Vragen over date

23-01-2021 07:36 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga op mijn 1e date ooit met een meisje(ben zelf jongen)
Aangezien alles dicht is gaan wr wandelen in een natuurgebied.

Met corona mag je eigenlijk geen fysiek contact hebben zoals begroeten met omhelzing o.i.d. zouden jullie dat wel gewoon doen of gewoon luchtig iets zeghen dat je niet mag omhelzen ofzo.

Zelfde met afscheid nemen ook daar mag het niet.(omhelzen) Wat zouden jullie doen?

Na de date en als alles leuk is verlopen hoe snel zouden jullie dan een berichtje sturen?

Zouden jullie ook iets mee nemen en zo ja wat?kwa drinken/eten

EDIT: heb haar ontmoet via bumble dit was al een paar maanden geleden en toemhad ze haar account verwijderd. Nu zat ze weer op Bumble en hadden we weer een match. we praten nu 2 dagen. Eerst via bumble en toen via whatsapp
tijdjes123 wijzigde dit bericht op 23-01-2021 08:07
23.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe ken je haar? Wanneer dit de eerste onmoeting is dan zou ik niet voor fysiek contact gaan meteen. Gewoon gaan lopen en elkaar leren kennen. Bij het afscheid kun je altijd nog kijken hoe zij reageert en of zij jou een knuffel wil geven.

Wanneer het gezellig was dan zou ik in de avond wel een berichtjes sturen met: ik vond het gezellig. Het was erg leuk om je te ontmoeten, evt een voorstel erbij om over een paar dagen nog eens een stuk te lopen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niks meenemen hoor, dat is zo onhandig als je wandelt
En als het gezellig was, app je dat gewoon direct, vanuit je enthousiasme
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf een rugtasje meenemen met iets te drinken voor jullie en 2 plastic bekers, evt een paar hapjes. Ik vind zelf die tapas bakjes lekker van AH.

Je zou ook kunnen kijken of een restaurant/kiosk op de route zit. Veel hebben nu een stalletje aan de weg waar je koffie, soep of iets anders kan halen.

Samen even wat drinken of iets kleins eten is wel zo gezellig. Ik zou geen cadeautje meenemen en ook geen bloemen want dan loop je steeds te sjouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik wens jullie alvast een leuke date.
(Warm) drankje meenemen is altijd een goed idee.
Doe een elleboog je als begroeting?
Vind het trouwens goed dat jij je aan de maatregelen wil houden bij een eerste date.
Uiteraard stuur je snel een appje als je het leuk vond. Zoiets als 'dat was leuk! Doen we dat gauw nog eens? '
Succes!
attraverso wijzigde dit bericht op 23-01-2021 08:16
6.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval nooit zomaar een knuffel geven als je niet weet hoe strikt zij de maatregelen volgt. Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat iemand dat wel wilde doen en dat vond ik echt niet fijn. Wordt ook ongemakkelijk als je iemand dan moet afwijzen. Ik zou trouwens in deze tijd sowieso geen fysiek contact hebben en inderdaad iets luchtigs zeggen over ‘de rare tijden’, “gek hè, zo’n date op afstand, ik mag je niet eens een hand geven” en dan merk je wel hoe ze reageert.

Je zou best iets lekkers mee kunnen nemen voor jullie beide voor tijdens het wandelen/op een bankje, dat vindt ze vast leuk. Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Je OP steeds veranderen hoeft niet, dat is verwarrend, je vroeg eerst of je 'iets' moest meenemen en nu heb je het over 'welk drankje'. Zet gewoon een reactie ipv je OP steeds aan te passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denk ik ergens langslopen voor een koffie/thee to go. Als dat er niet is zelf een thermosflesje met iets warms? Verder geen knuffel/omhelzing aan begin. Je hebt elkaar nog niet gezien! Cadeautjes op de eerste date zou ik me ongemakkelijk bij voelen. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet knuffelen of een hand geven.
Eventueel kun je ook van te voren al vragen hoe ze omgaat met corona.
Voor mij is geen afstandhouden bijvoorbeeld echt een dealbraker, dus ik zou daar op serieus een date afzeggen.

Of je wat mee moet nemen hangt er vanaf hoe lang je gaat wandelen. Bij een wandeling van 1 of 2 uur hoeft dat echt niet. Of als het in de buurt is, loop je langs een koffietentje en trakteert haar voor tijdens de wandeling.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn partner in coronatijd ontmoet en na overleg ook afgesproken dat wij elkaar gewoon knuffelen en zoenen. Dat hebben we op de eerste date besproken. Zo van; hey, handje of drie zoenen. En later werd dat wel meer. Nu is het een lat-relatie en hebben we onze eigen bubbel.
Alle reacties Link kopieren
Nou hier komt het:

Date ging wel ok denk ik paar km gewandeld en leuk gesprek gehad onderweg.
Geen omhelzing o.i.d. gedaan want er was politie en BOA aanwezig en we hadden geen zin in een boete.

Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.
Alle reacties Link kopieren
tijdjes123 schreef:
24-01-2021 16:09
Nou hier komt het:


Na 10 minuten stuurde ze wel een berichtje naar haar nicht en halverwege nog een keer maar geen idee waarvoor dat was.

Veiligheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
tijdjes123 schreef:
24-01-2021 16:09
Maar denk niet dat wat wordt ze stuurde dat ze me wel een leuke jongen vind en dat ze normaal op een ander type valt maar dat ze zich nu een keer had opengesteld maar ze niet weet of het romantisch kan worden. En dat ik iemand zou verdienen die dat wel gelijk wist.

Nee, dat wordt niks meer helaas. Maar dat maakt helemaal niet uit: je hebt het gedaan, je hebt nu al een paar dingen in je hoofd die je volgende keer anders zou doen. Daten is als met alles: oefening baart kunst. En je moet gewoon ook het geluk hebben dat zij en jij allebei die klik voelen.

Goed gedaan in ieder geval. Op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik dan weer niet snap.
Ze komt vanochtend wel weer met hey goedemorgen. Lekker geslapen? En success met je werk vandaag. Als je geen interesse hebt doe dat dan niet
Alle reacties Link kopieren
tijdjes123 schreef:
25-01-2021 10:40
Wat ik dan weer niet snap.
Ze komt vanochtend wel weer met hey goedemorgen. Lekker geslapen? En success met je werk vandaag. Als je geen interesse hebt doe dat dan niet
ze vindt je nog wel aardig, alleen niet de aardigste
Je kunt haar zeggen, dat je liever geen contact meer hebt
tijdjes123 schreef:
25-01-2021 10:40
Wat ik dan weer niet snap.
Ze komt vanochtend wel weer met hey goedemorgen. Lekker geslapen? En success met je werk vandaag. Als je geen interesse hebt doe dat dan niet
Je wordt gefriendzoned. Als je haar ook ziet als een 'gewone' vriendin, kun je er in mee gaan. Als je haar leuker vindt dan dat, is het beter om te kiezen voor jezelf en het contact te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
nou helaas
ze voelt de klik niet
Maar ze wilt wel in contact blijven en een vriendschap opbouwen
Alle reacties Link kopieren
tijdjes123 schreef:
28-01-2021 13:14
nou helaas
ze voelt de klik niet
Maar ze wilt wel in contact blijven en een vriendschap opbouwen
Wil jij dat ook? Als jij dat niet wil, kun je daar maar beter meteen duidelijk over zijn.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
28-01-2021 13:16
Wil jij dat ook? Als jij dat niet wil, kun je daar maar beter meteen duidelijk over zijn.
Ik heb niet heel veel vrienden dus lijkt me wel leuk opzich.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven