Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 13:43
Ik had er nog wat bij gezet maar laat ik maar staan.
Je was me voor.
Tuurlijk weet ik dat er vrouwen zijn die dit lekker vinden.
En mannen.
Ik ben ook op de hoogte.
Jij schreef dat je gefrustreerd bent door al die vrouwen die jou pijn hadden gedaan en ging los op haar. Toen kreeg je wel een stijve.
Ik gaf haar een harde klap in haar gezicht. Had je niet om gevraagd. Deed je uit jezelf. Wurgen en nog meer. "Seriemoordenaar" voelde jij je. De rest zet ik hier niet eens meer maar ik was echt in shock.
Meisje van begin 20.
Ik ben niet wereldvreemd hoor.
Je slaat door.
Mod mag dit weghalen.
Als het op de man af is.
En dat is het.
Nee, ik werd boos op mezelf, ik vond mezelf een mietje toen ik het niet lukte en dat medelijden en troosten van die dame raakte ik gefrustreerd door. Ik heb niks tegen haar zin in gedaan, zij zal zelf aangeven als ze iets niet wilde of te ver vond gaan. Ik gaf haar eerst een licht tikje op haar wang en ze zei zelf harder.
Nee ik voelde mij niet als een seriemoordenaar, ik snap nu alleen wat vrouwen in zulke gasten zien, bepaalde soort spanning.
Heb nog een berichtje ontvangen van haar vanochtend en ze zei dat ze het gezellig vond, niks ernstigs dus.
safrat schreef:
30-05-2018 13:52
Maar waarom koppel jij ruig en onderdanig aan slaan en pijn? Ik hou ook wel van ruig, maar met slaseks heb ik echt niks en met pijn ook niet trouwens. Heb je gevraagd wat zij met ruig bedoelde?
Ja ik heb het gevraagd ze zei dat ze van pijn, geslagen worden en vernedering hield. (zonder blijvend letsel)

Alles wordt sterk overdreven hier, misschien mijn fout door de manier waarop ik het typte.

Laat ik duidelijk zijn, ik zal never nooit iets doen tegen de zin in van een dame. Ook als ik de meest gefrustreerde man op aarde zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
30-05-2018 13:58
Nee, ik werd boos op mezelf, ik vond mezelf een mietje toen ik het niet lukte en dat medelijden en troosten van die dame raakte ik gefrustreerd door. Ik heb niks tegen haar zin in gedaan, zij zal zelf aangeven als ze iets niet wilde of te ver vond gaan. Ik gaf haar eerst een licht tikje op haar wang en ze zei zelf harder.
Nee ik voelde mij niet als een seriemoordenaar, ik snap nu alleen wat vrouwen in zulke gasten zien, bepaalde soort spanning.
Heb nog een berichtje ontvangen van haar vanochtend en ze zei dat ze het gezellig vond, niks ernstigs dus.
Je gaat nu een hele andere versie geven. Opeens is het een licht tikje. Dat stond er niet. Je hebt het niet voor niets weggehaald. Ik geloof er niks meer van.
Het was jouw frustratie door al die andere vrouwen.
En het kon je niet meer schelen.
Misschien is het niet gebeurd.
Werd je wakker uit 2 keer dromen.

Ik val in herhaling.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:07
Je gaat nu een hele andere versie geven. Opeens is het een licht tikje. Dat stond er niet. Je hebt het niet voor niets weggehaald. Ik geloof er niks meer van.
Het was jouw frustratie door al die andere vrouwen.
En het kon je niet meer schelen.
Misschien is het niet gebeurd.
Werd je wakker uit 2 keer dromen.

Ik val in herhaling.
Het begon met een licht tikje en later werd het harder.
Het maakt blijkbaar niet uit wat ik typ ,jij hebt jouw waarheid, prima, ik weet hoe het echt zit.
Het was niet de frustratie jegens al die vrouwen en afwijzingen het is mijn eigen falen waar ik gefrustreerd door raakte in combinatie met medelijden.
Even een relativering van Sigmund tussendoor:

Afbeelding

:)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En deze ook dan maar:

Afbeelding
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:00
Ja ik heb het gevraagd ze zei dat ze van pijn, geslagen worden en vernedering hield. (zonder blijvend letsel)

Alles wordt sterk overdreven hier, misschien mijn fout door de manier waarop ik het typte.

Laat ik duidelijk zijn, ik zal never nooit iets doen tegen de zin in van een dame. Ook als ik de meest gefrustreerde man op aarde zou zijn.
Jij zei dat ze van ruige, harde seks hield.
Dat is wat anders
Jij ging slaan en hard en......
Als je zo een verhaal schrijft moet je ook snappen dat er mensen zijn die zo een verhaal serieus nemen.
Ik kan in plaatjes denken en ook letterlijk denken.
Nu is het sterk overdreven.
Zeg je.
Schrijf het dan niet sterk overdreven.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
tonkje schreef:
30-05-2018 14:13
Even een relativering van Sigmund tussendoor:

Afbeelding

:)
:D
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:15
Jij zei dat ze van ruige, harde seks hield.
Dat is wat anders
Jij ging slaan en hard en......
Als je zo een verhaal schrijft moet je ook snappen dat er mensen zijn die zo een verhaal serieus nemen.
Ik kan in plaatjes denken en ook letterlijk denken.
Nu is het sterk overdreven.
Zeg je.
Schrijf het dan niet sterk overdreven.
Ja dat is mijn fout dat ik de gebeurtenis niet duidelijk genoeg omschreef.
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:11
Het begon met een licht tikje en later werd het harder.
Het maakt blijkbaar niet uit wat ik typ ,jij hebt jouw waarheid, prima, ik weet hoe het echt zit.
Het was niet de frustratie jegens al die vrouwen en afwijzingen het is mijn eigen falen waar ik gefrustreerd door raakte in combinatie met medelijden.
De waarheid voor mij was dat verhaal wat je weg hebt gehaald.
Daar stond dat en daar ging ik vanuit.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:21
De waarheid voor mij was dat verhaal wat je weg hebt gehaald.
Daar stond dat en daar ging ik vanuit.
Dat was ook de waarheid, maar niet duidelijk genoeg. Ik kreeg achteraf een beetje spijt van die details die ik meldde dat kan ik beter privé houden.
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:19
Ja dat is mijn fout dat ik de gebeurtenis niet duidelijk genoeg omschreef.
Het kwam hard over.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:25
Het kwam hard over.
Dat was het ook, maar dan met haar instemming. En niet zomaar uit het niets onverwachts keihard meppen.
Nog zacht gezegd, keihard.
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:23
Dat was ook de waarheid, maar niet duidelijk genoeg. Ik kreeg achteraf een beetje spijt van die details die ik meldde dat kan ik beter privé houden.
Hoezo privé houden?
Nu heb je wat inzicht om het de volgende keer anders te doen.
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:26
Nog zacht gezegd, keihard.
Gaandeweg kreeg ik er wel plezier in, door de macht die ik had, maar ik denk niet dat ik het ooit opnieuw zo zou willen, toch niet echt mijn ding.
Als beiden het lekker vinden dan vind ik er niets verkeerd aan :)
koekies zijn lekker
Eslarealidad schreef:
30-05-2018 14:32
Hoezo privé houden?
Nu heb je wat inzicht om het de volgende keer anders te doen.
Ik weet nu wel dat ik dominant ben in bed, gisteren achter gekomen. Maar dat pijn/vernedering/slaan toch niet mijn ding is. Voelt zo respectloos. Als deze dame ooit weer terug komt in Nederland denk ik niet dat ik haar weer opnieuw zou uitnodigen.

Ik heb het ook wel "verpest" want ik zit nu in de friendszone bij haar gezien haar lieve berichtjes dat ik altijd mijn verhaal bij haar mag doen als ik ergens mee zit. Het wordt tijd dat ik me als man ga gedragen en niet als mietje.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 30-05-2018 14:41
24.85% gewijzigd
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:39
Ik weet nu wel dat ik dominant ben in bed, gisteren achter gekomen. Maar dat pijn/vernedering/slaan toch niet mijn ding is. Als deze dame ooit weer terug komt in Nederland denk ik niet dat ik haar weer opnieuw zou uitnodigen.
Nee, je weet nu dat je dat wil zijn. Heel wat anders. :D
safrat schreef:
30-05-2018 14:41
Ja sorry dat klopt, met mijn gedrag en houding en bescheidenheid en nederigheid komt ik altijd over als heel onderdanig of zo.
safrat schreef:
30-05-2018 14:41
Ja sorry dat klopt, met mijn gedrag en houding en bescheidenheid en nederigheid komt ik altijd over als heel onderdanig of zo.

Het enige dat ik mee heb is mijn lichaam, die past wel bij een dominante " alpha man"
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:42

Het enige dat ik mee heb is mijn lichaam, die past wel bij een dominante " alpha man"

Hoe ziet het lichaam van een dominante "alpha man" eruit?
justme_37 schreef:
30-05-2018 14:32
Gaandeweg kreeg ik er wel plezier in, door de macht die ik had, maar ik denk niet dat ik het ooit opnieuw zo zou willen, toch niet echt mijn ding.
Pak van mijn hart.
zoetjerminder schreef:
30-05-2018 14:39
Als beiden het lekker vinden dan vind ik er niets verkeerd aan :)
Nee dan niet.
Dat klopt.
Zo kwam dat verhaal niet over wat weg is.
Zucht... waarom ben ik zo'n schijterd als het op vrouwen aan komt? Zolang ik gewoon een leuk gesprek heb met een vrouw gaat het wel en ben ik belangstellend. Maar dan wil ik bevoorbeeld aangeven dat ik haar leuk vind, of zelfs simpelweg uitnodigen om eens een keer wat te gaan drinken of, zoals vanochtend, een bordspel te gaan spelen (ik kwam in een spellenwinkel een leuke vrouw tegen), en dan klap ik helemaal dicht en durf ik het niet.

Continu complimentjes krijgen over mijn extravertheid en enthousiasme helpt dus blijkbaar niet om toch te laten merken dat ik iemand leuk vind :'-(. Ik snap ook niet waarom ik zo bang ben voor een afwijzing, aangezien ik verder dus heel vrolijk en open ben volgens anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven