Vriend appt grensoverschrijdend...
zaterdag 24 augustus 2019 om 08:16
Hai...
Ik ben radeloos en ontzettend verdrietig..
Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar met een leuke man. Hij was me beste maatje en we hadden het ontzettend leuk samen!!.
Onze humor was apart wat andere mensen om ons heen “toch niet begrepen”. Wij kraakte ons af op een spelende wijze en hebben dit ook altijd gedaan. Het woordje “”bolle of dik kont” werd vaak genoeg gezegd in onze relatie , beide konden er kei hard om lachen. Soms gingen er wat andere “scheld woorden” uit maar wij hadden hier de grootste lol om.
Maar ook deze relatie had wat duistere kantjes helaas. Mijn ex ( zo raar dat ik het nu zo typ en geen vriend) is een weg drinker.. dat wil zeggen dat hij drinkt als hij zich kut voelt , eenzaam of zielig. Ook heeft hij hierin geen rem als hij een keertje uit gaat. En echt begrijp me niet verkeerd een drankje op zijn tijd kan zeker ! Maar dit gebeurde te vaak....Meerdere keren betrapte ik hem hierop en voelde mij vertrouwen langzaam zakken als hij zowat elk weekend begon te zuipen terwijl we hier duidelijke afspraken over hadden gemaakt. Hij verstopte flessen voor mij maar ook voor zijn ouders.
Nu zou je zeggen , ja maar het is toch je vriend? Die steun je door moeilijke tijden?. Voor mijn gevoel heb ik dit gedaan.. geprobeerd te laten inzien dat hij een rem heeft als hij drinkt.
Duidelijke afspraken geprobeerd te maken en soms hield hij zich zeker er trouw aan maar merendeels niet.
Nu komt nog het aller ergste wat mijn hart in 7382927363728292912 stukjes heeft laten breken.
Omdat hij meerdere afspraken kort na elkaar had verbroken , kreeg ik steeds minder vertrouwen. Het viel me naast dat ook op dat hij veel op zijn telefoon zat en veel weg van huis was. Nu lagen wij na mijn werk in bed en hij was in slaap gevallen met een serie. Goed willig wil ik zijn serie uitzetten en kijken of zijn wekker stond. In 1x zegt mijn gevoel , open nu zijn whatsapp gesprek!!. Met moeite ( want echt zo ben ik niet) opende ik het gesprek en zag een meisje in zijn lijst. Op het moment dat ik het gesprek snel had gelezen , leek er een tornado te zijn in mijn maag.... en hoorde ik letterlijk mijn hart vallen...
Het meisje waarmee hij appte , was er in het begin ook aanwezig in onze date tijd en heb hem toen de tijd gevraagd of hij haar wilde verwijderen en blokkeren. Dit deed ik om er zeker van te zijn dat hij voor me wilde gaan omdat zij te aanwezig was..
Zij hadden een verleden en daarom moest ik ook zelf zeker zijn van dingen , aangezien ik in mijn vorige relatie ook achter rare appjes kwam.
Het gesprek begon al met ; “Hehe nu hoeft het niet meer zo sneaky via snappchat”. God knows wat daar allemaal is gebeurd...
Zo heeft hij gezegd dat hij zin in haar had enz enz.
Ik ben kapot van verdriet... vooral omdat ik dit niet echt had zien aankomen. Ik eet slecht , drinkt zowat niet en slaapt 2 dagen misschien 5 uurtjes. Ik heb nergens ook zin in en wilde eigenlijk dat dit allemaal een nachtmerrie is... dat ik nog wakker moet worden...
Nu heeft hij spijt en bekend dat hij die avond dronken was. Hij heeft het niet zo bedoeld...
Mijn vertrouwen is weg , pleite als sneeuw voor de zon. Maar toch hou ik van hem en mis ik hem , is dit misschien de gewoonte ??...
Kan iemand me aub tips geven... advies wat dan ook.. me vriendinnen hebben alleen maar haat over deze jongen en misschien iemand die verder weg sta en ook ervaring heeft met zulk soort situaties.
Ik hoor het graag...
Een ontzettend verdrietige jonge vrouw...
Ik ben radeloos en ontzettend verdrietig..
Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar met een leuke man. Hij was me beste maatje en we hadden het ontzettend leuk samen!!.
Onze humor was apart wat andere mensen om ons heen “toch niet begrepen”. Wij kraakte ons af op een spelende wijze en hebben dit ook altijd gedaan. Het woordje “”bolle of dik kont” werd vaak genoeg gezegd in onze relatie , beide konden er kei hard om lachen. Soms gingen er wat andere “scheld woorden” uit maar wij hadden hier de grootste lol om.
Maar ook deze relatie had wat duistere kantjes helaas. Mijn ex ( zo raar dat ik het nu zo typ en geen vriend) is een weg drinker.. dat wil zeggen dat hij drinkt als hij zich kut voelt , eenzaam of zielig. Ook heeft hij hierin geen rem als hij een keertje uit gaat. En echt begrijp me niet verkeerd een drankje op zijn tijd kan zeker ! Maar dit gebeurde te vaak....Meerdere keren betrapte ik hem hierop en voelde mij vertrouwen langzaam zakken als hij zowat elk weekend begon te zuipen terwijl we hier duidelijke afspraken over hadden gemaakt. Hij verstopte flessen voor mij maar ook voor zijn ouders.
Nu zou je zeggen , ja maar het is toch je vriend? Die steun je door moeilijke tijden?. Voor mijn gevoel heb ik dit gedaan.. geprobeerd te laten inzien dat hij een rem heeft als hij drinkt.
Duidelijke afspraken geprobeerd te maken en soms hield hij zich zeker er trouw aan maar merendeels niet.
Nu komt nog het aller ergste wat mijn hart in 7382927363728292912 stukjes heeft laten breken.
Omdat hij meerdere afspraken kort na elkaar had verbroken , kreeg ik steeds minder vertrouwen. Het viel me naast dat ook op dat hij veel op zijn telefoon zat en veel weg van huis was. Nu lagen wij na mijn werk in bed en hij was in slaap gevallen met een serie. Goed willig wil ik zijn serie uitzetten en kijken of zijn wekker stond. In 1x zegt mijn gevoel , open nu zijn whatsapp gesprek!!. Met moeite ( want echt zo ben ik niet) opende ik het gesprek en zag een meisje in zijn lijst. Op het moment dat ik het gesprek snel had gelezen , leek er een tornado te zijn in mijn maag.... en hoorde ik letterlijk mijn hart vallen...
Het meisje waarmee hij appte , was er in het begin ook aanwezig in onze date tijd en heb hem toen de tijd gevraagd of hij haar wilde verwijderen en blokkeren. Dit deed ik om er zeker van te zijn dat hij voor me wilde gaan omdat zij te aanwezig was..
Zij hadden een verleden en daarom moest ik ook zelf zeker zijn van dingen , aangezien ik in mijn vorige relatie ook achter rare appjes kwam.
Het gesprek begon al met ; “Hehe nu hoeft het niet meer zo sneaky via snappchat”. God knows wat daar allemaal is gebeurd...
Zo heeft hij gezegd dat hij zin in haar had enz enz.
Ik ben kapot van verdriet... vooral omdat ik dit niet echt had zien aankomen. Ik eet slecht , drinkt zowat niet en slaapt 2 dagen misschien 5 uurtjes. Ik heb nergens ook zin in en wilde eigenlijk dat dit allemaal een nachtmerrie is... dat ik nog wakker moet worden...
Nu heeft hij spijt en bekend dat hij die avond dronken was. Hij heeft het niet zo bedoeld...
Mijn vertrouwen is weg , pleite als sneeuw voor de zon. Maar toch hou ik van hem en mis ik hem , is dit misschien de gewoonte ??...
Kan iemand me aub tips geven... advies wat dan ook.. me vriendinnen hebben alleen maar haat over deze jongen en misschien iemand die verder weg sta en ook ervaring heeft met zulk soort situaties.
Ik hoor het graag...
Een ontzettend verdrietige jonge vrouw...
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:02
Ze jong om het over duidelijk gaat om een relatie van twee mensen met een frontale cortex die nog in ontwikkeling is. To is onder de 26...haar vriend mogelijk ook of zijn ontwikkeling staat stil door zijn drank gebruik. Het zou niet verbazen wanneer TO amper 20 is....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:08
Correctie: 7382927363728292912 stukjes!S-Meds schreef: ↑24-08-2019 09:52en als iemand je ‘bolle’ of ‘dikkont’ noemt dan is dat geen humor maar emotionele mishandeling. Als jij daar om moet lachen heeft dat ook niks te maken met humor maar komt dat omdat jij niet boos durft te worden. je vindt jezelf niet de moeite waard. Daarom breekt je hart in 7566432 stukjes als je de grootste zak op aarde eindelijk kwijt bent terwijl je eigenlijk Hoera! zou moeten zeggen.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:09
Met 7382927363728292912 stukjes is het eerder "rinkeldekinkeldekink".apestaartje30 schreef: ↑24-08-2019 09:55Ik vind het een beetje over de top, al die metaforen. En je hoorde letterlijk je hart vallen? Dus je hoorde echt een 'pats'? Of was het meer een 'boem'?
Het komt op deze manier erg theatraal (puberaal) over en zo vind ik het moeilijk serieus te nemen.
Als je alle drama nu even wegdenkt en de feiten bekijkt, dan kom je hopelijk tot de conclusie dat je beter af bent zonder hem.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:10
En stiekem appen is vooral leuk omdat het stiekem is voor vreemdgangers zoals hij, wedden dat als het uit is tussen jullie dat dat meisje en hij elkaar ook niet meer zo interessant vinden..
En in zijn volgende relatie gaat ie ook weer liegen en stiekem doen dus je hoeft niet jaloers te zijn op degene die na jou komt enkel medelijden hebben en zelf gelukkig worden en niet meer zo met je laten sollen
En in zijn volgende relatie gaat ie ook weer liegen en stiekem doen dus je hoeft niet jaloers te zijn op degene die na jou komt enkel medelijden hebben en zelf gelukkig worden en niet meer zo met je laten sollen
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:10
Eerst viel het hele hart, daarna pas in ontelbare stukjesquattro-stagioni schreef: ↑24-08-2019 10:09Met 7382927363728292912 stukjes is het eerder "rinkeldekinkeldekink".
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:20
Ik vind het ook gek dat je de telefoon van een ander kunt openen. Daar zitten toch codes op? Op mijne zit face ID. Kan niemand openen behalve ikzelf.
Op die van mijn man zitten die lijntjes waar je overeen moet swipen. Geen idee hoe hij die volgorde heeft en dat wil ik ook niet weten.
En waarom toch zoveel overbodige details in je verhaal? Onnodig. Laten we niet hopen dat iemand dit herkent, gezien het “bolle” en het andere “fijne” taalgebruik naar elkaar toe in het openbaar, ik ken geen mensen die dat doen.
Just saying
Op die van mijn man zitten die lijntjes waar je overeen moet swipen. Geen idee hoe hij die volgorde heeft en dat wil ik ook niet weten.
En waarom toch zoveel overbodige details in je verhaal? Onnodig. Laten we niet hopen dat iemand dit herkent, gezien het “bolle” en het andere “fijne” taalgebruik naar elkaar toe in het openbaar, ik ken geen mensen die dat doen.
Just saying
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:30
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:32
Jezus wat een lullig reacties... weten jullie allemaal niet meer hoe jullie eerste liefdesverdriet voelde?
To ik weet dat het klote voelt... alsof het nooit over gaat... maar over een tijdje voel je je echt beter.
In plaats van naar hem te kijken... kijk naar jezelf... wat jij verdient... bedenk wat jij acceptabel vind en wat niet. Zoveel drinken en alcoholisme moet je niet willen. En ik snap wel een beetje wat je zegt met die humor want ik kan ook soms sarcastische grapjes maken naar mijn vriend. Maar iemand die echt gek op je is zal je laten merken dat je gek op je is.
En dan het appen met die andere meid...
Hoe leuk en lief je hem ook vindt... er komt weer een andere kerel die je nog veel liever en leuker vindt... sterkte!
To ik weet dat het klote voelt... alsof het nooit over gaat... maar over een tijdje voel je je echt beter.
In plaats van naar hem te kijken... kijk naar jezelf... wat jij verdient... bedenk wat jij acceptabel vind en wat niet. Zoveel drinken en alcoholisme moet je niet willen. En ik snap wel een beetje wat je zegt met die humor want ik kan ook soms sarcastische grapjes maken naar mijn vriend. Maar iemand die echt gek op je is zal je laten merken dat je gek op je is.
En dan het appen met die andere meid...
Hoe leuk en lief je hem ook vindt... er komt weer een andere kerel die je nog veel liever en leuker vindt... sterkte!
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:40
Hij zegt onaardige dingen tegen je, hij is alcoholist, hij appt naar een andere vrouw dat hij zin in haar heeft en het is wat onduidelijk of hij daarnaast wel of niet fysiek vreemd gaat. Klinkt niet bepaald als een aangename man.
Natuurlijk is het verdrietig als je dat soort appjes leest, maar ik denk dat je blij mag zijn dat je van dit sujet bent verlost. Dus lijm die 7382927363728292912 stukjes weer aan elkaar en geniet van je vrijheid.
Succes!
Natuurlijk is het verdrietig als je dat soort appjes leest, maar ik denk dat je blij mag zijn dat je van dit sujet bent verlost. Dus lijm die 7382927363728292912 stukjes weer aan elkaar en geniet van je vrijheid.
Succes!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:40
Offtopic, maar iPhones met face ID of touch ID kunnen nog steeds gewoon ook met een code geopend worden. Als je dus die code weet, is het niet zo ingewikkeld.yasmijn schreef: ↑24-08-2019 10:20Ik vind het ook gek dat je de telefoon van een ander kunt openen. Daar zitten toch codes op? Op mijne zit face ID. Kan niemand openen behalve ikzelf.
Just saying![]()
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:43
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:47
Ik weet die van mijn man ook. Hij heeft naast vingerafdruk ook de swipecode er nog op. Geen idee waarom.
Maar omdat ik best vaak naast hem zit/sta/lig weet ik hem denk ik wel.
Mijn 2 dochters weten hem ook. Die zijn ook niet blind. 1x swipen en je ziet het toevallig.
Dus je hoeft er niet mee te gooien ofzo.
Ik vind de verstopte flessen voor papa en mama meer een trigger voor een Noordelijk verhaal.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:49
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:52
Lucifer2018 schreef: ↑24-08-2019 10:47Ik weet die van mijn man ook. Hij heeft naast vingerafdruk ook de swipecode er nog op. Geen idee waarom.
Maar omdat ik best vaak naast hem zit/sta/lig weet ik hem denk ik wel.
Mijn 2 dochters weten hem ook. Die zijn ook niet blind. 1x swipen en je ziet het toevallig.
Dus je hoeft er niet mee te gooien ofzo.
Ik vind de verstopte flessen voor papa en mama meer een trigger voor een Noordelijk verhaal.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:52
Ik zou doorzetten, als je eerste tranen zijn gedroogd ben je waarschijnlijk opgelucht dat het over is.
Dat je hem 'moet' steunen is ook maar betrekkelijk, zeker als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Een relatie is geen kerker waar je nooit meer uit weg mag als je er eenmaal binnen bent gegaan en zo vind ik het wel aanvoelen als het jou grotendeels verdriet geeft maar je jezelf oplegt dat je het maar moet verduren want 'ik heb nou eenmaal voor hem gekozen', 'je moet elkaar steunen', 'ik kan hem ook niet zomaar laten vallen' et cetera. Je bent er zelf ook nog en je hoeft niet jouw leven op te offeren omdat je toevallig bij zo'n jongen terecht bent gekomen.
Dat je hem 'moet' steunen is ook maar betrekkelijk, zeker als je nog maar zo kort bij elkaar bent. Een relatie is geen kerker waar je nooit meer uit weg mag als je er eenmaal binnen bent gegaan en zo vind ik het wel aanvoelen als het jou grotendeels verdriet geeft maar je jezelf oplegt dat je het maar moet verduren want 'ik heb nou eenmaal voor hem gekozen', 'je moet elkaar steunen', 'ik kan hem ook niet zomaar laten vallen' et cetera. Je bent er zelf ook nog en je hoeft niet jouw leven op te offeren omdat je toevallig bij zo'n jongen terecht bent gekomen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:56
Mooi gezegd!Gamayun schreef: ↑24-08-2019 10:40Hij zegt onaardige dingen tegen je, hij is alcoholist, hij appt naar een andere vrouw dat hij zin in haar heeft en het is wat onduidelijk of hij daarnaast wel of niet fysiek vreemd gaat. Klinkt niet bepaald als een aangename man.
Succes!
Bij je vriendje zou je je veilig moeten voelen en deze heeft absoluut niet het beste met je voor, je doet toch geen oog meer dicht naast zo'n verraaier.
Niet met hangende pootjes terug omdat je je liefdesverdriet niet aankan hoor, foei sterk zijn en hou in elk geval je zelfrespect!
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:57
Verliefdheid en hechting zit niet onder een schakelaar dus dat is niet zomaar uit. Hopelijk kun je je gedachte verzetten met je vriendinnen. Zonder hem ben je 7382927363728292912 keer beter af.
zaterdag 24 augustus 2019 om 11:11
Heldens:
Man. Er staat MAN. Hoe weet jij dat ze jong is en wat heeft dát er mee te maken? Of moet een ouder iemand dit soort fratsen wel pikken?
Moet Heldens maar beter lezen.