op die manier dates had.
Als het voor de grap is heb ik niets gezegd, en zal ik me er niet mee bemoeien.
En anders ook niet, als je dat niet wil. Maar ik dacht dat mijn mening geven wel kon tegen jou, omdat we samen al veel gezellige berichten hebben uitgewisseld.

donderdag 3 mei 2018 om 16:38
Dat zit meer in de omschrijving, dan in de activiteit. 'Samen een drankje doen' klinkt kinderlijk. Maar in de praktijk ligt dat helemaal aan de setting of dat wel of niet gezellig is. Als je het doet met iemand waar je fijn mee kan praten, of juist iemand waarmee stiltes niet opgelaten voelen, kan het heel prettig zijn om zo samen ongedwongen met een lekker drankje te zitten, al dan niet in de zon.

donderdag 3 mei 2018 om 16:40
Begin met jezelf een man te noemen nu je bijna een dertiger bent.
Durf je met geen enkel meisje te praten of alleen niet met aantrekkelijke?