Vriend doet heel anders tegen me dan begin.

02-03-2012 20:32 57 berichten
We zijn nu 3 jaar en 9 maanden samen. Eerst was hij heel lief en zo al die dingen. Nu opeens niet meer. Hij belt, smst zelden. Vraag nooit of ik langskom.

Net zei hij ik heb echt zin in de zomer dan kan ik de meiden weer goed bekijken en altijd als de zomer er aan komt doet hij opeens anders en dan neemt die weer contact op begin september. Dan mag ik blijven tot eind maart dus ik heb nog maar heel even. Wat moet ik hiermee aan? zonder hem kan ik niet leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2012 @ 20:52:

En hoe oud is je nier vriend?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2012 @ 20:52:

En hoe oud is je nier vriend?

Ik snap het niet hoezo nier wat heeft dat er mee te maken?

Hij is 25
quote:Djoels schreef op 02 maart 2012 @ 20:54:

[...]

Echt man, ik lig dubbel, ik kom te weinig hier en mis jouw grappen BGB! Ha, die Djoels! Lang geleden, meid. Alles oké?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je mag hem maar af en toe zien in de zomer?

Je mag??

Regel 1 in een relatie: verbieden cq toestaan is een no-go.

En waarom dan niet? Wat heeft hij te verbergen in de zomer?

Ik was er allang klaar mee, sorry meid.
Huts!
quote:xsxaxmx schreef op 02 maart 2012 @ 20:48:

goh... een seizoensrelatie, bijzonder hoor!

Nooit eerder van gehoord!

Jawel joh, van die reclame van Gogo Tours!

Enneh, BGB, niet doen - ik probeer mijn laptop te vrijwaren van vloeistoffen!
Even helder krijgen; een 24 jarige man neemt verkering met een meisje van 14.... En nu, bijna 4 jaar verder blijk je alleen zijn winters te hoeven vullen; 's zomers vermaakt hij zichzelf wel.

Waarom gaan jullie eigenlijk niet samen op vakantie? Jij hebt tijd zat zo te horen voor een (bij)baan en hij zal ook wel werken, neem ik aan?
Ah daar hebben we Coco weer met alweer een topic over haar fantastische vriend..

Relatie? Weet je wel zeker dat hij ook weet dat jij hem als jouw vriend ziet? Want je klinkt als een scharrel. Of omdat jullie het al bijna 4 jaar doen een 'fuck buddy'.
haha coco is hier bekend?
Zo'n dwaas zoek ik ook nog die mij een beetje in de winter komt entertainen..

In de zomer vermaak ik me uiteraard prima zelf..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2012 @ 21:00:

Even helder krijgen; een 24 jarige man neemt verkering met een meisje van 14.... En nu, bijna 4 jaar verder blijk je alleen zijn winters te hoeven vullen; 's zomers vermaakt hij zichzelf wel.

Waarom gaan jullie eigenlijk niet samen op vakantie? Jij hebt tijd zat zo te horen voor een (bij)baan en hij zal ook wel werken, neem ik aan?

Hij was 21 en ik was 14, we hebben pas seks gehad toen ik 16 was.

Ik heb geen geld ik zit op school daarom ga ik met mijn oudersop vakantie. Hij werkt ja.
Was hij ook die jongen die zei dat je vagina lelijk was?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:coco95 schreef op 02 maart 2012 @ 21:03:

[...]

Ik heb geen geld ik zit op school daarom ga ik met mijn oudersop vakantie. Hij werkt ja.En je ouders vinden hem een ideale schoonzoon?
Maar Coco, ga jij vreemd? Gezien je topic van 23 januari? Ene jongen klinkt niet echt als je vriend
quote:VotesforLeo schreef op 02 maart 2012 @ 21:05:

Maar Coco, ga jij vreemd? Gezien je topic van 23 januari? Ene jongen klinkt niet echt als je vriend

jes, deesee je weet wel fan die ene jonguh

voel me zo vies en schaam me vagina vies
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:coco95 schreef op 02 maart 2012 @ 21:03:

[...]

Ik heb geen geld ik zit op school daarom ga ik met mijn oudersop vakantie. Hij werkt ja.

Misschien wordt het zo langzamerhand tijd dat je eens een goed gesprek met een psycholoog gaat voeren..

Ik bedoel lees al je topics eens na en lees goed wat je zelf allemaal over je geweldige vriend,je grote liefde schrijft..

Mijn hemel zo'n dorpsgek had je toch al lang geleden bij het grofvuil moeten zetten?
quote:VotesforLeo schreef op 02 maart 2012 @ 21:05:

Maar Coco, ga jij vreemd? Gezien je topic van 23 januari? Ene jongen klinkt niet echt als je vriendJah en hij ook maar ze hebben beloofd dat ze dat nu nooit meer doen.!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 maart 2012 @ 20:33:

[...]

Jullie delen samen één nier?AHAHHAHAHHAHAHHA
quote:superstar_2 schreef op 02 maart 2012 @ 21:08:

[...]

Jah en hij ook maar ze hebben beloofd dat ze dat nu nooit meer doen.!Oh gelukkig, voor dit lot uit de loterij zou ik ook door het stof kruipen. En ze leefden nog lang en gelukkig (van oktober tot april)
quote:VotesforLeo schreef op 02 maart 2012 @ 21:10:

[...]

Oh gelukkig, voor dit lot uit de loterij zou ik ook door het stof kruipen. En ze leefden nog lang en gelukkig (van oktober tot april)

Nou van begin september tot eind maart is toch al heel wat?

Af en toe een beetje bonje maken over de telefoon en dan gaat coco huilen maar hey hij is 25 dus hij moet de volwassene zijn..
Ik zou het eens van de andere kant bekijken als ik jou was! Jij hebt straks alle tijd om eens goed te kijken naar andere, veel leukere jongens! De hele zomer lang! Daar is vast ook wel eentje voor je bij die jou wel op z'n handen draagt en niet dumpt omdat het zomer wordt.
Oh sorry, begin september, nog beter. Beetje ruzie met tranen hoort erbij, haske gezond.en gelukkig heeft ze goeie tips tegen huilogen
quote:coco95 schreef op 02 maart 2012 @ 20:32:

We zijn nu 3 jaar en 9 maanden samen. Eerst was hij heel lief en zo al die dingen. Nu opeens niet meer. Hij belt, smst zelden. Vraag nooit of ik langskom.

Net zei hij ik heb echt zin in de zomer dan kan ik de meiden weer goed bekijken en altijd als de zomer er aan komt doet hij opeens anders en dan neemt die weer contact op begin september. Dan mag ik blijven tot eind maart dus ik heb nog maar heel even. Wat moet ik hiermee aan? zonder hem kan ik niet leven.Verder ben je wel helemaal lekker meid? Hou je eigenwaarde als die er na 3 jaar en 9 maanden nog is en flikker die 'het' de deur uit. Dat je dat na 3 jaar en 9 maanden nog niet gedaan hebt is een andere discussie.
Er gaan alarmbelletjes rinkelen bij jouw nick, maar vooruit. Toch even een reactie:

Onze buurvrouw heeft het altijd over het weekendneukertje van haar buren. Die is er alleen in het weekend (luid en duidelijk). Ik denk dat jij de variant daarop bent: het winterneukertje.

Misschien kun je de energie die je in hem stopt beter gebruiken voor het ontwikkelen van een beetje eigenwaarde.

Edit: Even geloept.Om een forummer aan te halen: Jezus te paard! Wat een eikel is die vriend van jou. En wat ben jij oerdom dat jij hem daarmee weg laat komen!
O,o,o.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven