Vreemd gaan, goed idee?

11-08-2009 15:01 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?
Ik vind het eigenlijk best een goed idee van TO, gewoon doen! Consequenties zijn voor later, kom zeg, dat eeuwige plannen. Laat hem je aan zijn keiharde lans spiesen! Die saaie bbq-spiesjes op de eeuwige vinex-buurtfeestjes komen je op den duur ook de keel uit.
Ik voel een Sheer-situatie aankomen
Ik zeg: Gaan met die banaan!

Je kinderen en man verdienen toch geen vrouw die zo denkt over zichzelf en haar gezin, dus wat dat betreft zit je veilig.
Waarom twijfel je nog? Waarom heb je nog ene topic geopend? Ik had het wel geweten hoor, een knappe man!!

Schijt aan je kinderen en je man en je huwelijk, gewoon voor die knappe man gaan! Vind het een goed plan van je, dat je het nog niet eens hebt uitgevoerd verbaasd me!!!!!!!

come on.......
Forumhistorie van 1 bericht, half uur, meer dan 50 reacties. Dat we er toch elke keer weer intrappen...
Ik zou het gewoon doen joh ! iedereen gaat vreemd tegenwoordig en wat maak jou het nou uit van je kids en je husband ! ik wacht op het volgende topic: ''help mijn man heeft mij eruit gegooit'' !
Tjonge jonge zeg

Ja ik zeg ook doen, gewoon gaan ketsen met die lekkere vent.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ow ja!

Laat je echtgenoot vooral onze reacties zien, want ik kan me voorstellen dat wanneer je dit doorzet je bij hem dusdanig zijn strot uithangt, dat hij luidkeels roept:

ALLE VROUWEN ZIJN HET ZELFDE!

En dat moeten we niet hebben natuurlijk!
quote:korenwolf schreef op 11 augustus 2009 @ 15:33:

Forumhistorie van 1 bericht, half uur, meer dan 50 reacties. Dat we er toch elke keer weer intrappen...Deze is gewoon leuk! Maakt het uit dat het een troll is?
quote:korenwolf schreef op 11 augustus 2009 @ 15:33:

Forumhistorie van 1 bericht, half uur, meer dan 50 reacties. Dat we er toch elke keer weer intrappen...

Kom op, iedereen kan zien dat dit een reltopic is.

En op een reltopic, krijg je relreacties.

Niemand die dit serieus neemt hoor.
@ RG, neuh, dat niet. Maar zo'n onoriginele...
quote:Maris1978 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:28:

Anna, waar ben je nou? Die neemt onze raad ter harte en is op d'r mamafiets op weg naar Lans-a-lot.
Heerlijk dit :-)

Relletje op zijn tijd ...
Ja, dat dan weer wel Korenwolf.

Verzin dan iets waar iederene écht in trapt. En niet zo'n zielig nep trolltopic.
Hoelang zou de OP nog blijven staan?
Kan er toch om lachen, ik heb gewoon geen gevoel voor (goeie) humor.
Kunnen we niet samen een betere verzinnen? Iets met een soulmate via internet die je al drie dagen kent aan je 3 bloedjes voorstellen of zo?
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?Voor het geval Anna zich bedenkt, en wij met een verhaal zonder clou zitten
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?Zo, zijn we die tenminste niet kwijt zometeen
Twee zielen, kusunum.....
't is zo zonde als straks iedereen uit zijn werk komt en denkt "Waar maken die zich druk om"

Ik heb het gevoel dat Anna zich dit echt af vroeg, en nu niet zo blij is dat we niet met zijn alle onze vreemdgang successtorys op het scherm gooien.
Dat gevoel heb ik ook Kussunum.

Ze wilde natuurlijk dat wij allemaal riepen:

'Ga alsjeblieft niet vreemd, denk aan je kinderen en je man!''

En dat zij daar dan weer op kon reageren.

Maar helaas. We zijn wel wat andere trolltopics gewend hier.

Dus doeidoei Anna!
Hij kan iedere vrouw krijgen en jij denkt dat hij speciale gevoelens voor jou heeft.. Of doetie gewoon alsof om je in bed te krijgen...? Net als bij iedere andere vrouw die op m valt.

Heb niet alles gelezen dus excusez moi als ik enorme mosterd ben
quote:korenwolf schreef op 11 augustus 2009 @ 15:38:

Kunnen we niet samen een betere verzinnen? Iets met een soulmate via internet die je al drie dagen kent aan je 3 bloedjes voorstellen of zo?Soulmates zijn wel in nu, voor de karma sex enzo.
quote:Loreyi schreef op 11 augustus 2009 @ 15:48:

Hij kan iedere vrouw krijgen en jij denkt dat hij speciale gevoelens voor jou heeft.. Of doetie gewoon alsof om je in bed te krijgen...?

Heb niet alles gelezen dus excusez moi als ik enorme mosterd ben Goede raad is nooit mis, maar je serieuze poging is wellicht overbodig in een troll topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven