Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.

woensdag 26 september 2018 om 09:19
Ja hoor, je man heeft plannen met een ander.
Wat ik dan wel raar vind is dat hij het eerste bericht verwijderd en het tweede (compromitterende) bericht laat staan. Hij had dat natuurlijk ook gemakkelijk kunnen verwijderen en tegen TO kunnen zeggen dat het per ongeluk de verkeerde app was. Wat ook zo is, maar TO was dan netjes onwetend gebleven.
Grappig hoe vreemdgaan altijd puur toevallig aan het licht komt, ook al doen ze nog zo hun best om het te verbergen.
Je man zegt dat hij van niets weet. Natuurlijk zegt hij dat. Maar je hebt argwaan, anders open je geen topic. Je buikgevoel heeft bijna altijd gelijk.
Wat ik dan wel raar vind is dat hij het eerste bericht verwijderd en het tweede (compromitterende) bericht laat staan. Hij had dat natuurlijk ook gemakkelijk kunnen verwijderen en tegen TO kunnen zeggen dat het per ongeluk de verkeerde app was. Wat ook zo is, maar TO was dan netjes onwetend gebleven.
Grappig hoe vreemdgaan altijd puur toevallig aan het licht komt, ook al doen ze nog zo hun best om het te verbergen.
Je man zegt dat hij van niets weet. Natuurlijk zegt hij dat. Maar je hebt argwaan, anders open je geen topic. Je buikgevoel heeft bijna altijd gelijk.

woensdag 26 september 2018 om 09:48
Dit.redbulletje schreef: ↑26-09-2018 08:48Je man wilde iets naar zijn minnares sturen maar stuurde het per ongeluk naar jou.
woensdag 26 september 2018 om 09:54
Misschien omdat whatsapp makkelijker gelezen wordt door to, en zij niet weet dat hij Skype heeft (ja nu wel dus, maar anders niet). Via Skype kun je ook chatten toch?

woensdag 26 september 2018 om 09:58

Hoe laat zijn die berichten verstuurd ? Waar was je man op dat tijdstip en waar was jij ? Met andere woorden : Had je man de gelegenheid om op dat tijdstip op zijn gemak met iemand te Skypen of is dat onmogelijk omdat hij bijvoorbeeld op zijn werk was of naast je in bed lag ?
Beetje voor de hand liggende vraag misschien, maar toch ...
Oh ... mosterd zie ik.
Beetje voor de hand liggende vraag misschien, maar toch ...
Oh ... mosterd zie ik.
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 09:59
3.58% gewijzigd

Was hij gisteravond thuis? Is het dan gebruikelijk dat hij jou berichten stuurt? Of zou hij dat nooit doen?
Praten jullie wel, of sturen jullie alleen berichten naar elkaar?

woensdag 26 september 2018 om 10:00
Niet zo raar dat hij dat eerste bericht heeft verwijderd, dat zegt helemaal niks, was misschien een rare foto of een raar bericht, dat hij de rest heeft laten staan, betekent, dat hij niet in de gaten had, dat hij deze berichten naar zijn eigen vrouw stuurde.Ouwedibbes schreef: ↑26-09-2018 09:19Ja hoor, je man heeft plannen met een ander.
Wat ik dan wel raar vind is dat hij het eerste bericht verwijderd en het tweede (compromitterende) bericht laat staan. Hij had dat natuurlijk ook gemakkelijk kunnen verwijderen en tegen TO kunnen zeggen dat het per ongeluk de verkeerde app was.

woensdag 26 september 2018 om 10:02

woensdag 26 september 2018 om 10:06
Wat verschrikkelijk!!!.Sylvie2018 schreef: ↑26-09-2018 09:57Hoi je onderbuik gevoel is zo echt....
Afgelopen week erachter gekomen dat mijn man vreemd gaat. Per ongeluk een mail verstuurd vanuit verkeerde email.
Dit soort dingen gebeuren niet voor niets!
Ik ben er kapot van

woensdag 26 september 2018 om 10:11
Van wanneer zijn ze? Was je man toen bij jou?
Heeft hij ergens whatsapp via zn computer open staan zodat iemand anders erbij kan? Dan lijkt t me nog sterk dat diegene als "grapje" dat soort berichten gaat sturen maar je weet het niet. Ik dach in eerste instantie hetzelfde als Redbulletje. Als het scam was stond er vast een andere inhoud met vreemd verzoek.
Heeft hij ergens whatsapp via zn computer open staan zodat iemand anders erbij kan? Dan lijkt t me nog sterk dat diegene als "grapje" dat soort berichten gaat sturen maar je weet het niet. Ik dach in eerste instantie hetzelfde als Redbulletje. Als het scam was stond er vast een andere inhoud met vreemd verzoek.

woensdag 26 september 2018 om 10:19
Maar als je dan als hacker een geintje wilt uithalen dan stuur je toch iets anders, wat een beetje shockeert ofzo. Of het is echt een heel goeie hacker die heel gehaaid "op t randje" communiceert, maar dan heb je echt niks te doenyourlocalhero schreef: ↑26-09-2018 10:15Worst case scenario hij gaat vreemd.
Ander scenario zijn telefoon is gehackt...en ja dan kan er vanuit zijn naam verzonden worden. Zonder dat hij het door heeft.