Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.

woensdag 26 september 2018 om 11:36
Dit denk ik ook. Sekschatten met een vrouw of man. Hoeft nog niet zo te zijn dat hij zijn pielemans al in iemand heeft gehangen.goldmember schreef: ↑26-09-2018 11:11Kan heel goed zijn dat hij wil sex chatten, kan denk ik ook via Skype. Ook niet leuk maar misschien iets minder afschuwelijk dan een minnares oid.
Sterkte, het niet echt weten en dat hij liegt is het ergste.

woensdag 26 september 2018 om 11:36
Ik had hem benaderd met een fake account om erachter te komen hoever hij gaat en al is gegaan, maar dat is hier volgens mij niet de meest geliefde methode.
Je kunt hem ook gewoon confronteren met je bevindingen.
woensdag 26 september 2018 om 11:37
Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.
Gegevens kloppen ook niet allemaal, bij opleiding staat universiteit, mocht ie willen. Dat geeft me een beetje houvast dat hij het niet zelf geplaatst heeft.

woensdag 26 september 2018 om 11:39
waarom zou iemand dat doen?? En waarom zou die ander dan met zijn telefoon laat in de avond appjes naar zijn vrouw sturen? Naast dat het technisch niet te doen is is het ook onlogisch

wat zijn het voor sites?Rosawinde schreef: ↑26-09-2018 11:37Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.
Gegevens kloppen ook niet allemaal, bij opleiding staat universiteit, mocht ie willen. Dat geeft me een beetje houvast dat hij het niet zelf geplaatst heeft.
Mja wie pimpt er niet z'n datingprofiel een beetje... Het zou iemand kunnen zijn die hem een hak wil zetten maar omdat het én appje is én dit zou ik welkritisch blijven. Ik heb ook iets te vaak gehad dat ik me vastgreep aan de lullige excuses van de ander terwijl ik wist hoe klein die kans was. Ik hoop hoe dan ook dat jullie hier uit kunnen komenRosawinde schreef: ↑26-09-2018 11:37Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.

woensdag 26 september 2018 om 11:41
Haast iedereen liegt een beetje in zijn/haar profiel.Rosawinde schreef: ↑26-09-2018 11:37Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.

woensdag 26 september 2018 om 11:44
maak screenprints nu nog,
alles wat je vind screenen,
nu is hij op zijn werk en als die eventueel beschikking heeft tot een computer en de tijd heeft kan die dingen verwijderen,
hij heeft de emo kaart getrokken, straks is hij boos ook nog geloof mij
hij weet nu niet wat je nog meer gevonden hebt laat dat ook niet zien via whatsapp
de rest van deze dag gaat hij of met een "goede smoes etc komen of niet"
als jij jou bewijs al laat zien geef je hem een soort voorsprong
alles wat je vind screenen,
nu is hij op zijn werk en als die eventueel beschikking heeft tot een computer en de tijd heeft kan die dingen verwijderen,
hij heeft de emo kaart getrokken, straks is hij boos ook nog geloof mij
hij weet nu niet wat je nog meer gevonden hebt laat dat ook niet zien via whatsapp
de rest van deze dag gaat hij of met een "goede smoes etc komen of niet"
als jij jou bewijs al laat zien geef je hem een soort voorsprong
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 26 september 2018 om 11:45
Jeetje, wat naar
Maar wel goed dat je nu echt weet dat er iets niet pluis is. Ik denk dat de kans nihil is dat hij dit niet zelf gedaan heeft. Ik zou ook zeggen: zoek contact via zo’n site onder een nepnaam, maar misschien is hij nu heel erg op zijn hoede en hapt hij niet. Daarom denk ik dat een heel goed gesprek nu het belangrijkste is.

woensdag 26 september 2018 om 11:47
pamelacourson schreef: ↑26-09-2018 11:45Jeetje, wat naarMaar wel goed dat je nu echt weet dat er iets niet pluis is. Ik denk dat de kans nihil is dat hij dit niet zelf gedaan heeft. Ik zou ook zeggen: zoek contact via zo’n site onder een nepnaam, maar misschien is hij nu heel erg op zijn hoede en hapt hij niet. Daarom denk ik dat een heel goed gesprek nu het belangrijkste is.
En inderdaad, verzamel bewijs voor hij alles verwijdert.
woensdag 26 september 2018 om 11:47
woensdag 26 september 2018 om 11:48
I hate to burst your bubble maar natuurlijk heeft ie het zelf geplaatst, hij heeft die nickname toch ook via zijn eigen telefoonnummer en met zijn eigen Whatsapp naar jou gestuurd?Rosawinde schreef: ↑26-09-2018 11:37Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.
Am Yisrael Chai!

woensdag 26 september 2018 om 11:49
niet openbaar. Onder nick. Jij zit hier toch ook niet openbaar?Froezel schreef: ↑26-09-2018 11:47Maar dat is toch vreemd dat je man een openbaar account heeft met zijn foto en voorkeuren??. . Als jouw man dit echt zelf heeft gedaan moet hij toch snappen dat collega's, buren en vrienden ook op zo'n site kunnen zitten en dat allemaal kunnen zien?.
Lullig allemaal!, Sterkte TO
woensdag 26 september 2018 om 11:52
Dacht ik eerst ook idd maarr... Ken mensen met relatie die gewoon op Tinder bleken te zitten. Mensen zijn soms vrij dom I guess...Froezel schreef: ↑26-09-2018 11:47Maar dat is toch vreemd dat je man een openbaar account heeft met zijn foto en voorkeuren??. . Als jouw man dit echt zelf heeft gedaan moet hij toch snappen dat collega's, buren en vrienden ook op zo'n site kunnen zitten en dat allemaal kunnen zien?.

woensdag 26 september 2018 om 11:56
Mannen kun heel onnozel zijn met dit soort dingen en worden daardoor ook vaker betrapt op vreemdgaan dan vrouwen. Kijk maar naar de knullige manier waarop hij de whatsapp berichtjes heeft verwijderd.Froezel schreef: ↑26-09-2018 11:47Maar dat is toch vreemd dat je man een openbaar account heeft met zijn foto en voorkeuren??. . Als jouw man dit echt zelf heeft gedaan moet hij toch snappen dat collega's, buren en vrienden ook op zo'n site kunnen zitten en dat allemaal kunnen zien?.
Ik durf te wedden als to zijn telefoon alsnog doorspit dat ze een hoop bewijs zal vinden, omdat hij simpelweg niet eraan gedacht heeft al zijn sporen uit te wissen.

woensdag 26 september 2018 om 11:59
Ik zou ook screenshots maken en die naar jezelf mailen, dan verval je in ieder geval niet in een welles-nietes discussie als hij vanmiddag nog alles verwijdert.
En dan praten.
Je hebt kennelijk geen raar gedrag gemerkt; hij is niet ineens veel op zakenreis of in de sportschool of onverklaarbaar laat thuis. Dus misschien zoekt hij 'alleen maar' wat spanning door te surfen en te appen als jij al slaapt.
Niet leuk, niet ok, maar ook geen vreemdgaan. Toch? Tijd om te praten in ieder geval, over jullie relatie en seksleven en hoe het wel en niet goed gaat.
En dan praten.
Je hebt kennelijk geen raar gedrag gemerkt; hij is niet ineens veel op zakenreis of in de sportschool of onverklaarbaar laat thuis. Dus misschien zoekt hij 'alleen maar' wat spanning door te surfen en te appen als jij al slaapt.
Niet leuk, niet ok, maar ook geen vreemdgaan. Toch? Tijd om te praten in ieder geval, over jullie relatie en seksleven en hoe het wel en niet goed gaat.