Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.

woensdag 26 september 2018 om 10:23
Precies. Als iemand een geintje zou willen maken stuurt ie wel wat anders dan een Skype adres. Er zijn genoeg grappige plaatjes en gifjes.
woensdag 26 september 2018 om 10:25
Vreemd. Als het een hacker was, lijkt het me niet logisch dat hij dit soort berichten stuurt. Dus lijkt het mij ook het meest voor de hand liggend dat je man de berichten zelf naar iemand anders wilde versturen waar jij niets vanaf mocht weten, anders had hij het wel eerlijk gezegd. Lastig... ik zou hem ook weer niet keihard beschuldigen, je weet het nooit zeker.
Ik zou zelf wel op onderzoek uitgaan, kijken of er meer dingen niet kloppen.
Ik zou zelf wel op onderzoek uitgaan, kijken of er meer dingen niet kloppen.
woensdag 26 september 2018 om 10:33
Ja zal wel gelijk hebben, maar bij mij komen telefoon berichten regelmatig veel later binnen, soms zelfs de volgende dag (slecht bereik)GenieInABottle schreef: ↑26-09-2018 10:02Een vriend van mij heeft een keer van telefoonnummer moeten veranderen omdat ik dreigende appjes kreeg onder zijn naam, en ja ook zijn nummer. Geen idee hoe het kon. Ik zat gewoon naast hem toen bij mij de appjes binnen kwamen, hij was het dus echt niet. Het is dus mogelijk, geen idee hoe.
woensdag 26 september 2018 om 10:33
Als je een bericht verwijderd uit je gesprek kun je kiezen uit
Verwijderen voor alleen mijzelf
Of verwijderen voor iedereen
Als je eenmaal gekozen hebt kun je niet meer zien hoe of wat. En de opties aanvinken zitten bij elkaar ...
Bij het eerste bericht heeft hij het goed gedaan
“ wis voor iedereen”
De tweede en derde heeft hij “ wis alleen voor mijzelf “ gedaan.
Dan is het wel uit zijn chat, maar niet uit de chat van de ontvanger.
Maar daar kwam hij dus vanmorgen pas achter denk ik.
Dat kun je nl niet zien in je eigen chat.
Of hij was later dan 7 minuten en dan kun je alleen nog maar je eigen chat wissen
Succes, hoop dat het onschuldig is
Verwijderen voor alleen mijzelf
Of verwijderen voor iedereen
Als je eenmaal gekozen hebt kun je niet meer zien hoe of wat. En de opties aanvinken zitten bij elkaar ...
Bij het eerste bericht heeft hij het goed gedaan
“ wis voor iedereen”
De tweede en derde heeft hij “ wis alleen voor mijzelf “ gedaan.
Dan is het wel uit zijn chat, maar niet uit de chat van de ontvanger.
Maar daar kwam hij dus vanmorgen pas achter denk ik.
Dat kun je nl niet zien in je eigen chat.
Of hij was later dan 7 minuten en dan kun je alleen nog maar je eigen chat wissen
Succes, hoop dat het onschuldig is
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!

woensdag 26 september 2018 om 10:37
Het was makkelijk te controleren, hij verwijderde nl nooit iets en de verzonden berichten stonden niet op zijn tijdlijn. Daarnaast waren de berichten van dien aard dat ik ook heel zeker wist dat dat nooit van hem af zou komen.
En ik heb ook wel eens last gehad van vertraagde berichten hoor, maar dit was gewoon niet van hem. Nu heeft hij een geheim nummer, wat maar bij weinig mensen bekend is en is het niet meer voor gekomen.
Lijkt mij nogal van belang wanneer die berichten verstuurd zijn. Je hebt het over: 'vanochtend had ik van mijn man 3 berichten'. Zijn ze vanochtend binnen gekomen of vannacht of gisteravond al? En waar was je man toen? Als hij gewoon uit bed kwam, daarna direct ging ontbijten en in die tijd ontvang jij die berichten, dan kan dat niet toch? Lijkt me wat anders wanneer jij gisteren om 22.30 uur naar bed ging en je man pas om 00.00 uur en jij in die tijd berichten hebt ontvangen.

Onmogelijk als haar man via dezelfde whatsapp-app ook contact met andere mensen heeft. Er zijn wat manieren geweest waardoor een ‘hacker’ dat kan hebben gedaan, maar vereist android en fysiek toegang tot het toestel, wat me niet aannemelijk lijkt. Dan moet de ‘hacker’ ook nog eens weten wie de vrouw van topicstarter’s man is. Get it?pamelacourson schreef: ↑26-09-2018 10:25Vreemd. Als het een hacker was, lijkt het me niet logisch dat hij dit soort berichten stuurt.
Hackers zijn niet geinteresseerd in de individu, maar in de massa.
woensdag 26 september 2018 om 10:45
Ik reageerde op iemand die zei dat het een hacker kon zijn. Daarop zei ik dat áls het zo zou zijn, zo iemand ook niet dit soort berichten zou sturen. Dus al met al heel erg onwaarschijnlijk.Meesterkees schreef: ↑26-09-2018 10:37Onmogelijk als haar man via dezelfde whatsapp-app ook contact met andere mensen heeft. Er zijn wat manieren geweest waardoor een ‘hacker’ dat kan hebben gedaan, maar vereist android en fysiek toegang tot het toestel, wat me niet aannemelijk lijkt. Dan moet de ‘hacker’ ook nog eens weten wie de vrouw van topicstarter’s man is. Get it?
Hackers zijn niet geinteresseerd in de individu, maar in de massa.
woensdag 26 september 2018 om 10:46
Dit dus, ik was al naar bed en de berichten zijn van 11 uur 's avonds.tulpje21 schreef: ↑26-09-2018 10:37Lijkt mij nogal van belang wanneer die berichten verstuurd zijn. Je hebt het over: 'vanochtend had ik van mijn man 3 berichten'. Zijn ze vanochtend binnen gekomen of vannacht of gisteravond al? En waar was je man toen? Als hij gewoon uit bed kwam, daarna direct ging ontbijten en in die tijd ontvang jij die berichten, dan kan dat niet toch? Lijkt me wat anders wanneer jij gisteren om 22.30 uur naar bed ging en je man pas om 00.00 uur en jij in die tijd berichten hebt ontvangen.

woensdag 26 september 2018 om 10:50
Hoe reageerde je man? Daar nu je ook een hoop uithalen. Als hij heel nonchalant was en er niet op door ging zegt dat vaak genoeg. Als hij het niet gedaan zou hebben zou hij waarschijnlijk boos zijn en uit willen zoeken hoe dit nu weer kan komen.
K denk helaas dat dit bericht niet voor jou bestemd was en dat hij contact heeft met een ander.
K denk helaas dat dit bericht niet voor jou bestemd was en dat hij contact heeft met een ander.
woensdag 26 september 2018 om 10:50
En hij was dus nog op? Dan lijkt het me toch echt het meest waarschijnlijk dat hij ze zelf verstuurd heeft.
Heb je andere aanwijzingen/vermoedens die wijzen op vreemdgaan of op zijn minst stiekeme dingen doen? Hij hoeft natuurlijk niet fysiek vreemd te gaan, het kan ook zijn dat hij alleen appcontact heeft met iemand waarvan jij het niet zou waarderen.
woensdag 26 september 2018 om 10:51
woensdag 26 september 2018 om 10:53
Boos worden is hier juist altijd de indicatie dat hij liegt. Waarom boos worden als je niks hebt misdaan?Tess1981 schreef: ↑26-09-2018 10:50Hoe reageerde je man? Daar nu je ook een hoop uithalen. Als hij heel nonchalant was en er niet op door ging zegt dat vaak genoeg. Als hij het niet gedaan zou hebben zou hij waarschijnlijk boos zijn en uit willen zoeken hoe dit nu weer kan komen.
woensdag 26 september 2018 om 10:56
Het zou dan het laatste zijn vermoed ik, man is overdag aan het werk en 's avonds altijd thuis, hoeft ook nooit laat te werken of zo.pamelacourson schreef: ↑26-09-2018 10:50En hij was dus nog op? Dan lijkt het me toch echt het meest waarschijnlijk dat hij ze zelf verstuurd heeft.
Heb je andere aanwijzingen/vermoedens die wijzen op vreemdgaan of op zijn minst stiekeme dingen doen? Hij hoeft natuurlijk niet fysiek vreemd te gaan, het kan ook zijn dat hij alleen appcontact heeft met iemand waarvan jij het niet zou waarderen.
woensdag 26 september 2018 om 10:57
Kan je in zijn email? Anders kun je “wachtwoord vergeten” doen.
En hackers, serieus? Dat is echt de allerslechtste smoes die er bestaat. Geloof dat aub nooit.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
woensdag 26 september 2018 om 10:59
woensdag 26 september 2018 om 10:59
Strekte Hazzie, bedankt voor je bericht.Hazzie schreef: ↑26-09-2018 10:51Wat verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat het niet waar is dat het voor een minnares was.
Hij zal alles wel gaan ontkennen en het zo draaien dat jij aan jezelf gaat twijfelen. Als je op dat punt bent dan pb me maar. Ik zit er zelf op het moment middenin. Het is een nachtmerrie.
Hopelijk komt het hier niet zo ver.
Ik zit hier wel met drie kleine kinderen

woensdag 26 september 2018 om 11:01
Nee hij is helemaal niet boos alleen verdrietig.pamelacourson schreef: ↑26-09-2018 10:59Als hij liegt, zal hij eerder boos worden op TO. Als hij niet liegt, op degene die de berichten heeft verstuurd.
IK ben boos.
woensdag 26 september 2018 om 11:02
Sorry TO, maar dit klinkt echt alsof hij het zelf perongeluk naar jou heeft gewhatsappt in plaats van naar iemand anders.

woensdag 26 september 2018 om 11:06
Dat denk ik ook. En toen deed hij gewoon alsof hij van niets wist, hopende dat het vanzelf weg zou gaan, ofzo.
Maar goed, het hoeft niet gelijk te gaan om vreemdgaan, natuurlijk. Waarom zeg je dat hij verdrietig is? Zei hij dat?