Vreemd gaan, goed idee?

11-08-2009 15:01 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?
quote:kusunum schreef op 11 augustus 2009 @ 15:39:

[...]

Voor het geval Anna zich bedenkt, en wij met een verhaal zonder clou zittenDat had ik meteen al
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft.

weet je, dat gevoel heb ik ook altijd bij players, dat ze meer voor mij voelen dan voor al die andere vrouwen aan wie ze ook extra aandacht besteden en ook mee naar bed gaan.

Maar ja, ik ben dan natuurlijk ook wel heel bijzonder he, als ik zelfs een player kan krijgen
Sjeezus, ik ben even wezen fietsen met de hond en nu al 5 pagina's vol geschreven! Deze topic heeft wel een enorme wending gekregen zeg.
Oh 6 alweer, gaat snel!
quote:Magdalene010 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:53:

Oh 6 alweer, gaat snel!Ik vind jouw avater echt schitterend. Wilde ik ff zeggen nog.
*
Ik heb ook écht wel het idee dat Anna dit serieus meende.

Ben benieuwd wat ze van de reacties vindt.
Hahahaha, ECHT lachen hier. Zeg Anna, als jij klaar met mooie man bent; wil je hem dan even naar mij doorsturen? Ik heb ook wel zin. Ik ben trouwens single; hoop dat mooie man dan toch interesse in me heeft...

Verder even een vraagje (ik ben nieuw op forum):

Hoe kan ik eerdere posts van leden bekijken en kan ik leden een (prive) bericht sturen?
quote:shining schreef op 11 augustus 2009 @ 15:54:

[...]

Ik vind jouw avater echt schitterend. Wilde ik ff zeggen nog.Dank je wel! Op advies van jou! Nogmaals bedankt!
quote:Breaky schreef op 11 augustus 2009 @ 15:59:

Hahahaha, ECHT lachen hier. Zeg Anna, als jij klaar met mooie man bent; wil je hem dan even naar mij doorsturen? Ik heb ook wel zin. Ik ben trouwens single; hoop dat mooie man dan toch interesse in me heeft...

Hoe kan ik eerdere posts van leden bekijken en kan ik leden een (prive) bericht sturen?Ooooh Breaky, wil jij hem dan daarna naar mij toe sturen? Ik ehb wel een relatie maar wat maakt dat nou uit....heerlijk toch, zo af en toe buiten de deur eten?
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?Gewoon geil.
quote:Magdalene010 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:59:

[...]

Dank je wel! Op advies van jou! Nogmaals bedankt!

Hoef je mij toch niet te bedanken joh.:)

Vind 'm zo mooi.........
Ik was er nooit opgekomen om dit plaatje te kiezen, dat kwam toevallig door de foto die ik liet zien en omdat jij het adviseerde. Hij is wel uniek in ieder geval want niemand heeft hem.
quote:Breaky schreef op 11 augustus 2009 @ 15:59:

Hoe kan ik eerdere posts van leden bekijken en kan ik leden een (prive) bericht sturen?

Je kunt iemand alleen een privéberichtje sturen als je hem of haar vriend maakt. Dat doe je door op het poppetje met het hartje te klikken van de persoon waarmee je vrienden zou willen worden, ( moet die persoon de vriendschap wel accepteren natuurlijk).Dat poppetje staat onder de avater, rechts.

Je kunt, als je op het vergrootglaasje klikt ( ook onder de avater) eerdere topics zien waar iemand op heeft gereageerd.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 16:11
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ooooh Breaky, wil jij hem dan daarna naar mij toe sturen? Ik ehb wel een relatie maar wat maakt dat nou uit....heerlijk toch, zo af en toe buiten de deur eten?[/quote]

Uiteraard!!!

Iets voor jezelf willen houden is zooooooooooooo 1999. Bohoring.

Enne....er is geen betere manier sexueel in trek te zijn dan een relatie hebben
Dankjewel shining! Citeren lukte me trouwens ook al niet, zie hierboven
quote:Breaky schreef op 11 augustus 2009 @ 16:11:

Dankjewel shining! Citeren lukte me trouwens ook al niet, zie hierboven Citeren doe je zo: Rechts boven de post van iemand staan drie icoontjes. Je klikt op de eerste ( soort venstertje) en voila.
Het tekstbalonnetje dus.
Tja in dat geval heb een lieve vriend ben zwanger van de 4e ik zou hem ook wel willen ..ik denk toch dat ik voldoe aan de eisen om dan een topic te openen "zwanger en wel op straat gezet wat nuhuhuh??"...
Haha, ik ben een beetje laat op het reltopic, maar ook ik zeg:

tuuuuuurlijk, meteen doen! Er niet twee keer over nadenken, maar gewoon met hem in de koffer duiken.

Maar natuurlijk wel ff update geven over hoe en wat.

En over een maand het topic openen: mijn sv heeft me bedrogen.

Een maand later: mijn man heeft me uit huis getrapt.

Vervolgens: ben ik zwanger?

etc etc

Haha, Lilith, je bent me enkele seconden voor
quote:Magdalene010 schreef op 11 augustus 2009 @ 16:13:

Het tekstbalonnetje dus.Ja, zo heet zo'n ding haha.
quote:speculaasje schreef op 11 augustus 2009 @ 16:15:

Haha, Lilith, je bent me enkele seconden voor

Nou dat was meer in het kader dat "mooie man" uitgeleend zou worden.....

In dat geval stuur maar door ( cynisch bedoelt)
*
Kabouter ik zeg doen....zeker met het oog op je geile buien rond je eisprong!!! whahhahaaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven