Vriend dubbelleven: webcammodel?!

22-11-2019 20:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik heb inmiddels 5 jaar een relatie met een leuke man. We wonen al een hele tijd samen, hij heeft alles voor me over, houdt het huishouden draaiende aangezien ik het erg druk heb met mijn baan en studie. Niets is hem te veel gevraagd. Ik hou ontzettend veel van hem. Op dit moment is hij werkloos. Na zijn studie vond hij na vaak solliciteren steeds maar geen aansluitende baan. We hebben hier wel vaker over gehad en hij zit hier ook mee maar...

Deze week ben ik erachter gekomen dat hij al langere tijd een dubbelleven leidt. Hij 'werkt' wel degelijk soms: als webcammodel. Ik ben ten einde raad, wat moet ik doen? Enerzijds zat hij blijkbaar in ernstige financiele nood maar anderzijds: dit kan toch gewoon echt niet door de beugel?!

Hij schaamt zich dood en daarom heeft hij zijn problemen ook nooit durven delen. Hij is altijd een binnenvetter geweest maar dat hij zo'n groot geheim met zich zou meedragen heb ik nooit verwacht. Hij staat bij mijn familie bekend als de liefste man die er bestaat, heeft nooit een vlieg kwaad gedaan, een echte family man die alles voor mij over heeft. maar toch...... wat nu?!

Ik heb het na ontdekken in eerste instantie acuut uit gemaakt. Wil wel nog een gesprek met hem aangaan en zal hem sowieso nog een paar keer moeten zien omdat we samenwonen/den. momenteel verblijf ik bij mijn ouders. Nu twijfel ik over mijn beslissing... Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Je maakt wat mee.
Damned if I don’t
Je zag hem toevallig voorbij schuiven met webcammen?
Jeetje.
Kind toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Webcammodel voor mannen dan neem ik aan? Kan me niet voorstellen dat vrouwen gaan betalen voor iets wat je gratis kunt krijgen.
dat verdient toch best lekker?
Wat een gedoe allemaal.
Mannen moeten wel echt extreem knap/goed zijn, willen ze hun geld verdienen in de seksindustrie. Vrouwen kunnen (bijna) alles wat ze willen op dat gebied gratis krijgen en homoseksuelen zullen het eerder bij elkaar zoeken, denk ik dan.
‘Schaamt zich dood’. Zal wel meevallen he, als je voor de webcam gaat..
.
Aries1704 schreef:
22-11-2019 20:05
Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Ja ik had laatst toevallig precies hetzelfde!
Als dit echt waar is, dan nog zou ik me er niet zo druk om maken. Dat hij het uit schaamte verborgen heeft gehouden is niet leuk maar wel begrijpelijk. Het om deze reden acuut uitmaken is wat mij betreft een beetje overdone. Maar goed: het gaat uiteindelijk om jouw grenzen.
Mensch durf te leven
Ik zou best trots zijn als ik zo'n ontdekking zou doen. Daarnaast heerlijk voor hem, wat aandacht, beetje zakgeld. Kun je wel gebruiken als je steeds moet solliciteren, wat positieve bevestiging.
Murrmurr schreef:
22-11-2019 21:06
Ja ik had laatst toevallig precies hetzelfde!
:mrgreen:
Damned if I don’t
Ja maar wat doet ie dan???????????????????
2019 schreef:
22-11-2019 20:56
Je zag hem toevallig voorbij schuiven met webcammen?
Lang verhaal maar omdat mijn internet op was en hij toch de hele avond thuis was hebben we van telefoons gewisseld. Dat vertrouwen hebben we altijd gehad, heb nooit de behoefte gevoeld om hem te controleren, hij leek nooit iets te verbergen hebben. Toen wilde ik appen via zijn telefoon, vond WhatsApp niet en belde hem. (android blijkt moeilijk voor ios-gebruiker :-$ ) Hij legde uit hoe ik WhatsApp vond, maar ondertussen vond ik ook allerlei andere shady 'uitgeschakelde' apps en ik met mn domme hoofd besloot erop te klikken om bevestiging te krijgen dat er niks aan de hand was.... Na paar seconden wist ik genoeg, telefoon weggesmeten en toen ik thuiskwam heeft hij alles opgebiecht.
Aries1704 schreef:
22-11-2019 22:01
omdat mijn internet op was
Afbeelding
Ach meid toch
Westerpaviljoen schreef:
22-11-2019 21:17
Ja maar wat doet ie dan???????????????????
Helicopteren
SallySpectra* schreef:
22-11-2019 22:11
Helicopteren
:hihi:
Dat hij webcam-model is, is 1 zaak.

Dat hij dat 5 jaar verzwijgt terwijl je samenwoont is een andere zaak.
En zou voor mij de belangrijkste reden zijn om 't uit te maken.

Ik wil openheid bij mijn partner en geen liegende / verzwijgende zak.
Waarbij ik er puur per toeval op uit moet komen wat ie uitvreet.
Marnamai schreef:
22-11-2019 22:14

Nou, zeg dat!
Welke geheimen heeft ie zo nog, overigens?

Dat ie 't af en toe ook "live" doet als gigolo als jij een avondje niet thuis bent?

Want waar rook is, zou nu bij mij vuur zijn.
Misschien onterecht, maar daar heeft hij 't dan zelf naar gemaakt.
Marnamai schreef:
22-11-2019 22:14

Hiermee vat je inderdaad mijn hoofdprobleem samen!
Ik vind dit wel een leuke voor de Lees Ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven