Vriend appt grensoverschrijdend...

24-08-2019 08:16 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai...

Ik ben radeloos en ontzettend verdrietig..
Ik heb een relatie gehad van 1,5 jaar met een leuke man. Hij was me beste maatje en we hadden het ontzettend leuk samen!!.
Onze humor was apart wat andere mensen om ons heen “toch niet begrepen”. Wij kraakte ons af op een spelende wijze en hebben dit ook altijd gedaan. Het woordje “”bolle of dik kont” werd vaak genoeg gezegd in onze relatie , beide konden er kei hard om lachen. Soms gingen er wat andere “scheld woorden” uit maar wij hadden hier de grootste lol om.

Maar ook deze relatie had wat duistere kantjes helaas. Mijn ex ( zo raar dat ik het nu zo typ en geen vriend) is een weg drinker.. dat wil zeggen dat hij drinkt als hij zich kut voelt , eenzaam of zielig. Ook heeft hij hierin geen rem als hij een keertje uit gaat. En echt begrijp me niet verkeerd een drankje op zijn tijd kan zeker ! Maar dit gebeurde te vaak....Meerdere keren betrapte ik hem hierop en voelde mij vertrouwen langzaam zakken als hij zowat elk weekend begon te zuipen terwijl we hier duidelijke afspraken over hadden gemaakt. Hij verstopte flessen voor mij maar ook voor zijn ouders.
Nu zou je zeggen , ja maar het is toch je vriend? Die steun je door moeilijke tijden?. Voor mijn gevoel heb ik dit gedaan.. geprobeerd te laten inzien dat hij een rem heeft als hij drinkt.
Duidelijke afspraken geprobeerd te maken en soms hield hij zich zeker er trouw aan maar merendeels niet.

Nu komt nog het aller ergste wat mijn hart in 7382927363728292912 stukjes heeft laten breken.
Omdat hij meerdere afspraken kort na elkaar had verbroken , kreeg ik steeds minder vertrouwen. Het viel me naast dat ook op dat hij veel op zijn telefoon zat en veel weg van huis was. Nu lagen wij na mijn werk in bed en hij was in slaap gevallen met een serie. Goed willig wil ik zijn serie uitzetten en kijken of zijn wekker stond. In 1x zegt mijn gevoel , open nu zijn whatsapp gesprek!!. Met moeite ( want echt zo ben ik niet) opende ik het gesprek en zag een meisje in zijn lijst. Op het moment dat ik het gesprek snel had gelezen , leek er een tornado te zijn in mijn maag.... en hoorde ik letterlijk mijn hart vallen...
Het meisje waarmee hij appte , was er in het begin ook aanwezig in onze date tijd en heb hem toen de tijd gevraagd of hij haar wilde verwijderen en blokkeren. Dit deed ik om er zeker van te zijn dat hij voor me wilde gaan omdat zij te aanwezig was..
Zij hadden een verleden en daarom moest ik ook zelf zeker zijn van dingen , aangezien ik in mijn vorige relatie ook achter rare appjes kwam.

Het gesprek begon al met ; “Hehe nu hoeft het niet meer zo sneaky via snappchat”. God knows wat daar allemaal is gebeurd...
Zo heeft hij gezegd dat hij zin in haar had enz enz.

Ik ben kapot van verdriet... vooral omdat ik dit niet echt had zien aankomen. Ik eet slecht , drinkt zowat niet en slaapt 2 dagen misschien 5 uurtjes. Ik heb nergens ook zin in en wilde eigenlijk dat dit allemaal een nachtmerrie is... dat ik nog wakker moet worden...
Nu heeft hij spijt en bekend dat hij die avond dronken was. Hij heeft het niet zo bedoeld...
Mijn vertrouwen is weg , pleite als sneeuw voor de zon. Maar toch hou ik van hem en mis ik hem , is dit misschien de gewoonte ??...

Kan iemand me aub tips geven... advies wat dan ook.. me vriendinnen hebben alleen maar haat over deze jongen en misschien iemand die verder weg sta en ook ervaring heeft met zulk soort situaties.

Ik hoor het graag...

Een ontzettend verdrietige jonge vrouw...
Wat voor tips wil je dan? Tips om met zo'n kneus om te kunnen gaan?

Ik snap echt dat liefdesverdriet heel vervelend is, maar dat slijt wel weer en over een tijdje denk je: wat heb ik ooit in die droeftoeter gezien?!

Dus mijn advies: vandaag nog aan de kant zetten, even doorbijten en des te eerder heb je dit verwerkt.
Bitje93 schreef:
24-08-2019 10:01
Weet je zeker dat het geen 7382927363728292913 stukjes zijn ?
Ik zou ze nog eens natellen wanneer ik jou was.
:HA:
Allereerst, wat rot voor je! Het lijkt me erg moeilijk een vriend te hebben die drinkt en het ook nog is achterhoud. En de enige reden dat hij spijt heeft van dat appen met dat meisje is omdat jij erachter bent gekomen, ze hebben ook op een bepaalde manier gesnapt met elkaar en we weten hoe dat tegenwoordig kan gaan helaas. Ik snap hoe lastig het is want je houd van hem en wilt hem niet kwijt. Maar mijn advies is: geef het even afstand en leid jezelf lekker af, ga leuke dingen doen, neem geen contact op met hem. als hij echt spijt heeft en van je houd komt hij wel terug (believe me, ik heb hier ervaring mee) en dan kun jij voor jezelf bepalen of jij het nog ziet zitten, maar laat hem lekker bikkelen voor jou want hij zit fout en jij niet. vertrouwen is heel belangrijk in een relatie dus je moet je ook goed bedenken of je dat nog hebt bij hem. hoop dat je hier wat aan hebt! dikke knuffel
Of je kickt op drama of je zelfrespect is extreem laag, want anders pik je zo'n vent niet hoor. Zo leuk klinkt hij helemaal niet. Wees blij dat je van hem af bent en hang de vlag uit.
Waar een mens van houdt vindt hij het mooiste.

Je zal verrast zijn hoe lelijk je hem vindt als je aanhankelijkheid over is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je hoorde letterlijk je hart vallen? Hahahahaha LOCOOOOO!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven