Vreemd gaan, goed idee?

11-08-2009 15:01 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?
*
Wel anders formuleren anders weten we dat het van jou is..
*
Wahahahahaaha,

Kabouter, zit je in DE twee weken? Want dan weet ik wel wat "een rondje lopen" inhoudt
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?Ach wat schattig, een natte droom over Brad Pitt.
Anna, laat je nog even wat horen?
Anna kijkt wel uit, denk ik...

Als de boodschap nou nog niet duidelijk is, weet ik het niet meer.

(Grijns)
quote:Kabouter23 schreef op 11 augustus 2009 @ 16:43:

hahah ja goede tip!

Nou ik ga weer even buiten een rondje lopen ;)Blaffen ze ook als je langsloopt?
Als ik jou was zou ik echt vreemd gaan!

arme man van jou en kinderen
*
Nee joh, je wilt gewoon 's een keer wat anders. Je kunt ook je haar afknippen en rood laten verven. Of een sprituelerige cursus of zo gaan doen. Of iets met klankschalen en het kind in jezelf.
Ik val niet op hem hoor!
Zoiets zou ik nooit doen. Ik vind dat als je met de mooie man vreemd gaat je ook een affaire met hem moet beginnen. Jouw eigen houding schiet in mijn ogen ook zeer tekort. Waarom doemdenken en er vanuit gaan dat jij met mooie man geen toekomst kan hebben? Bovendien valt elke vrouw op hem, dus het is zaak hem zo snel mogelijk aan je te binden, zodat je achter je man's rug om met hem kunt pronken.

Als hij niet tegenvalt tussen de lakens zou ik voorstellen om je te laten bezwangeren door mooie man, met name om te zorgen dat er altijd een lijntje naar jou blijft lopen. Je weet immers niet wat de toekomst brengt, met al die speciale gevoelens voor hem.

Dus: nodig hem eens uit voor een oriënterend wipje... Vanuit daar zou ik hem al mijn verliefde gevoelens maar gewoon opbiechten, zodat hij zich aan je voeten werpt. Vervolgens voer je het bovengenoemde plan uit.

Veel geluk!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:xDoortjex schreef op 11 augustus 2009 @ 17:23:

Dus: nodig hem eens uit voor een oriënterend wipje...
Je snapt 'm Anna? Het feit dat je het overweegt, stuit niet op veel steun hier. (Hilarische reacties, sorry!)

Wat had je nou gedacht hoe men zou reageren?

Ik heb medelijden met jouw man en kindjes. Ga je eens richten op wat er mis is in je huwelijk, aub.
quote:Kabouter23 schreef op 11 augustus 2009 @ 17:06:

[...]

Hee star.. jij heb gregory house in je onderschrift! Hij is echt sexy hahah!Yep....zucht
*

Wat is het Viva forum toch een bron van vermaak, als je je eigen probleempjes even beu bent.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Anna heeft intussen gekookt, de pannen op tafel gekwakt en is nu aan het vreemdgaan..
optie 5 in de poll

punt achter je relatie zetten en dan op naar mooie man (die dan heel hard wegrent waarschijnlijk)
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:03:

...vergeet je de pil niet te vergeten?.
World of Warcraft: Legion
Ik denk dat Anna zo onder de indruk was van alle steun hier, dat zij direct naar de mooie man is gerend om hem het goede nieuws te vertellen dat zij best welwillend staat tegenover een illegaal nummertje met "zijne goddelijke glijerig-heid"..... Maar hij is zo populair dat ze natuurlijk eerst een nummertje heeft moeten maken trekken en op haar "beurt" moet wachten. Het kan dus denk ik nog wel even duren voor ze terug is hoor dames... Maar ja, dan heb je natuurlijk ook wel wat.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Misschien mosterd.....Ik heb een vermoeden dat TO bij de Telegraaf werkt. Lees hieronder:

ma 10 aug 2009, 14:29

Vrouwen geven steeds vaker toe vreemd te gaan

AMSTERDAM - Hoewel vier op de vijf mensen vindt dat monogamie niet bestaat, zegt toch meer dan 90 procent van de mensen dat buiten de deur rommelen verkeerd is.

Dat blijkt uit een onderzoek onder ruim vijfhonderd mannen en vrouwen, uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction in opdracht van het tijdschrift Cosmopolitan.

Het is opvallend dat anno 2009 steeds meer vrouwen toegeven dat ze het ’met een ander hebben gedaan’. "In 1991 gaf nog maar 7 procent dat toe in een onderzoek van het Nisso, nu kenniscentrum seksualiteit Rutgers Nisso Groep. Nu zegt 25 procent van de vrouwen dat ze vreemd zijn gegaan”, aldus hoofdredactrice Claudia Straatmans.

Uit de steekproef blijkt dat een op de vier personen wel eens met een ander tussen de lakens is gekropen. Daarin krijgen vrouwen dus een steeds groter aandeel. Waar vrouwen vroeger veel meer tijd thuis doorbrachten, stappen zij volgens Straatmans nu veel meer in het wereldse leven „en daar horen ook de verleidingen bij”. Volgens relatietherapeute en schrijfster Carolien Roodvoets zijn mensen van nature niet monogaam. „We kunnen er alleen niet mee omgaan.”

In verleiding

Volgens het magazine zijn niet alleen werk, sport en hobby’s terreinen om in de verleiding te komen, maar zijn dat ook websites als Facebook, Linkedin en Hyves. "Toch is dit niet de enige factor. Voor 44 procent van de vrouwen blijkt alcohol de drempel sterk te verlagen. Voor bijna de helft van alle mannen en vrouwen wordt de verleiding wel heel erg groot op het moment dat zij in een andere omgeving en buiten het vizier van hun partner zijn”, zo concludeert Motivaction.

Mannen zouden vooral op zakenreisjes de koe bij de horens vatten. Zeker 35 procent van de vrouwen geeft dan ook toe zich zorgen te maken bij een zakelijke overnachting van hun man. Vrouwen zouden op zakenreis veel minder snel in de verleiding komen.

Schuldgevoel

"Wel voelt het merendeel van de ondervraagden zich na afloop schuldig. Bijna een derde van de respondenten zegt geen last te hebben van schuldgevoelens en vaker zijn dit vrouwen dan mannen.”

Ondanks het schuldgevoel over vreemdgaan heeft ’naast de pot pissen’ ook zo zijn voordelen, stelt Roodvoets: „Na zo’n affaire zijn we beter in staat met andere ogen naar onze relatie te kijken. We weten weer wat we op de bank hebben zitten en herwaarderen dat.” De belangrijkste redenen om een ander op te zoeken zijn spanning (33 procent) en lust (19 procent).
jaja007 wijzigde dit bericht op 11-08-2009 19:57
Reden: Opmaakcodes
% gewijzigd
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Verbazing alom hier. Ach nee, eigenlijk allang niet meer...... Inmiddels weet ik hoe het hier op viva-forum gaat als iemand een dergelijk topic opent.

De reacties zijn weer heerlijk :puke:

Ach, als je maar lol hebt en lekker kortzichtig bent, denk ik dan maar, zo heeft iedereen een fijne avond!
Knipoogjes, soms heb ik ineens de opwelling om met mijn hoofd keihard tegen de muur te rammen. Ik weet niet waar die opwelling vandaan komt of wat het betekent. Wat denk jij, moet ik het gewoon maar eens doen? Ik wil niet kortzichtig zijn, natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven