Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
Gaat het om een foto die hij ook op andere online profielen (Facebook, LinkedIn, etc) gebruikt?
Confronteer hem er gewoon eens mee, vanavond als de kindjes in bed liggen.
ClumsyNinja schreef:
26-09-2018 11:59
Ik zou ook screenshots maken en die naar jezelf mailen, dan verval je in ieder geval niet in een welles-nietes discussie als hij vanmiddag nog alles verwijdert.
En dan praten.

Je hebt kennelijk geen raar gedrag gemerkt; hij is niet ineens veel op zakenreis of in de sportschool of onverklaarbaar laat thuis. Dus misschien zoekt hij 'alleen maar' wat spanning door te surfen en te appen als jij al slaapt.
Niet leuk, niet ok, maar ook geen vreemdgaan. Toch? Tijd om te praten in ieder geval, over jullie relatie en seksleven en hoe het wel en niet goed gaat.
surfen? hij wilde videochatten en staat dus al langer ingeschreven
Rosawinde schreef:
26-09-2018 11:31
Ik heb net de nickname gegoogled, kom ik op sex websites met zijn naam en foto in beeld en alles, inclusief sexuele voorkeuren!?!?
O god, wat moet ik doen, voel me zo dom.
Dat begint toch wel op vrij sterke aanwijzingen te lijken.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ClumsyNinja schreef:
Ik zou ook screenshots maken en die naar jezelf mailen, dan verval je in ieder geval niet in een welles-nietes discussie als hij vanmiddag nog alles verwijdert.
En dan praten.

Je hebt kennelijk geen raar gedrag gemerkt; hij is niet ineens veel op zakenreis of in de sportschool of onverklaarbaar laat thuis. Dus misschien zoekt hij 'alleen maar' wat spanning door te surfen en te appen als jij al slaapt.
Niet leuk, niet ok, maar ook geen vreemdgaan. Toch? Tijd om te praten in ieder geval, over jullie relatie en seksleven en hoe het wel en niet goed gaat.

dat word tegenwoordig virtueel of emotioneel vreemdgaan genoemd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat naar TO, sterkte :hug:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Hazzie schreef:
26-09-2018 10:53
Boos worden is hier juist altijd de indicatie dat hij liegt. Waarom boos worden als je niks hebt misdaan?
Bedoelde boos op de situatie. Kan me voorstellen dat TO vanmorgen vroeg wat zijn dat voor berichten. Als hij dan nonchalant reageerde en eroverheen sprak dan heeft hij wat te verbergen. Als dit echt vanaf een gehackt account zo komen zou hij boos en in paniek zijn en wille weten hoe dat in vredesnaam kan.

Wanneer je je partner aanspreekt op vreemdgaan en hij dan boos wordt kan dat idd een slecht teken zijn
ClumsyNinja schreef:

Dus misschien zoekt hij 'alleen maar' wat spanning door te surfen en te appen als jij al slaapt.
Niet leuk, niet ok, maar ook geen vreemdgaan. Toch?
Ik word oud of ben hopeloos ouderwets...
Gatsie, TO. Sterkte :hug:
Hadewychh schreef:
26-09-2018 12:14
Ik word oud of ben hopeloos ouderwets...
Mag iedereen voor zichzelf bepalen toch? Het is aan TS om te bepalen wat ze hiermee doet.
Ik denk niet dat hij een ander heeft. Misschien kan hij niet zo goed met technologie omgaan :) Eerst vragen, dan pas oordelen meid!
Rosawinde schreef:
26-09-2018 11:37
Ik vind het ook bizar dat dergelijke websites dus gewoon openbaar te zien zijn, ik wist ook echt niet wat ik zag.
Gegevens kloppen ook niet allemaal, bij opleiding staat universiteit, mocht ie willen. Dat geeft me een beetje houvast dat hij het niet zelf geplaatst heeft.
Sorry maar, wat denk je dat het internet is? :facepalm: Wat denk je dat de wereld voor plek is? Bovendien, je weet nog helemaal niks. Je kunt een foto ook gemakkelijk van iemand zn facebook-profiel plukken als deze openbaar staan. Je doet alsof je hele wereld vergaat omdat je man, mogelijk, iets doet wat heel veel mannen doen in een relatie. Take it easy.
Cafetière schreef:
26-09-2018 10:19
Maar als je dan als hacker een geintje wilt uithalen dan stuur je toch iets anders, wat een beetje shockeert ofzo. Of het is echt een heel goeie hacker die heel gehaaid "op t randje" communiceert, maar dan heb je echt niks te doen :rofl:
Mocht het een hacker zijn dan is het wellicht eentje die de volgende contactlijst wil hacken and so on.
Ik bedoel meer te zeggen dat met de hedendaagse techniek meer kan dan we soms voor ogen houden.
Meesterkees schreef:
26-09-2018 12:25
Sorry maar, wat denk je dat het internet is? :facepalm: Wat denk je dat de wereld voor plek is? Bovendien, je weet nog helemaal niks. Je kunt een foto ook gemakkelijk van iemand zn facebook-profiel plukken als deze openbaar staan. Je doet alsof je hele wereld vergaat omdat je man, mogelijk, iets doet wat heel veel mannen doen in een relatie. Take it easy.
:facepalm:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Er bestaat niet zoiets als eeuwige trouw. Zeker in de huidige tijd, waarin contact maken met anderen zo makkelijk is.

Het huwelijk is een achterhaald instituut. Zolang je man iedere maand met het salaris binnenkomt is er niets aan de hand. Vergeet niet dat het huwelijk is ontstaan om vrouwen in hun levensonderhoud te kunnen voorzien.

Iedereen en mannen zeker, denkt aan seks met een ander. En als mannen de kans krijgen zullen ze het niet laten seks te hebben met een ander. Ja, ook die brave mannen van vrouwen die zeggen dat ie het nooit zal doen.
Er is heel veel aanbod dus zal er ook wel vraag naar zijn.
Hatsjikideee...
mamsvan schreef:
26-09-2018 12:10
dat word tegenwoordig virtueel of emotioneel vreemdgaan genoemd

Dit. Bepaal voor jezelf wat jij vindt van chatten over seks met andere vrouwen. Als dat voor jou valt onder vreemdgaan en hij ziet dat niet zo, dan praat je langs elkaar heen. Zorg dus dat jij duidelijk hebt wat voor jou ontoelaatbaar is in een relatie.

Je weet dat er blijkbaar dingen zijn die hij doet, die hij liever niet met jou bespreekt.
Hoever dat precies gaat, daar zal hij misschien niet helemaal eerlijk over zijn. De vraag is ook in hoeverre hij dat zal blijven opzoeken, of hij het nu ontkent of zal beloven dat niet meer te doen.

Ik zou het persoonlijk al te ver vinden gaan.
willem1959 schreef:
26-09-2018 12:39
Er bestaat niet zoiets als eeuwige trouw. Zeker in de huidige tijd, waarin contact maken met anderen zo makkelijk is.

Het huwelijk is een achterhaald instituut. Zolang je man iedere maand met het salaris binnenkomt is er niets aan de hand. Vergeet niet dat het huwelijk is ontstaan om vrouwen in hun levensonderhoud te kunnen voorzien.

Iedereen en mannen zeker, denkt aan seks met een ander. En als mannen de kans krijgen zullen ze het niet laten seks te hebben met een ander. Ja, ook die brave mannen van vrouwen die zeggen dat ie het nooit zal doen.
En toch zijn er ook gewoon mannen die er vast aan denken maar geen activiteiten in die richting opzoeken.
De verleidingen zijn vast groter in dit digitale tijdperk. Maar dat maakt het nog niet standaard of algemeen geaccepteerd.
Meesterkees schreef:
26-09-2018 12:25
Makkelijk lullen zo. Ze snapt niet wat er gaande is, mag ze dan even?
Trouwens, omdat heel veel mannen dat doen wil het nog niet zeggen dat iedereen het maar normaal moet vinden hè.
There is always something happening, and it's usually right now
happybaby schreef:
26-09-2018 12:00
Gaat het om een foto die hij ook op andere online profielen (Facebook, LinkedIn, etc) gebruikt?
Foto van de whatsapp
Rosawinde schreef:
26-09-2018 12:53
Foto van de whatsapp
Lijkt me toch wel heel duidelijk een aanwijzing dat jouw man dit zelf heeft geplaatst, en niet iemand anders :(

Sterkte TO! Een dikke knuffel
Een vriendin van mij vond haar man terug op Tinder en baddoo(?) en hij gaf de smoes dat ze dat voor de gein op zijn werk hadden aangemaakt. Alle collega’s deden dat.

Mocht ie daar mee komen: das dus een smoes.
GlitterCupcake schreef:
26-09-2018 13:00
Een vriendin van mij vond haar man terug op Tinder en baddoo(?) en hij gaf de smoes dat ze dat voor de gein op zijn werk hadden aangemaakt. Alle collega’s deden dat.

Mocht ie daar mee komen: das dus een smoes.
Oh ja die heb ik ook gehoord toen tinder net nieuw was ‘we maakten er allemaal 1 aan voor de lol’ euh oké maar de rest was single en jij niet dus krijg lekker de t*fus :hamer:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Bedankt voor alle berichten, dat wordt een gesprek vanavond, zie er nu al tegenop..

Ik moet eigenlijk wat eten maar kan geen hap door m'n keel krijgen.
Als de kinderen op bed liggen je telefoon pakken en even achteloos scrollen.
“Schatje, ik heb tinder aangemaakt, vind je vast niet erg toch?”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven