Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
woensdag 26 september 2018 om 11:07
I know...aankleefsjaan schreef: ↑26-09-2018 11:02Sorry TO, maar dit klinkt echt alsof hij het zelf perongeluk naar jou heeft gewhatsappt in plaats van naar iemand anders.
En ik lees hier al zolang mee, en dan denk je dat zoiets jezelf niet overkomt.

woensdag 26 september 2018 om 11:09
Hij was verdrietig omdat ik hem belde en zei dat hij liegt en met dingen bezig is die niet door de beugel kunnen (wat hij dus ontkent).JonathanStrange schreef: ↑26-09-2018 11:06Dat denk ik ook. En toen deed hij gewoon alsof hij van niets wist, hopende dat het vanzelf weg zou gaan, ofzo.
Maar goed, het hoeft niet gelijk te gaan om vreemdgaan, natuurlijk. Waarom zeg je dat hij verdrietig is? Zei hij dat?

woensdag 26 september 2018 om 11:11
als het echt iets onschuldigs zou zijn dan zou hij natuurlijk een goede verklaring hebben. maar die heeft hij niet en dus gooit hij het op “vertrouwen”. Ik ben verdrietig omdat jij mij niet vertrouwt. Rode Vlag

woensdag 26 september 2018 om 11:15
Oke, echt heel erg oneerlijk. Evt boos worden kan ik nog begrijpen, maar dit is juist niet oke, hij speelt de vermoorde onschuld ("oh wat word ik door jou slecht behandeld..."). Het meest logisch zou zijn dat hij zou zeggen: lieverd, ik schrik van wat je allemaal denkt, dit is helemaal niet aan de orde. Ik kom op tijd naar huis en dan praten we hierover."
EN ik vind tegelijkertijd dat hij zich ook mag verdedigen want je weet nog niet zeker of het waar is, natuurlijk.
woensdag 26 september 2018 om 11:19
Gek zeg, dat je partner verdrietig is als hij beschuldigd wordt van liegen en onoorbare zaken. Wat nu als hij echt niks fout doet? Dan heb je nu wel schade aan jullie relatie aangebracht. Ik neem aan dat je een paar reacties op een forum niet als bewijs ziet dat hij je belazert? Je had ook kunnen vragen het samen uit te zoeken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 26 september 2018 om 11:23
Nou ja, zo zou jij reageren, maar iedereen reageert anders.JonathanStrange schreef: ↑26-09-2018 11:15Oke, echt heel erg oneerlijk. Evt boos worden kan ik nog begrijpen, maar dit is juist niet oke, hij speelt de vermoorde onschuld ("oh wat word ik door jou slecht behandeld..."). Het meest logisch zou zijn dat hij zou zeggen: lieverd, ik schrik van wat je allemaal denkt, dit is helemaal niet aan de orde. Ik kom op tijd naar huis en dan praten we hierover."
EN ik vind tegelijkertijd dat hij zich ook mag verdedigen want je weet nog niet zeker of het waar is, natuurlijk.
woensdag 26 september 2018 om 11:24
wat vreemd als je geld overmaakt naar je broer bel je hem toch gewoonKattenkop schreef: ↑26-09-2018 09:08Je moet even kassa of radar gaan zoeken een aflevering hierover. Het is een scam! Ze gaan uiteindelijk om geld vragen. Ik weet niet hoe het werkt, maar in die aflevering heeft een vrouw 2000 euro naar haar broer over gemaakt wat niet haar broer leek te zijn! Was ook heel overtuigend!
Niet direct denken aan vreemdgaan!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 26 september 2018 om 11:25
Hier ben ik het mee eens.JollyRider schreef: ↑26-09-2018 11:19Gek zeg, dat je partner verdrietig is als hij beschuldigd wordt van liegen en onoorbare zaken. Wat nu als hij echt niks fout doet? Dan heb je nu wel schade aan jullie relatie aangebracht. Ik neem aan dat je een paar reacties op een forum niet als bewijs ziet dat hij je belazert?
De berichten zijn raar, maar het bewijst niets. Laat je niet al te veel opnaaien door de Viva dames.

woensdag 26 september 2018 om 11:28
(wat een geniale nick trouwens. Moet iedere keer lachen)ClumsyNinja schreef: ↑26-09-2018 11:26He to wat rottig. Klinkt toch wel alsof hij iemand anders wilde appen maar per ongeluk de berichtjes naar jou stuurde, en daar nu over liegt. Gadver.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 26 september 2018 om 11:29
woensdag 26 september 2018 om 11:33
Jemig wat erg... Jullie hebben een goed gesprek te voeren. Ik vind het wel raar want je bent met foto's toch onwijs herkenbaar zo openbaar?! In principe kan iedereen zulke profielen natuurlijk aanmaken maar icm het Skype verhaal is het wel heel raar

woensdag 26 september 2018 om 11:34
Even ademhalen. Je weet dus nu dat hij op (betaalde?) sekssites zoekt en blijkbaar videochat met vrouwen (?) of geprobeerd heeft dit te doen. Je weet nu dat hij dat geheim houdt en erover liegt. Ik zou ook even op zoek gaan naar creditcard gegevens om te kijken of hij er ook voor betaald. Dan kan je misschien zien hoe lang dit al aan de gang is.
En blijf rustig, je hebt nu alle tijd om een strategie te bedenken.

woensdag 26 september 2018 om 11:35
Hij is herkenbaar in beeld daar?
Het kan nog steeds betekenen dat iemand onder zijn naam dergelijke acties uithaalt. Tijd voor een goed gesprek vanavond lijkt me.