vreemdgaande vrouwen.

23-05-2008 00:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet, dat dit onderwerp heel erg taboe is.

Toch zou ik graag willen weten, aangezien hier bijna iedereen anoniem is, of er vrouwen rondlopen op deze aardbol, die weleens vreemd zijn gegaan.

Als er vrouwen zijn die dat hebben gedaan, hoe kwam dat? Was je niet gelukkig met je partner/relatie.

Hoe voelde je je na de daad?

Heb je het verteld aan je partner?

Hoe ga je verder?

Ik zou het graag op prijs stellen, als er serieuze reacties zouden komen, alleen van vrouwen, die iets dergelijks heeft meegemaakt.

Dus dames geen onzinnige blablabla.

Daar zit ik niet op te wachten.
Is het niet vreemd, dat een vrouw van 53, nu pas ontdekt wat liefde is?

Wat ben ik allemaal niet tekort gekomen zeg.

Waarom ben ik zo dom geweest.

Waarom heb ik niet eerder geprobeerd deze stap te nemen, die ik nu wil gaan nemen?
Lieverd, je gaat je man pijn doen, daar kun je niet omheen. Maar je moet toch echt eens voor jezelf kiezen, en een vrouw die haar hart ergens anders heeft liggen, die doet een man ook pijn als ze blijft, voor de goede vrede, of omdat het zo "hoort". En denk dat als jij nu voelt wat liefde is, je man dit ook nog wel eens kan voelen, maar dan moet jij hem die kans geven. Kies voor jou....en voor hem!
Begrijp ik het goed dat je een besluit hebt genomen Marie? Ik vind het heel moedig van je! Wel zou ik je willen adviseren eerst met je man te praten en dan samen de kinderen te vertellen dat jullie gaan scheiden. Je bent tenslotte met je man getrouwd en hij moet de eerste zijn om te weten dat je wil scheiden.

Hou alsjeblieft voor ogen dat je dit voor jezelf doet. De toekomst met die andere man is heel onzeker. Zelfs als hij zegt dat hij met jou een leven wil opbouwen, moet je maar afwachten of het gebeurt. Het punt is dat je dat niet eens moet willen. Ga ervan uit dat je zelf een nieuw leven gaat opbouwen. Als hij daar een rol in kan spelen, prima, maar het draait toch vooral om jou.

sterkte de komende tijd!

dubio
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 25 mei 2008 @ 23:49:

Begrijp ik het goed dat je een besluit hebt genomen Marie? Ik vind het heel moedig van je! Wel zou ik je willen adviseren eerst met je man te praten en dan samen de kinderen te vertellen dat jullie gaan scheiden. Je bent tenslotte met je man getrouwd en hij moet de eerste zijn om te weten dat je wil scheiden. Mee eens, hij heeft het recht om het als eerste te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven