Vriend avond uit
woensdag 21 februari 2018 om 14:35
nononono schreef: ↑21-02-2018 12:56Ja, ik ken dat met die angstige en onprettige gevoelens die ongegrond zouden zijn en waar je dan vooral zelf wat aan moet doen.
Bij mij zijn die gevoelens echter tot op heden ALTIJD terecht gebleken, achteraf. En ik ben inmiddels boven de 50. Zo zonde, zoveel tijd verspild aan mezelf verbeteren en met mijn gevoelens dealen, in plaats van eens lekker kwaad worden over wat zie, hoor, of aanvoel.
Maar bij jou is het anders, natuurlijk. Want iemand die veel drinkt en/of pillen slikt, is uiteraard betrouwbaarder dan jijzelf.
Mooie observatie. Lijkt mij vanaf nu een standaard eerste antwoord voor dit soort topics!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 21 februari 2018 om 16:40
Inderdaad daar ga ik ook soepel mee om. Een man die eens per maand tijdens een leuk feest een pilletje neemt past bij mij. Een man die elk weekend een pilletje neemt past niet bij mij en daar ga ik ook geen relatie mee aan of deze stopt zodra het drugsgebruik structureel deze kant op gaat.diamantje123 schreef: ↑21-02-2018 14:14Precies maar zo heeft ieder z'n grens toch, en voor mij zou het dan ook betekenen einde relatie. Verbieden is inderdaad vreemd in een relatie.
Als diegene zo die behoefte heeft om dingen te doen waar ik zelf niet achtersta dan prima, maar dan wel zonder mij.
Voor jou is dat kennelijk helemaal geen drugs, ik ga daar zelf wel soepeler mee om.
Maar TO heeft de oplossing gevonden. Ik hoop dat weer gaan salsadansen een onderdeel is van de oplossing!
woensdag 21 februari 2018 om 16:59
En paaldansen dan?MinkeDeWit schreef: ↑21-02-2018 11:30Ik gok dat TO wel zou mogen balletten of baantjes zwemmen.
Salsadansen is gewoon heel fysiek en sensueel dus ik snap wel dat die man niet staat te juichen als zijn vriendin dat zonder hem wil doen.
Mocht ze überhaupt niet weg mogen, of gaat hij dan zielig doen, dan alarmbellen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
woensdag 21 februari 2018 om 17:55